וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוהדים הדליקו אבוקות, סטנוייביץ' לא תרגל הרכב

18.10.2014 / 13:33

כ-50 אוהדים ניסו לדרבן את השחקנים לפני מכבי תל אביב. אבוחצירא, ורד ועמאשה מתמודדים על מקום בהרכב. בניון לא נכח

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מה הוא מתכנן? סטנוייביץ'/ברני ארדוב

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק העונה שלה ביום שני נגד מכבי תל אביב, ומי שמתחילים להיכנס לאווירה הם האוהדים הירוקים. כ-50 אוהדים של חיפה הגיעו הבוקר (שבת) לאימון הקבוצה כדי לדרבן את השחקנים והדליקו שלוש אבוקות.

בינתיים נראה שהמאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שומר את הקלפים קרוב לחזה, ובאימון עצמו הוא העדיף שלא לתרגל הרכב. שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה ועידן ורד מתמודדים על המקום בהרכב ורק ביום ראשון ניתן יהיה לקבל אינדיקציה מי יפתח במשחק. פרט אליהם, נראה כי מקומם בהרכב של אלון תורג'מן, חן עזרא, רובן ראיוס, מיצ'ל וקובי מויאל מובטח.

יוסי בניון הפצוע לא נכח באימון. כזכור, הקפטן של חיפה יעבור בדיקה מכרעת ביום ראשון, אם כי ההערכה היא שהסיכויים קטנים מאוד שהוא יוכל להיות שותף למשחק שייערך בבלומפילד.

סטנוייביץ' עדיין לא החליט לגבי עניין נוסף: אם להמר על אוראל דגני במרכז ההגנה לצידו של אדין צוצאליץ'. "הוא לא מאמן מקובע", אמר אחד משחקני הירוקים על סטנוייביץ'. "הוא לא אחד שמחליט שבוע מראש על הרכב, אלא מסתכל מי הכי טוב באימונים ואז מחליט. יכולות להיות עוד הפתעות בהרכב שלנו".

אדין צוצאליץ', שמקומו בהרכב נראה די מובטח, התבטא לקראת המשחק באתר הרשמי של מכבי חיפה: "זה אולי המשחק הכי גדול בארץ. מכבי תל אביב קבוצה מאוד טובה. צפוי לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו יוצאים למלחמה וניתן את הכל על המגרש. חשוב לזכור שזו רק תחילת העונה, ככה שאני מקווה שזה לא יגרום ללחץ עלינו. גם אם ננצח וגם אם נפסיד, העונה הזו רק התחילה".

איך ייגמר המפגש הראשון העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה?

ניצחון צהוב
40%
ניצחון ירוק
47%
תיקו
13%
הסקר הסתיים
2751 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully