וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ברוכיאן במו"מ מתקדם עם הפועל קטמון

21.10.2014 / 21:00

הקשר בן ה-29 צפוי לחתום בקבוצה מליגה א', שלא תשלם את משכורתו, אלא היא תמומן על ידי איש עסקים חיצוני. גורם: "יש סיכום על מרבית הפרטים"

אבירם ברוכיאן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מצא לעצמו קבוצה? ברוכיאן/מגד גוזני

קבוצת האוהדים של הפועל קטמון מליגה א' עשויה לזכות מחר (רביעי) בחיזוק משמעותי. בימים האחרונים מתנהל מו"מ מתקדם בין המועדון לקשר אבירם ברוכיאן כאשר בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה מכרעת בנושא. על ניהול המו"מ לא אמונה הנהלת קטמון, אלא איש עסקים שצפוי לשאת בשכרו של ברוכיאן עד לתום העונה. גורם המעורה בפרטים אמר: "המו"מ מתקדם ויש סיכום על רוב הפרטים, אך נחכה עד לסוף השבוע ונהיה יותר חכמים". יצויין כי ברוכיאן התאמן בקטמון בשבועות האחרונים.

ברוכיאן בן ה-29 גדל בבית"ר ירושלים ושיחק בה לאורך מרבית הקריירה. במהלך הקריירה יצא הקשר לשחק בפולוניה ורשה (אותה הוא תובע עד היום) ועונה אחת בהפועל באר שבע. בעונה שעברה חזר ברוכיאן לבית"ר, אך במהלך העונה ולאחר שביתת השחקנים, סימן הבעלים אלי טביב את הקשר כמנהיג המרד והשעה אותו מהקבוצה ובכך למעשה סיים דרכו במועדון.

ברוכיאן זכה עם בית"ר ירושלים בשתי אליפויות, שני גביעי מדינה וגביע הטוטו אחד. הוא השתייך בעבר לנבחרת ישראל ורשם 10 הופעות בשורותיה עם ואף כבש שני שערים. הוא נחשב לאחד הכישרונות הגדולות בכדורגל הישראלי בעשור האחרון והתנהלות לא נכונה, פציעות והחלטות שגויות שקיבל הביאו את השחקן ככל הנראה לרדת לליגה נמוכה בניסיון לשקם את הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully