וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל ת"א: גדיר כשיר, אוחיון יפתח

חלוץ סכנין חזר לאימונים וצפוי לשחק (שבת, 20:10, ספ' 1). אצל האורחים הקשר הטרי יחליף את זגורי שלא החלים מפציעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 28. הפועל תל אביב מובילה 6:16 בניצחונות ועוד 6 משחקים נגמרו בתיקו.

* לגיא לוי, מאמן סכנין, יש רקורד לא רע בכלל נגד הפועל תל אביב: אימן 14 משחקים נגדה, מחציתם נגמרו בתיקו, ואלה שהוכרעו הם במאזן 2:5 לטובתו.

* הפועל תל אביב קיבלה שמונה פנדלים ב-28 המשחקים נגד סכנין – וניצלה שישה מהם. סכנין זכתה לשני פנדלים נגד הפועל תל אביב וכבשה את שניהם.

* בני סכנין הפסידה מחצית מהמשחקים בהם אלי חכמון שפט אותה (8), רבע ניצחה (4) ורבע סיימה בתיקו.

אתר דריבליסט

גיא לוי מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
רקורד טוב נגד הפועל תל אביב. גיא לוי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בני סכנין:

חלוצה של בני סכנין מוחמד גדיר יהיה כשיר למשחק מחר מול הפועל תל אביב לאחר שחזר היום לאימונים. גדיר צפוי לפתוח בהרכב לצידו של פיראס מוגרבי בחוד ההתקפה, כשגם אחמד קאסום בתמונת ההרכב על חשבונו של איסמעיל ריאן. בחלק ההגנתי נראה שהמאמן גיא לוי נוטה להרכיב את מוחמד זבידאת על חשבונו של המגן הזר איגור יובאנוביץ'.

בסכנין מאמינים שבמשחק ביתי, ניתן לנצח את הפועל תל אביב. אחרי פתיחת העונה החלשה, בסכנין מקווים להשיג ניצחון ראשון. "יש פה קבוצה מצויינת ואנחנו צריכים להתחיל להראות את זה", אמר שחקן בקבוצה. "הפועל תל אביב קבוצה טובה, אבל בבית אנחנו יכולים להשאיר את הנקודות בסכנין". במועדון מצפים לקהל רב שיגיע מחר למשחק.

הפועל תל אביב:

לעומת שאר המשחקים עד כה העונה, הפועל תל אביב תעלה למשחק נגד בני סכנין עם מערך מעט שונה. משה אוחיון יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה במקומו של ישראל זגורי, שלא התאושש ממתיחה בשריר הארבע ראשי ומחר לא יהיה בסגל למשחק. המשמעות היא שהאדומים יעלו עם מרכז קישור מעובה, שמלבד אוחיון יכלול גם את לוקאס סאשה ושי אבוטבול שחוזר מהרחקה.

שגיב יחזקאל הצעיר, שפתח ב-0:3 על הפועל חיפה, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב למרות ששלומי אזולאי המחלים מפציעה. גם מוחמד אבו אל היג'א ימשיך בעמדת המגן הימני, כשליאור לוי שוב יתופקד כמגן שמאלי. המשמעות היא שבנג'מין פרנסיס שוב ימתין על הספסל. בהפועל מספרים על יחסים מתוחים בין דומב לשני הזרים הניגרים של הקבוצה, פרסיס והרמוני איקנדה. בסביבת הניגרים אמרו היום: "זה נראה שדומב עושה שרירים על מישהו שהוא יכול. השחקנים הישראליים מקבלים יחס אחר בקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משה אוחיון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרכז קישור מעובה. משה אוחיון/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני סכנין: יאניס פפאדופולוס

כבר הרבה שנים שבבני סכנין לא נחת זר איכותי כמו הקשר היווני. פפאדופולוס, "פאפא" כמו שקוראים לו החברים, יהיה זה שיצטרך להביך את ההגנה של הפועל תל אביב ולספק לחלק ההתקפי את הכדורים המסוכנים. עם עוד משחק טוב שלו, סכנין יכולה גם להפתיע ולנצח.

הפועל תל אביב: סארי פלאח

החולשה ההגנתית של הפועל תל אביב נחשפה במלואה במשחק החוץ הראשון שלה העונה, שהסתיים בתבוסה 3:0 בקרית שמונה. פלאח עדיין לא שיחק אז וכדי להימנע מהפסד נוסף ואולי גם לאסוף שלוש נקודות, האדומים צריכים את הבלם שהגיע ממכבי חיפה במשחק טוב ובעיקר יציב.

יאניס פפאדופולוס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כבר שנים שלא היה לסכנין זר כזה. פפאדופולוס/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, מוחמד זבידאת, חאלד חלאילה, מיחה מבאליה, יאניס פפאדופולוס, אחמד קאסום (חאמד גנאים), מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי.

הפועל תל אביב: דני עמוס, מוחמד אבו אל היג'א, הרמוני איקנדה, סארי פלאח, ליאור לוי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, משה אוחיון, גילי ורמוט, שגיב יחזקאל, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully