וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "יהיה קשה בטורקיה, אבל באנו כדי לנצח"

14.10.2014 / 19:47

הפועל ירושלים פותחת את עונת היורוקאפ מול באנביט (ד', 19:00 ערוץ ONE). הסנטר מוכן: "ניצחון חוץ יהיה בונוס"

יניב גרין שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
פותח עונה אירופית. יניב גרין/אדריאן הרבשטיין

לאחר שניצחה את שני משחקי הליגה שלה וזכתה בגביע ווינר, הפועל ירושלים רוצה לפתוח ברגל ימין גם את המסגרת האירופאית כשתתמודד בחוץ מול בנאביט הטורקית, במחזור הראשון בשלב הבתים של היורוקאפ (19:00, ערוץ ONE).
.
"התחלנו את המסע בעצם אתמול, הגענו היום לעיר. נחנו קצת לקראת אימון הערב", אמר יניב גרין. "ראינו וידאו שלהם, ונראה וידאו נוסף בערב. מדובר בקבוצה מאוד חזקה, הרבה מאוד שחקנים טובים שהם הביאו מכל אירופה. גרין לא מקל ראש ביריבה: "יהיה משחק קשה מאוד, אבל באנו לטורקיה במטרה לצאת עם ניצחון. זה בית של שש קבוצות ואם נצליח לגנוב ניצחון חוץ זה יכול להיות בונוס מאוד חשוב ואני מקווה שנעשה את זה".

עוזר המאמן מתן חרוש הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים ונרגשים לפתוח את המסגרת את המסגרת המכובדת של הירוקאפ, היו לנו שני משחקים פנטסטיים בליגה ועכשיו אנחנו מתחילים אתגר חדש, באירופה. אנחנו נערכים למאבק נגד קבוצה ביתית וטובה".

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט מול שחקן באנביט צ'אק דייויס. מגד גוזני
שוב נפגשים. ברייסי רייט מול צ'אק דייויס/מגד גוזני

ירושלים פגשה את בנביט בשלב הבתים השני אשתקד. במשחק שנערך במלחה הירושלמים ניצחו ב-19 הפרש והפסידו ב-14 הפרש במשחק החוץ בטורקיה. בעונה שעברה סיימה הקבוצה הטורקית את העונה במקום הראשון בליגה אך הודחה בחצי גמר הפלייאוף. המאמן זוראן לוקיץ', שהדיח את האדומים בעונה שעברה כמאמן ניז'ני נובגורוד, צירף את ולדימיר דרגיצ'ביץ' המונטנגרי ( 2.05 מ) לצד צ'אק דיוויס, ארל רולאנד, סמי מחיה וקית' סימונס שממשיכים עונה נוספת. את העונה הנוכחית באנביט פתחה עם הפסד מול קרשיאקה.

זוארן לוקיץ' אמר לקראת המשחק:" היה לנו הפסד בליגה הטורקית אבל הקבוצה שלנו מגיבה טוב לקראת המשחק מול ירושלים. כרגע קשה לקבוע לאיזו קבוצה יש יתרון. אבל זה משחק בית שלנו ואני רוצה שנגיע עם הגישה הנכונה. נוכל להשיג בבית ניצחון על הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully