וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: קמילה מינקאווה זכתה במדלית כסף באוזבקיסטן

16.10.2014 / 17:15

העולה החדשה ניצחה בשלושה קרבות בגרנד פרי טשקנט, אך הפסידה בגמר לקפריוריו הרומניה. שאר הישראלים הודחו

קמילה מינקאווה ג'ודאית ברזילאית-ישראלית. AP
הבטיחה מדליה. מינקאווה/AP

אחרי ההצלחות בשבוע שעבר של המשלחת הישראלית בג'ודו באסטנה, היום (חמישי) נבחרת ישראל בגברים ובנשים פתחו את הופעותיהם בגרנד פרי טשקנט, אבל מלבד קמילה מינקאווה שזכתה במדלית כסף, יתר הג'ודוקאים אכזבו. מינקאווה שמתחרה עד 57 ק"ג החלה את דרכה בסיבוב השני ופגשה בו את קונספשן בלורין מספרד וניצחה אותה בווזארי.
ברבע הגמר ציפה לישראלית קרב נגד סברינה פילזמוסר מאוסטריה אותו היא צלחה והבטיחה לעצמה מקום בין ארבע האחרונות. בחצי הגמר היריבה שלה הייתה יובאנה רוג'יץ' מסרביה. השתיים לא השיגו ניקוד עד שבזמן ההארכה של הקרב הסרבית קיבלה עונש על פאסיביות וספגה למעשה הפסד. בגמר מינקאווה פגשה את קורינה קפריוריו מרומניה אך אחרי שתי אזהרות שקיבלה מהשופט, נכנעה לווזארי וממש לקראת סוף הקרב ספגה איפון והסתפקה רק במדלית הכסף.

מאמן הנבחרת שני הרשקו אמר: "אני שמח מאוד עבור קמילה. ההשקעה שלה באימונים, ההשתלבות המצוינת שלה בנבחרת, והעזרה שכל הבנות מקבלות אחת מהשנייה הוכיחו את עצמן היום. היא הציגה היום נחישות, ג?ודו טוב והראתה רק חלק מהפוטנציאל שיש בה".

אכזבה רבה הייתה היום מרוני שוורץ וגילי כהן שמתחרות בקטגוריה של עד 52 ק"ג. כהן הפסידה כבר בקרב הראשון שלה היום נגד אלאודיס ולנטים הברזילאית. שוורץ ניצחה אמנם את קפלנה דבי תודאם ההודית באיפון ולאחר מכן הכניעה באיפון גם את אייסה ארקה הטורקיה, אבל בהמשך היא רשמה שני הפסדים, אחד במוקדמות לאנדראה צ'יטו הרומניה במוקדמות ולאקאטרינה גויקה מקנדה בבבית הניחומים.

שגיא מוקי, ג'ודוקא ישראלי. יוסי ציפקיס
לא חש בטוב. שגיא מוקי/יוסי ציפקיס

שירה ראשוני (48 ק"ג) נעצרה בסיבוב השלישי ורשמה ניצחון ושני הפסדים. תחילה היא גברה באיפון על מוניקה אונגוראנו הרומניה באיפון שהגיע 12 שניות לאחר תחילת הקרב, אבל במפגש שלה עם הטורקיה סומייה אקוס היא הפסידה באיפון. בבית הניחומים ספגה הישראלית הפסד נוסף לאירינה דולגובה הרוסיה. באותו משקל, אמילי רוסאנו נעצרה גם היא באותו שלב. היא החלה עם ניצחון על אנה דמיטרייבה הרוסיה בווזארי, אבל לאחר מכן היא נכנעה לשארלין ואן סניק הבלגית ובבית הניחומים היא נוצחה גם על ידי ולנטינה מוסקאט האיטלקיה.

אצל הגברים, טומי ארשנסקי (60 ק"ג) נעצר ברבע הגמר. הוא תחילה ניצח את גוסמן קירגיזבאייב הקזחי באיפון, אבל לאחר מכן הוא נכנע לשראפודין לוטפילאייב האוזבקי בווזארי, וגם בקרב הניחומים הוא רשם הפסד לבאקרום אינויאטוב, גם הוא אוזבקי, וסיים במקום השביעי.

גם טל פליקר (66 ק"ג) סיים שביעי ורשם מאזן של ניצחון אחד (על האוזבקי אולוגבק נורקובילוב) ושני הפסדים, אחד במוקדמות (לרוסי דניס לברנטייב) והשני בבית הניחומים (לבלארוסי דמיטרי שרשאן). מחר ייכנסו למעגל התחרויות בין השאר שגיא מוקי (73 ק"ג), המדורג שלישי בעולם שסובל מהרעלת קיבה ולא חש בטוב, וירדן ג'רבי שתקווה לשחזר את מדליית הזהב מהשבוע שעבר (63 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully