וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ניצחון על אשדוד ונעשה תוצאה טובה גם בבלומפילד"

17.10.2014 / 15:28

בית"ר ירושלים מתכוננת לאשדוד ביום ראשון במושבה, וחושבת על הפועל תל אביב. סאני עמנואל יחתום בתחילת השבוע הבא

עומר נחמני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תורגל בהרכב במקום אצילי. עומר נחמני משמאל/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים המשיכו היום (שישי) בהכנות לקראת המשחק הביתי נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון באצטדיון המושבה בפתח תקוה. המאמן מנחם קורצקי שב והזהיר את שחקניו מפני המתפרצות של היריבה והדגיש את החשיבות של כמה שיותר שחקנים להתקפה. הצוות המקצועי ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים ושיחות נוספות ייערכו עד המשחק. גורם בצוות המקצועי אמר ש"הפערים מאוד קטנים ואם לא נבוא עם 100 אחוז מוטיבציה וריכוז, נצטער על זה. הקהל מאחורינו ונצטרך לנצל את זה לטובתנו".

קורצקי המשיך לתרגל את אותו ההרכב שפתח בשני המחזורים הראשונים נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה, כאשר המשמעות היא כי עומר נחמני יפתח במקומו של עומר אצילי שעלה בהרכב בתיקו מול הפועל עכו. יחד עם זאת, קורצקי עשוי לערוך שינוי של הרגע האחרון ולפתוח עם תומר סוויסה. אופיר קריאף צפוי לחזור לסגל ולקבל דקות משחק.

השחקנים חזרו ואמרו בשבוע האחרון שניצחון על אשדוד יוסיף הרבה ביטחון לקראת משחק החוץ נגד הפועל תל אביב במחזור החמישי: אחד מהם אמר: "יהיה משחק קשה מאוד, אבל עם עשרת אלפים אוהדים מאחורינו צריך לנצח את המשחק הזה גם בדם ולבוא עם ביטחון להפועל תל אביב. יש הרגשה שאם ננצח את אשדוד, נעשה תוצאה טובה גם נגד הפועל תל אביב בבלומפילד".

בבית"ר מאמינים שהאצטדיון בפתח תקוה יהיה מלא. עד עתה כ-5,000 איש הבטיחו את מקומם ובמועדון החליטו על מבצע מיוחד לקראת המשחק: כל אוהד שירכוש חולצה רשמית של הקבוצה ב-139 שקלים, יקבל כרטיס כניסה בחינם. הרכישה מתבצעת באתר וואלה! שופס.

הבעלים אלי טביב נפגש שלשום בתל אביב עם החלוץ הניגרי סאני עמנואל לשיחה ארוכה. טביב התרשם מהחלוץ ומאישיותו וקיבל החלטה סופית להחתימו. ביום ראשון תכין בית"ר חוזה לחתימה וההערכה היא שהניגרי יוכל להיכלל בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב ב-27 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully