וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אין לנו מה למכור נגד קבוצות הצמרת"

19.10.2014 / 11:45

הפועל ת"א הציגה יכולת חלשה ב-1:1 בסכנין: "יצאנו בנס, היה לנו מזל". ביקורת על ההרכב של דומב: "היינו כבדים ואיטיים"

one

למרות היכולת הבינונית של הפועל תל אביב אמש (שבת) ב-1:1 נגד בני סכנין בדוחא, בקבוצה יצאו מרוצים מכך שלא הפסידו את המשחק. כזכור, האדומים ספגו בדקה ה-89, אבל השוו בזכות שער עצמי שתי דקות בתוך תוספת הזמן. "יצאנו בנס, הפעם המזל היה איתנו" אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "בסופו של דבר, כשאתה מצליח להשוות בתוספת הזמן, אתה לא יכול להיות מאוכזב".

עם זאת, בהפועל לא חסכו ביקורת על ההחלטה של המאמן אסי דומב לעלות עם משה אוחיון במרכז המגרש לצדם של שי אבוטבול ולוקאס סאשה: "אסור לשחק ככה בעתיד. הקישור היה כבד מאוד ואיטי, ואפילו למתפרצות לא הצלחנו לצאת. רק אחרי שאוחיון יצא מהמגרש התחלנו לתקוף. נגד קבוצות יותר חזקות אין לנו מה למכור בינתיים. יש לנו בעיות בכל חוליה בקבוצה וזה בא לידי ביטוי בעיקר במשחקי החוץ".

אם ישראל זגורי יחלים עד יום שני הבא מהפציעה ממנה הוא סובל, הוא יחזור להרכב על חשבון אוחיון. מי שנמצא בספק לשבוע הבא הוא מוחמד אבו אל היג'א, שנפצע במהלך המשחק והוחלף. בהפועל תל אביב מאוד מרוצים מהמגן הימני הצעיר ורואים בו שחקן שימשיך בהרכב עוד תקופה ארוכה. אם אבו אל היג'א לא יוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים, פרנסיס בנג'מין יחזור להרכב וליאור לוי יוסט לעמדת המגן הימני.

אגב בנג'מין, נראה שקיים מתח בין דומב לבין הניגרי ובן ארצו הרמוני איקנדה. השניים התלוננו באוזני אנשים בקבוצה על יחס מפלה לטענתם שהם מקבלים מהמאמן. "לא חוכמה להידבק לחלשים" אמרו בסביבתם, "יש מאמן צעיר שרוצה להראות ליתר השחקנים שהוא קשוח ונטפל לשניהם על דברים שטותיים במקום לחזק אצלם את הביטחון. בסופו של דבר, אם היחס הזה יימשך זה רק יפגע בקבוצה".

חאל חלאיילה בני סכנין מול מוחמד אבו אל היג'א. אדריאן הרבשטיין
בהפועל מאוד מרוצים ממנו. אבו אל היג'א משמאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully