וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינס: "יש הרבה דברים שלתקשורת עוד לא יצא לראות אצלי"

18.10.2014 / 14:10

הגארד של מכבי תל אביב התייחס ליכולת האישית שלו, ואמר לקראת חולון (21:00, 5+ לייב): "ככל שארגיש נוח יותר, אהיה יותר עקבי"

עריכה: ניב פוקס

אחרי שהשיגה ניצחון ראשון ביורוליג על לימוז', מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום הערב (שבת, 21:00, 5+ לייב) במחזור השני של ליגת העל נגד הפועל חולון. הצהובים זוכרים היטב את המפגש הראשון בין שתי הקבוצות אשתקד, אז הפסידה מכבי תל אביב באולם הפחים 83:73. בקבוצה מודעים לכך שזהו המשחק השני מתוך שלושה משחקים תוך חמישה ימים כשבהמשך יפגשו הצהובים את הפועל אילת.

מרקיז היינס אמר לקראת המשחק: "תמיד חשוב לשמור על רצף ניצחונות. יש לנו מספר משחקים בטווח קצר מאוד, אבל אנחנו נגיע מוכנים למשחק הערב. כשאנחנו עולים על הפרקט אנחנו חייבים להגיע מוכנים ומרוכזים ולשחק חזק. אלו יהיו 40 דקות אינטנסיביות. חולון תגיע מוכנה ותסמן כמטרה לנצח אותנו. אנחנו מודעים לכך ולכן אנחנו רוצים להגיע מרוכזים".

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
"בכל פעם שמצליחים לבצע פעולות חיוביות זה נותן מקדמה טובה מאוד". היינס/ברני ארדוב

על היכולת האישית שהציג במשחק האחרון הוסיף היינס: "יש הרבה מאוד דברים שלתקשורת לא יצא לראות. היו לי אימונים שהיו טובים יותר ובהם הרגשתי מחובר מאוד לקבוצה. היו לי גם אימונים פחות טובים אבל זה משהו שקורה לכולם. לפעמים כשמגיעים לסיטואציה מוכרת קל יותר להיכנס לעניינים ועם הזמן אני אצליח להציג עקביות. ככל שארגיש נוח יותר, אהיה יותר עקבי. גם כשלא חווים משחק טוב זה לא אומר ששוכחים לשחק את המשחק".

האמריקאי התייחס גם למשחק מול לימוז', והוסיף: "זה היה משחק חשוב עבורנו. רציתי להשפיע עד כמה שיכולתי והצלחתי לתרום. בכל משחק יהיו דברים טובים יותר וטובים פחות, וכל מה שצריך לעשות הוא לבצע פעולות חיוביות. בכל פעם שמצליחים לבצע פעולות חיוביות זה נותן מקדמה טובה מאוד. לגבי הריבאונדים, אנחנו פשוט צריכים לקחת אותם. בכל עונה אנחנו רוצים שיהיה את המשחק המושלם, אבל תמיד יכול להיות אספקט שלא יהיה לטובתך. במשחק מול לימוז' זה היה הריבאונדים.

"נצפה בווידאו כדי להבין את הטעויות שלנו ונתקן זאת. יש לנו קבוצה אתלטית מאוד ונצליח לפתור את זה", המשיך היינס. "התחושה שלי לגבי הקבוצה היא שאנחנו עדיין בשלב מאוד מוקדם של העונה. המטרה ידועה וברורה לכולם וזה לזכות באליפות. עם זאת, צריך להתקדם צעד אחר צעד, בשלבים. אף פעם לא משיגים מטרה ענקית על ידי כך שבאים ואומרים 'אנחנו הולכים לזכות'".

היינס אמר על חזרתו של סופוקליס שחורציאניטיס: "יש לו השפעה אדירה על המשחק. מהרגע שהוא עולה על הפרקט הוא מושך המון תשומת לב מההגנה כי אי אפשר לעצור אותו בהגנה באחד על אחד כי הוא בחור גדול. יש לו סיומת טובה והוא פשוט מרווח את המשחק עבורנו ועושה לנו את החיים קלים יותר".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול טרנט פלייסטד שחקן לימוז'. ברני ארדוב
"אנחנו יודעים שהם שיחקו היטב במשחק האחרון שלהם. לאייזק רוזפלט היה משחק נהדר והוא שחקן מאוד משמעותי בהפועל חולון ואנחנו נצטרך להגביל אותו". בריאן רנדל/ברני ארדוב

גם בריאן רנדל דרוך לקראת המשחק הערב: "אנחנו יודעים שהם שיחקו היטב במשחק האחרון שלהם. לאייזק רוזפלט היה משחק נהדר והוא שחקן מאוד משמעותי בהפועל חולון ואנחנו נצטרך להגביל אותו. אנחנו עדיין עובדים על עניין הריבאונדים. התקשינו באספקט הזה גם במהלך קדם העונה. זו נקודה שהומחשה לנו היטב, וזה משהו שאנחנו צריכים לשים עליו דגש להגביל את ריבאונד ההתקפה. נצטרך רק להרים את הרמה ולטפל לדברים הקטנים".

על החזרה של סופו הוסיף רנדל: "זה סופו. אתה יודע בדיוק מה תקבל ממנו. כשהוא עולה על הפרקט, הוא דומיננטי ויש לו נוכחות ופשוט יש לו את היכולת להיכנס ולהשפיע על המשחק בצורה הזו. מה שקרה לו בתחילת העונה היה מצער, אבל הוא חזר חזק והפיח בנו חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully