וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "זו כבר לא הפתעה שאנחנו קבוצת צמרת"

19.10.2014 / 6:55

הקבוצה הצפונית שמרה על הפסגה, שיר צדק: "במחזור הרביעי להסתכל על מקומות זה לא נכון. יש עוד הרבה דברים לתקן"

one

לאחר הניצחון המוחץ אמש (שבת) 0:3 על מכבי פתח תקוה, עירוני קרית שמונה תישאר שבוע נוסף במקום הראשון בטבלה ובקבוצה כבר החלו להתרגל למעמדם החדש. הבלם שיר צדק, שכבש את השער הראשון, אף הודה: "עוד לפני המשחק דיברנו על כך שאם ננצח נישאר במקום הראשון. זו הרגשה טובה להיות במקום הראשון, אבל במחזור הרביעי להסתכל על מקומות זה לא נכון. נחמד להיות בצמרת, אבל יש לנו עוד הרבה דברים לתקן".

בקבוצה לא מתכוונים להנמיך ציפיות: "אנחנו כבר לא הפתעה", אמר אחד השחקנים, "אף אחד פה לא ידבר על אליפות עכשיו, אבל זה שאנחנו קבוצת צמרת לכל דבר זה כבר מזמן לא הפתעה. קרית שמונה זה מועדון גדול וכל שנה אנשים בספק לגבינו ואנחנו מהר מאוד מוכיחים שאפשר להסיר את הספק הזה".

קרית שמונה הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה. יותם רונן
בינתיים זה נראה טוב. צדק/יותם רונן

בקריה עסקו גם בעובדה שקהל רב יחסית הגיע כדי לראות את הקבוצה, ככל הנראה בשל הצעד של הבעלים איזי שרצקי, שהחליט לאפשר כניסה חינם למפגשים מול "הקטנות" העונה. בקרית שמונה מקווים שהנצחון יביא את אותם 3,000 אוהדים ואף יותר צכך גם למשחק מול הפועל חיפה: "כיף שהיו הרבה אוהדים ולשחק עם קהל, במיוחד בקרית שמונה, באצטדיון שלא רגיל להיות מלא. זה כיף לראות יציעים כמעט מלאים", אמר צדק, שהתייחס גם למשחק עצמו, "היינו מאוד מחויבים והגענו להרבה מצבים במחצית הראשונה. במחית השנייה עשינו מה שהיינו צריכים. זה נראה חלק, אבל זה היה משחק קשה. היה חשוב לנו להמשיך את היכולת הטובה גם אחרי הפגרה והפנים כבר להפועל חיפה".

על משחק ההגנה אמר הבלם: "ההגנה שלנו טובה, אבל זה מתחיל מהחלוצים שעושים הגנה. כמו שההגנה עזרה להתקפה היום, ההתקפה גם עוזרת להגנה וקרית שמונה הוכיחה מזמן שאנחנו יחידה אחת". על השער שלו: "היה כיף מאוד להבקיע, במיוחד לאחר שמאז החזרה מהפציעה לא זכיתי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully