וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: פאיוביץ' לא התאמן, אימון חלקי לדוידזאדה

21.10.2014 / 17:25

מכת הפציעות לא מרפה מאלישע לוי, שלא הגיע לאימון באר שבע. הסרבי עדיין לא כשיר, אימון ריצה בלבד לברדה. נמשך המו"מ עם גבאי

one

חלוץ הפועל באר שבע, דובב גבאי, נפגש אתמול עם האדם שטען כי הפסיד 11 מיליון שקלים בעקבות התיקו של הפועל באר שבע מול הפועל רעננה. המהמר, שנראה מאוכזב מאוד, פנה לחלוץ במהלך ההפסקה של המשחק בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, לחץ את ידו ואמר לו: "בגללכם, גם בגללך, הפסדתי 11 מיליון שקלים". גבאי המופתע, שהחמיץ פנדל במשחק, לא הבין במה מדובר, אלא שאז שלף אותו אדם תעודה מזהה והציג את עצמו כמי שהפסיד את הפרס הגדול. גבאי התנצל, ואמר בציניות: "אם אני הייתי אתה, אולי הייתי תוקף אותי. בדיוק היום סיפרתי לגל אראל שאני מאוד מאוכזב בשבילך". לאוהד שלום.

דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
גבאי ברגע המכריע/ברני ארדוב

בעניין אחר: כפי שפורסם הבוקר, המנכ"ל אסי רחמים קיבל הנחיה מאלונה ברקת לנסות ולסגור את נושא החוזים שמסתיימים בשנה הקרובה ובניהם של גבאי, סיראז' נאסר ויוסף אבו לאבן. כרגע אין התקדמות במשא ומתן עם אחד מהם אך החלו שיחות רשמיות עם נציגי השחקנים. עם גבאי תיערך פגישה נוספת, בעוד שלסיראז' נאסר הובהר על ידי נציגיו שייעשה ניסיון לחפש לו קבוצה בתום העונה. לאבו לאבן הוגשה הצעה נמוכה והצדדים ייפגשו שוב. במועדון מוטרדים מפציעת אליניב ברדה, שכזכור כבר אחרי המשחק התברר כי הוא צפוי להחמיץ את המשחק מול מכבי פתח תקוה. במועדון יעשו מאמץ להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה.

הבלם טומיסלב פאיוביץ' לא התאמן היום, זאת לאחר שאתמול נראה היה שיחזור. לפאיוביץ' הצטרף היום גם אופיר דוידזאדה שסובל מרגישות בשריר ועך אימון חלקי. גם ויליאם סוארס ואובידיו הובאן לא התאמנו, אך זכו לטיפולים ונראה שיהיו כשירים למשחק. אליניב ברדה לא אמור לשחק מול מכבי פתח תקוה. היום הוא ערך אימון ריצה בלבד וייעשה מאמץ להכשירו. מאוחר יותר קיימה הקבוצה הפנינג אוהדים באיצטדיון, במהלכו נפגשו השחקנים עם אוהדים. המועדון השיק קו מוצרים חדש והאוהדים שרכשו מוצרים הצטלמו עם השחקנים. במקביל, החלה מכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי חיפה.

אלישע לוי, שלא נכח באימון היום בשל הכנות לאירוע משפחתי (את האימון העביר עוזרו שמעון ביטון), שוחח שלשום עם השחקנים וביקש מהם לא לחשוב על המשחק האחרון "איבדנו הרבה כדורים, גם לא היה משחק גדול שלנו", אמר המאמן, "אבל תרימו את הראש. קורה שמחמיצים ככה". אכזבה מסוימת נרשמה מתפקודו של ג'ון אוגו, שרשם משחק מפוזר והרבה לאבד כדורים. יחד עם זאת, הניגרי עדיין עשוי להמשיך בהרכב.

(עדכון ראשון: 9:30)

עוד באותו נושא

"תמונת מחזור" על הבעיות של הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימחו את הילדים. מאור בוזגלו, אליניב ברדה ושלומי ארבייטמן בהפנינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully