וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בהרכבים מסוימים אנחנו חשופים בריבאונד"

18.10.2014 / 23:23

חולון לקחה 18 ריבאונדים בהתקפה וגודס מודע לבעיה של מכבי ת"א. חסין: "מכבי באו כמו שצריך ונתנו את הפאנץ' הראשון"

one

מכבי תל אביב לא הזיעה הרבה הערב (שבת) כשניצחה 73:89 את הפועל חולון ביד אליהו. אלופת אירופה פתחה מצוין, הובילה 9:32 במהלך הרבע הראשון וגם כשחולון צימקה במחצית, היא לא הצליחה לאיים על הצהובים ששיטו לניצחון ליגה שני ברציפות.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "החבר'ה הראו נחישות והרבה אופי, ומהרגע הראשון היינו בכל מקום במגרש, אני יכול להיות מרוצה מהמשחק הזה. זה הלו"ז שנקבע לנו, ידענו שבמהלך העונה יהיו רגעים כאלה, אבל לשמחתי הצלחנו לחלק את העומס בין כולם, חלק מהשחקנים קיבלו את הדקות מנוחה שהם צריכים. בסופו של יום הכול בראש - אם אתה בא מוכן מנטאלית למשחק אתה מנצח, ואני שמח שעשינו את זה. בן שיחק היום דקות טובות והיה בסדר גמור, פחות מעניינות אותי הנקודות, יותר מעניין אותי ההגנה של הצעירים והריבאונד והם יודעים את זה. בן שמר מצוין, היה אקטיבי, ואנחנו מנסים כל הזמן לשפשף את הצעירים. אני שמח שהצלחתי לתת להם היום לשחק, זה עוזר לקבוצה לנצח כי העומס צריך להתחלק אצל כולם. עדיין לא יודע לגבי סופו והמשחק באילת, נחליט בקרוב".

"ברבע הראשון שטפנו את המגרש", הוסיף גודס, "שמרנו טוב, פתחנו הפרש, ואחרי זה הייתה ירידה מסוימת, אבל אני מרוצה מהמשחק. החבר'ה עשו מה שהיה צריך לעשות, זה לא קל לשחק אחרי יומיים, אבל זהו לוח המשחקים שלנו העונה ונצטרך להתמודד עם זה כל הזמן".

על המשחק בלי סופו, שקיבל מנוחה, וטיוס המושעה, אמר גודס: "בן אלטיט הראה שהוא יכול לשחק בליגה ויכול לתרום, הוא עשה דברים יפים. ג'ייק כהן עשה עבודה מצוינת גם מול נס ציונה, הוא נותן תפוקה טובה. אבל כל הקבוצה הייתה טובה, ועשתה דברים יפים".

חולון לקחה 18 כדורים חוזרים בהתקפה והזכירה שלמכבי תל אביב יש גם בעיות שעליה לפתור. "בהרכבים מסוימים אנחנו חשופים בריבאונד", אמר גודס, "אבל היום זה לא עלה לנו ביוקר כי שמרנו טוב. זה פרמטר שנצטרך לעבוד עליו, בלתת הזדמנות שנייה ליריבה, כי אז זה אומר שאנחנו משחקים הרבה בהגנה".

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל חולון 73:89

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"הצלחנו לחלק את העומס בין כולם". גודס/מגד גוזני

ג'ייק כהן קלע 13 נקודות והיה מהבולטים במכבי תל אביב: "אני עובד קשה כבר תקופה ארוכה גם אישית וגם בקבוצה, כל הקבוצה שיחקה מצוין היום ולכן גם אני נהניתי מזה. עשינו עבודה טובה היום. מקווה להתרגל לשחק הרבה דקות, הייתה אווירה טובה וכיף לשחק בנוקיה. עשינו עבודה מצוינת, היו דברים מסוימים שרצינו להשיג ועשינו את זה. אני מנסה לנצל את הדקות שאני מקבל, יש לנו קבוצה מצוינת ואני רוצה לעזור לקבוצה להשיג ניצחונות. אני מקווה לשחק גם ביורוליג, אבל זה לא תלוי בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן. מגד גוזני
"מקווה להתרגל לשחק הרבה דקות". ג'ייק כהן/מגד גוזני

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "מכבי התחילו חזק, לא הגבנו טוב, וכשאתה רודף אחרי מכבי בנוקיה כשהם נראים כמו שהם נראים זה הופך להיות מאוד קשה. איבדנו איזה חייל וחצי תוך כדי תנועה, אבל העונה הזאת מאוד ארוכה, יש לנו משחק ביום רביעי, להתכונן כמו שצריך ולשחק כמו ששיחקנו נגד גליל. יש לנו חבר'ה מאוד צעירים, קבוצה מאוד צעירה. לשחק בנוקיה, כששחקנים כמו לנדסברג ופארגו נכנסים למשחק, זה הופך להיות קשה. אני מסתכל על הקבוצה שלנו - אנחנו צריכים ללמוד תוך כדי תנועה ולהתקדם. נימדד אם נתקדם תוך כדי תנועה".

"מכבי ת"א קבוצה טובה מאוד, באו כמו שצריך לבוא, נתנו את הפאנץ' הראשון, אנחנו לא הגבנו למרות שדיברנו הרבה על חמש הדקות הראשונות בנוקיה", הוסיף חסין. "אנחנו עדיין קבוצה לומדת, נלמד מהמשחק הזה ונכין את עצמנו למשחק ביום רביעי. את הביקורת שלי אני אגיד לשחקנים ואין ספק שאנחנו צריכים להיראות יותר טוב לא הגענו כמו שצריך, אנחנו נשתפר. אנחנו קבוצה מאוד מחויבת ונגיע ליום רביעי בצורה אחרת".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין. מגד גוזני
"אנחנו צריכים ללמוד תוך כדי תנועה ולהתקדם". אלעד חסין/מגד גוזני

ג'ורדן טיילור הצטיין בחולון עם 22 נקודות: "זו שנה ראשונה שלי בארץ אבל גם בארה"ב כבר שמעתי על מכבי, זו קבוצה חזקה שקשה לעצור אותה ואי אפשר לספוג כמו שאנחנו ספגנו ברבע הראשון ולנצח, זה היה משחק קשה עבורנו אבל עכשיו אנחנו צריכים לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהתכונן למשחק הבא. לא ציפינו לכזו תבוסה, אבל יש להם קבוצה טובה ואני לוקח אחריות גם על עצמי על פתיחת משחק רעה מאוד עם הרבה איבודי כדור, אבל העונה ארוכה ונשתדל להשתפר".

שחקן הפועל חולון ג'ורדן טיילור. מגד גוזני
"לוקח אחריות גם על עצמי על פתיחת משחק רעה מאוד עם הרבה איבודי כדור". ג'ורדן טיילור/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully