וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר סביליה התפטר מתפקידו כיושב ראש ארגון השחקנים

21.10.2014 / 10:01

כדורגלן העבר סיים את תפקידו אחרי חצי שנה בלבד: "לא ניתן לקיים שיתוף פעולה עם ההסתדרות, הבנתי שיכולתי להשפיע על המצב מוגבלת"

כדורגל העבר וחבר מועצת העיר תל אביב יפו, ניר סביליה, הודיע הבוקר על סיום כהונתו כיו"ר ארגון שחקני הכדורגל בישראל אחרי חצי שנה בלבד. סביליה אמר לאחר התפטרותו: "במהלך תקופת כהונתי בארגון ניסיתי מספר פעמים לגשר על הפערים בין ארגון השחקנים להסתדרות תוך הבנה כי רק שיתוף פעולה שכזה הוא הדבר היחיד שיסייע לשחקני הכדורגל בישראל. מכיוון שלא ניתן לקיים שיתוף פעולה בין ארגון השחקנים לבין ההסתדרות הבנתי כי יכולתי להשפיע ולשנות את המצב מוגבלת ולכן אני נאלץ להודיע על סיום כהונתי".

יו"ר ארגון השחקנים ניר סביליה. קובי אליהו
"ניסיתי מספר פעמים לגשר על הפערים בין ארגון השחקנים להסתדרות". ניר סביליה/קובי אליהו

"מיומי הראשון בתפקיד נוכחתי לדעת כמה פעילות ארגון השחקנים חשובה לקידום ושיפור תנאיו של הכדורגלן הישראלי", המשיך סביליה. "פעילותו של הארגון דווקא בקרב שחקני הליגות הלא מקצועניות, שבהם השמירה מערכת יחסי עבודה היא בעייתית, היא הוכחה הטובה ביותר לנחיצותו. אני מבקש לאחל לאריה אלטר ולארגון השחקנים המון הצלחה בהמשך העבודה הסיזיפית לקידום הכדורגל הישראלי ושמירה על תנאיו הסוציאליים".

עזיבתו של סביליה הפתיעה גורמים רבים הקשורים לארגון, במיוחד לאור דבריו במסיבת העיתונאים בה מונה."ההסתדרות משקיעה המון כסף כדי לגייס כדורגלנים אליה. כל הניסיונות להגיע להסכמה ולשתף פעולה לא הצליחו. ניר הבין שהוא נכנס לדרך ללא מוצא", אמר אדם הבקיא בפרטים. "הוא ניסה במשך חצי שנה ליצור מנגנון משותף, אבל הוא לא אחד שיישב בחיבוק ידיים. ברגע שהוא הבין שזה לא יצליח, הוא פשוט קם והלך".

מינוי סביליה נעשה בצל הניסיון של ההסתדרות להחתים את קבוצות ליגת העל בכדורגל על חברות שתחליף את ארגון השחקנים, אותה מנהל בשנים האחרונות אריה אלטר. סביליה הכריז אז כי "מי שמכיר אותי יודע שאני לא איש של דיבורים אלא של מעשים... בדקתי ואני יכול להגיד שזה ארגון במתנהל בצורה נהדרת. אני נרתם למען אריה ונעשה עבודה טובה למען השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully