וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בניון ערך אימון מלא, עשוי לפתוח ביום שני

16.10.2014 / 13:35

הקפטן נראה טוב לקראת הקרב מול מכבי תל אביב. דגני עשוי להחליף את קינן, מויאל אמור לשתף פעולה עם מיצ'ל

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סטנוייביץ' בונה עליו למשחק החשוב. יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

חדשות טובות למכבי חיפה הגיעו מאימון הקבוצה שנערך היום (חמישי). הקפטן, יוסי בניון, ערך אימון מלא ונראה שהוא יהיה כשיר למשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום שני. שחקנים בקבוצה העידו לאחר האימון שבניון נראה טוב ואם ימשיך כך, ככל הנראה המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' יציב אותו בהרכב הראשון.

המאמן החיפאי אמור גם לשנות מערך מזה שפתח מול הפועל פתח תקוה. ייתכן שחיפה תעבור לשחק עם חלוץ אחד, כשבניון אמור להיות מתחתיו יחד עם שני קשרים תוקפים. כרגע לא ברור את מי המאמן הסרבי מעדיף בחוד הקבוצה במקום אידריסו המורחק, אבל מסתמן שאלון תורג'מן יקבל ככל הנראה את הקרדיט מהמאמן הסרבי.

שינוי נוסף שמסתמן הוא במרכז ההגנה. אוראל דגני תורגל היום לצדו של אדין צוצאליץ במקומו של דקל קינן והוא עשוי לקבל לראשונה את הקרדיט בהרכב, אחרי שלא נכלל בסגל במשחקים הקודמים.

מי שנראה כמעט בטוח בהרכב הוא קובי מויאל שחוזר לכושר משחק. מויאל אמור לשתף פעולה ביום שני עם מיצ'ל הספרדי בקישור האחורי. אייל משומר וטאלב טואטחה אמורים לפתוח כמגנים.

"זה מבחן ענק בשבילנו", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק. "יש לנו הרבה כבוד למכבי, היא האלופה בשנתיים האחרונות, אבל אנחנו נבוא כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully