וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "למדנו הרבה מהמשחק נגד אילת"

15.10.2014 / 21:14

מאמן הפועל תל אביב דרוך לקראת עירוני נהריה (ה', 19:45, ספ' 5). אילת תנסה להשיג ניצחון שני העונה מול גלבוע/גליל בחוץ (19:40)

one

במקביל לפתיחת עונת היורוליג, ליגת העל שלנו תימשך מחר (חמישי) עם משחקי המחזור השני כשבמוקד הפועל תל אביב של עודד קטש תנסה להשיג ניצחון ראשון ותארח בהדר יוסף את העולה החדשה, עירוני נהריה (19:45, ספורט 5). הפועל אילת תצא למשחק חוץ ראשון לעונת 2014/15 כשתפגוש בחוץ את הפועל גלבוע/גליל עליון (19:40, פריצות בספורט 5).

הפועל תל אביב - עירוני נהריה (19:45, ספורט 5)

אחרי פתיחת העונה המאכזבת וההפסד באילת, האדומים רוצים לספק הצהרת כוונות ראשונה לעונה הזו במשחקם הראשון בהדר יוסף ומגיעה בטוחה בעצמה שניתן יהיה להשיג ניצחון ראשון. כידוע, נגד אילת עודד קטש לא קיבל תפוקה מאחד השחקנים המרכזיים שלו, מתן נאור, שסיים עם אפס נקודות ב-15 דקות, ופרט לרביב לימונד שסיים עם 23 נקודות, האדומים התקשו ליצור משחק ריצה ורשמו הפסד כואב. "המשחק באילת מן הסתם לא הסתיים כמו שתכננתי כי אני מתכנן לנצח בכל משחק, אבל למדנו ממנו הרבה ואנחנו עדיין מאוד מאמינים בעצמנו", אמר עודד קטש.

לימונד, שמלבד 23 הנקודות שקלע תרם גם שבעה אסיסטים, הוסיף: "משחק בית ראשון מול הקהל הנהדר שלנו זה משהו שכל שחקן מחכה לו במהלך הקיץ. כולנו מקווים להיראות יותר טוב מאיך שנראינו באילת. אנחנו עדיין נבנים ומתחברים יחד. זה תהליך שלוקח קצת זמן, אבל במשחק ראשון לשנה בבית חייבים גם לנצח. נעשה הכול מצידנו כדי שגם הקהל וגם אנחנו נהנה מהמשחק הזה". לימונד, אגב, צריך 69 נקודות כדי להיכנס לרשימת מאה הקלעים הגדולים של הכדורסל הישראלי, ולהוציא משם את טל בורשטיין. כשזה יקרה, הוא יהיה בסך הכול השחקן הפעיל הרביעי בטופ 100 אחרי מאיר טפירו, ליאור אליהו וגיא פניני.

ובזמן שבהפועל תל אביב קיימת דריכות רבה, גם נהריה מפנטזת על ניצחון ראשון העונה, בעיקר לאחר התבוסה הביתית להפועל ירושלים במחזור הפתיחה 99:78. ללא רוברט רות'בארט הפצוע, הקבוצה נהנתה מ-16 נקודות של מארק ליונס, אבל עיקר הביעה שלה הייתה שהיא אפשרה לירושלים לקלוע 32 מ-42 משתי נקודות (76 אחוז).

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
"כולנו מקווים להיראות יותר טוב מאיך שנראינו באילת. אנחנו עדיין נבנים ומתחברים יחד". לימונד/קובי אליהו

הפועל גלבוע/גליל עליון - הפועל אילת (19:40, פריצות בספורט 5)

הקבוצה של ברק פלג, שספגה הפסד כואב בחולון במחזור הראשון 89:72, תנסה להרים את הראש ולהתאושש מהרבע השני האיום שבו היא קלעה בסך הכול עשר נקודות. כעת כשהיא פוגשת בגן נר את הדרומיים ורגע לפני המפגש שלהם עם נהריה ביום שני היא תצטרך את רפי מנקו, שעלה בחמישייה מול חולון, שיחק 32 דקות, אבל תרם רק שתי נקודות עם 0 מ-4 מהשדה.

אילת יכולה לשאוב לא מעט עידוד מהופעותיה נגד גלבוע/גליל מהעונה שעברה כאשר היא ניצחה בכל שלושת המפגשים ובסך הכול יש לה 0:5 בשנתיים האחרונות. הקבוצה של דן שמיר, שחגגה ניצחון בכורה ביתי בתחילת השבוע, תקווה לקבל תפוקה דומה מקאליף וויאט שקלע שש שלשות במחזור הראשון מתשעה ניסיונות. אילת, אגב, פתחה את העונה שעברה עם 0:2 ותנסה לעשות זאת שוב לפני שיצפה לה משחק קשה מאוד בבית לאחר מכן נגד מכבי תל אביב.

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ברני ארדוב
ימשיך במומנטום? דן שמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully