וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' כעס על השיפוט: "למה בן חיים לא קיבל אדום?"

20.10.2014 / 23:35

במכבי חיפה באו בטענות לאוראל גרינפלד, שלא הרחיק את חלוץ מכבי תל אביב אחרי שהוא שפגע בראיוס. המאמן הוסיף: "ראיוס יצטרך להוכיח בהמשך שהוא שחקן של משחקים גדולים"

one

במכבי חיפה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד 3:1 למכבי תל אביב הערב (שני) בבלומפילד. הירוקים היו עדיפים במשך 23 דקות, אבל אז הגיעה ההרחקה של אייל משומר ששינתה את כיוון המשחק. לאנשי ושחקני הקבוצה היו טענות רבות לשופט אוראל גרינפלד, שלא שלף כרטיס אדום לטל בן חיים אחרי פגיעה בלי כדור ברובן ראיוס בדקה ה-17. אייל משומר, אדין צוצאליץ' ומוחמדו אידריסו - כולם מורחקים - ייעדרו מהמשחק מול הפועל רעננה בשבת. אידריסו יחזור למשחק נגד הפועל באר שבע.

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ': "מחמאות למכבי תל אביב. קשה לשחק תשעה נגד 11, אני צריך לנתח מה קרה. לפני שספגנו שיחקנו טוב - אני לא יכול לבוא בביקורת לשחקנים, אני מודה לאוהדים שבאו מחיפה ודחפו אותנו ללא קשר לתוצאה. השחקנים נתנו הכול, ואין לי מילה רעה עליהם".

לאחר מכן סטנוייביץ' דיבר על השיפוט: "אני לא יודע מה קרה שגרם להרחקת השחקנים, זה שינוי גדול וההחלטות האלה משפיעות על המשחק. ההרחקות שינו את המשחק וקרו בדיוק כשהיינו מסוכנים. אני מכבד את השופטים ולא אומר עליהם מילה רעה, אבל יש פה שאלה, למה לשלוף כרטיס צהוב (לבן חיים), למה לא אדום? צריך לבדוק".

סטנוייביץ' התייחס גם לרובן ראיוס, שלמרות השער שכבש בפנדל, לא בלט: "כשהוא שיחק מתחת לחלוץ במשחקים קודמים, הוא לא נגע בכדור. הערב הוא שיחק באגף הימני והיא טוב יותר. הייתה לו הזדמנות טובה בתחילת המשחק. נראה מה יהיה בהמשך, הוא יצטרך להראות שהוא שחקן של משחקים גדולים".

חן עזרא הוסיף: "כששיחקנו 11 נגד 11 היינו שווים ואולי עדיפים, אבל החמצנו. אני גאה בקבוצה שלי. האדומים זה חלק מהמשחק, ואם כבר מדברים על זה, גם הם היו צריכים לקבל אדום. אלו דברים קטנים שמכריעים משחקים וחבל. אני חושב שאנחנו קבוצה טובה ושאנחנו יכולים ללכת עד הסוף".

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully