וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: התשמע קולין

14.10.2014 / 8:33

סן פרנסיסקו נקלעה לפיגור 14:0 בסנט לואיס, אבל 343 יארד ושלושה ט"ד של קולין קפרניק החזירו אותה לניצחון 17:31. עכשיו, שתי הערים חוזרות להיאבק על הוורלד סירייס

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Billy Hurst, AP
יכול לחייך. קפרניק/AP, Billy Hurst

סנט לואיס (4:1) - סן פרנסיסקו (2:4) 31:17

עד למשחק הזה, הגנת המסירה של סנט לואיס הייתה מצוינת וגם אחריו היא ספגה הכי פחות יארדים בממוצע למשחק בליגה כולה, אבל דווקא מול התקפת המסירה החלשה של הניינרס היא התפרקה וקולין קפרניק חגג עליה וסידר לאורחים קאמבק מצוין וניצחון שלישי ברציפות. ההגנה של סן פרנסיסקו גם היא עשתה את חלקה אחרי פתיחה מהוססת וממשיכה להראות נהדר.

סנט לואיס הציגה לפני המשחק את גיבורי האליפות של 1999 ועלתה במדים מיוחדים לכבוד אותה קבוצה. אולי זה גם נתן לה תמיכה מוראלית, כי אוסטין דייויס נראה מצוין והוביל שני דרייבים ברבע הראשון שהסתיימו באנדזון, עם ריצה של בנג'מין קאנינגהאם ומסירה ללאנס קנדריקס. ההגנה של הראמס עבדה היטב, עד למהלך האחרון של המחצית. ברנדון לויד שרף את השומר שלו, תפס כדור מקפרניק והמשיך כל הדרך לטאצ'דאון של 80 יארד. רק 14:10 לסנט לואיס והמומנטום השתנה.

מאותו רגע, הניינרס היו בשליטה. קפרניק מסר טאצ'דאון בלתי אפשרי לאנקואן בולדין, נגד תנועת הגוף שלו והוסיף, עדיין ברבע השלישי, טאצ'דאון של 32 יארד למייקל קראבטרי, שביצע תנועה יפהפייה. הניינרס לא הצליחו לסגור עניין, פספסו טאצ'דאון בטוח בגלל התנגשות בין ואנס מקדונלד וקראבטרי ופעמיים איבדו כדור בדאון רביעי, גרג זורליין צימק בשער שדה ולסנט לואיס היה כדור אחרון ומגרש שלם לעבור בפיגור שבע, אבל 53 שניות לסיום דונטה ג'ונסון חטף את דייויס, החזיר 20 יארד לפיק סיקס וסגר עניין.

קפרניק מסר 343 יארד ושלושה טאצ'דאונים בלי איבוד. בולדין תפס ל-94. דייויס סיים עם 236 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. ועכשיו, אחרי שקבוצות הפוטבול של שתי הערים הללו סיימו להתכתש, קבוצות הבייסבול שלהן חוזרות להיאבק על הוורלד סירייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully