וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פרסי הארווין עובר בטרייד מסיאטל לג'טס

18.10.2014 / 9:28

מהלך מפתיע מאוד ב-NFL: התופס, שהגיע לסיהוקס רק בתחילת העונה שעברה, נשלח לניו יורק לאחר שככל הנראה נקלע ליותר מדי עימותים עם חבריו לחדר ההלבשה

פרסי הארווין סיאטל סיהוקס. Harry How, GettyImages
תחנה שלישית בליגה. הארווין/GettyImages, Harry How

המהלך המפתיע של העונה ב-NFL עד כה הגיע הלילה (בין שישי לשבת), כאשר פרסי הארווין, התופס הכוכב של האלופה סיאטל, הועבר בטרייד לניו יורק ג'טס. הסיהוקס יקבלו תמורתו בחירת דראפט של סיבוב שני, שלישיש או רביעי בשנה הבאה.

על פי הדיווחים שעלו במהלך הלילה מכתבי הפוטבול הבכירים בארצות הברית, הסיבה המרכזית לטרייד היא חוסר השילוב של הארווין בחדר ההלבשה של סיאטל. ככל הנראה, הוא נקלע לאורך תקופתו במועדון לעימות חוזרים ונשנים עם מתאם ההתקפה של הקבוצה, כמו גם עם הקוורטרבק ראסל ווילסון ועם גולדן טייט. השחקן צפוי להגיע לניו ג'רזי הערב ולעבור בדיקות רפואיות על מנת להשלים את העסקה.

הארווין בן ה-26 נבחר במקום ה-22 של דראפט 2009 על ידי מינסוטה, אולם שיחק בסך הכול 43 משחקים לאורך הקריירה שלו בליגה, בגלל שלל פציעות כאלה ואחרות. לפני תחילת העונה שעברה הוא הועבר לסיאטל תמורת בחירות סיבוב ראשון ושביעי, אך סבל מפגיעה בירך, עבר ניתוח ושיחק רק פעם אחת לאורך העונה הסדירה. לעומת זאת, בסופרבול בו הביסו הסיהוקס את דנבר, הוא כיכב עם שתי ריצות ל-45 יארד ובעיקר, עם החזרת בעיטת הפתיחה של המחצית השנייה ל-87 יארד וטאצ'דאון שגמר סופית את המשחק.

העזיבה שלו תפנה לסיאטל הרבה מאוד כסף בתקרת השכר, שכן הארווין היה חתום לשש שנים תמורת 67 מיליון דולר. חלק מהכסף הזה צפוי ללכת לחוזה חדש לווילסון בעתיד הקרוב. שחקנים בסיאטל נותרו מאוד מופתעים מהמהלך ומרשואן לינץ' אף צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "Damn they got my N...".

עבור הג'טס מדובר בעוד צעד מעניין בתהליך ההתחמשות, לאחר שהקבוצה כבר צירפה במהלך הקיץ את הרץ כריס ג'ונסון והתופס אריק דקר. הסילונים ספגו בליל חמישי בפוקסבורו מול ניו אינגלנד את הפסדם השישי ברציפות והם במאזן 6:1 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully