וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן בר און: "זו הליגה של הפועל פתח תקוה"

18.10.2014 / 22:04

המאמן חגג ניצחון בכורה: "הקהל נתן לנו דחיפה אדירה". גיא דיין: "השער שלי, אבל זה לא משנה". חרזי: "האחריות עליי"

one

הפועל פתח תקוה הורידה הערב (שבת) קוף מהגב כשהשיגה נקודות ראשונות מאז החזרה לליגת העל, עם 1:4 מרשים במושבה על הפועל עכו. שחר הירש כבש צמד (23 ו-53), דודו גורש סבל מחוסר מזל כשכדור של גיא דיין פגע בו ונכנס פנימה (24) ודור חוגי חתם בדקת הסיום, כשאמייה טגה רק צימק. לשתי הקבוצות יש כעת שלוש נקודות, אך עכו עדיין ללא ניצחון.

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה חוגג עם כיפה על הראש. מגד גוזני
רוצה את השער. גיא דיין/מגד גוזני

עידן בר און, שחגג ניצחון ראשון בקריירה כמאמן בוגרים, סיכם: "זו הליגה שלנו, הפועל פתח תקוה שייכת לרמה הזו. יש עוד המון עבודה, אין מה לצאת בהצהרות. ההחלטה לאפשר כניסה חופשית הייתה מבורכת. הקהל נתן לנו דחיפה אדירה, זה קהל נאמן לקבוצה שלא עוזב אותנו גם ברגעים הקשים. היה מדהים. לא היה נעים לפתוח את העונה עם שלושה הפסדים, אבל עם ננתח בצורה קרה את המצב: הפסדנו למכבי חיפה ובאר שבע, וגם לרעננה, שרק היא בליגה שלנו".

גיא דיין, שבעט בדקה ה-24 למשקוף ומשם הכדור ניתז לגבו של דודו גורש ופנימה, משוכנע: "זה שער שלי, אבל זה לא באמת משנה. שער חשוב ואני שמח שניצחנו. הפעם שיחקנו מול קבוצה ברמה שלנו כמו הפועל עכו, ולא הפועל באר שבע או הפועל תל אביב, ואני שמח שניצחנו.

אלון חרזי, מאמן הפועל עכו: "הם לא הפתיעו אותנו, היינו ערוכים למערך הזה, אבל הדברים לא הסתדרו כמו שרצינו. השער הראשון גרם לנו לספוג שער מיד אחרי וגם כשחזרנו ספגנו תוך דקות. אני לוקח על עצמי את כל האחריות להפסד הזה. יש לנו שבוע קשה מאוד, להתכונן לקראת שני משחקים לא פשוטים. לא היינו במשחק ועכשיו נתכונן לשבוע הבא. מה שקרה כאן לא מובן לי, זה לא מאפיין את הפועל עכו של השנים האחרונות, אבל יש גם משחקים כאלה שמתפרקים. אחוז ניצול המצבים שלנו הוא רע מאוד, והקבוצות היריבות מצליחות להבקיע מכל מצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלון חרזי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
התפרקות. אלון חרזי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully