וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: זמן לנוקאאוט?

16.10.2014 / 9:45

ניו אינגלנד, שנמצאת במומנטום מצוין, תוציא לדרך את המחזור השביעי עם משחק ביתי נגד ניו יורק ג'טס החבולה, שרוצה להימנע מהפסד שישי ברציפות (ו', 3:30, ספורט 1 ו-HD)

ג'וליאן אדלמן שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
ההתקפה של הפטריוטס תמשיך להפגיז נקודות? ג'וליאן אדלמן/AP, Elise Amendola

ניו אינגלנד (2:4) - ניו יורק ג'טס (5:1), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD

רק לפני שבועיים וחצי הפטריוטס נראו אבודים לחלוטין וספגו את אחת התבוסות הקשות של תקופת בריידי-בליצ'יק, בקנזס סיטי. אלא שב-NFL הכול משתנה תוך רגע ובשני המשחקים האחרונים, ניו אינגלנד חזרה להיות ניו אינגלנד. הג'טס לעומת זאת, ממשיכים להיות הג'טס ואצלם לא מדובר במשהו חיובי.

הפטריוטס מריחים דם לקראת המפגש הזה, עם מי שהפכה בשנים קודמות לחלק מיריבות מסקרנת, אבל לא מצליחה לתפקד גם העונה. מעמדו של רקס ריאן מעורער ותבוסה בפוקסבורו בוודאי שלא תעזור, אבל אולי דווקא המפגש עם טום בריידי יוציא מהחבורה בירוק יותר ממה שהיא נתנה עד כה.

כאמור, הפטריוטס נכנסו לעניינים בשני הניצחונות האחרונים שלהם וסיימו אותם במאזן נקודות כולל של 39:80. פתאום ההתקפה, שקרטעה בפתיחת העונה, עובדת מצוין והניצחון בבפאלו מציב את ניו אינגלנד שוב בעמדה מצוינת בפסגת ה-AFC מזרח, מקום אותו היא מכירה כל כך טוב. הסילונים לעומת זאת, מציגים את התקפת המסירה הגרועה בליגה מבחינת יארדים ויתקלו בהגנת המסירה השלישית בטיבה, למרות שהמארחת תחסר את ג'רוד מאיו שגמר את העונה (וגם את הרץ סטיבן רידלי, שאף הוא סיים את חלקו ל-2014 עם פציעה). ג'ינו סמית' ינסה להתעלות, אבל זה לא יהיה פשוט אחרי חמישה הפסדים רצופים.

המפגש האחרון בין הקבוצות הלך דווקא לניו יורק, עם אותו שער שדה דרמטי שהכריע בעונה שעברה, אבל זה קרה במדולנדס. בפוקסבורו לעומת זאת, הג'טס לא ניצחו משחק עונה סדירה מול טום בריידי מאז נובמבר 2006 (הם ניצחו בפלייאוף של 2011).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully