וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אלרואי כהן לא הגיע לאימון, גם סאני מאבד סבלנות

13.10.2014 / 11:36

הנבחנים בבית"ר דורשים שתתקבל החלטה לגביהם, ולא ימשיכו להתאמן. במועדון מצפים ל-10,000 צופים מול אשדוד במושבה

one

בית"ר ירושלים רוצה לחזק את הסגל במספר שחקנים, אך הנבחנים בשורותיה מאבדים סבלנות. אלרואי כהן, שממתין כשבוע לסגירת התנאים הכספיים שלו ועדיין לא קיבל תשובה, החליט היום (שני) להפסיק להגיע לאימוני הקבוצה עד אשר יסוכמו עימו התנאים. כהן התאכזב מכך שלא נוצר קשר עם נציגיו בימים האחרונים, והוא עשוי לחפש אופציה אחרת.

גם עמנואל סאני עדיין ממתין בקוצר רוח להחלטה לגביו. החלוץ הניגרי אמר הבוקר לשחקני הקבוצה כי אינו מתכוון להגיע לאימון השני של הקבוצה אחר הצהריים ובכל מקרה מתכוון לעזוב את ישראל בימים הקרובים אם לא ייחתם עימו הסכם. כרגע ישנם פערים במו"מ עם החלוץ ונראה כי עד הערב יוכרע האם יצורף למועדון.

אלרואי כהן כדורגלן ישראלי. ניב אהרונסון
דורש הכרעה. אלרואי כהן/ניב אהרונסון

אם סאני לא יחתום, ייתכן כי אופציית פליפה סיימור תשוב ותעלה על הפרק. סיימור מוכן לחתום בבית"ר על חוזה על לחודש ינואר ולהגיע מיידית, אך אינו מוכן להגיע למספר ימי התרשמות. אופציית לירוי צעירי שוב עלתה אתמול, אך בצוות המקצועי לא חושבים שזה השחקן שיכול לשדרג את הקבוצה.

ההחלטה להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק נגד מ.ס אשדוד ל-50 שקל עוררה התלהבות. בבית"ר מאמינים כי אוהדים רבים ילוו את הקבוצה ואף מעריכים שאפשר יהיה למלא את האיצטדיון ב-10,000 צופים. אוהדי אשדוד יקבלו יציע מיוחד שיכיל כ-500 מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully