וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי ב-0:2, סן פרנסיסקו ביתרון

12.10.2014 / 7:53

הרויאלס שמרו על מאזן מושלם בפלייאוף עם 4:6 דרמטי בבולטימור. מדיסון באמגארנר כיכב ב-0:3 של הג'איינטס בסנט לואיס

אלסידס אסקובר קנזס סיטי רויאלס. Alex Brandon, AP
אסקובר והרויאלס בחצי הדרך לוורלד סירייס/AP, Alex Brandon

בולטימור - קנזס סיטי 6:4 (0:2 לרויאלס בסדרה)

הסיפור המדהים של הרויאלס בפלייאוף הזה מסרב להיגמר והאורחים השיגו עוד ניצחון דרמטי בקמדן יארדס ועכשיו, הם כבר בחצי הדרך לוורלד סירייס ובמאזן 0:6 מאז שהחל הפוסטסיזן.

הגיבור של קנזס סיטי היה לורנזו קיין, שסיפק משחק חלומי של ארבע חבטות ושדד פעמיים את ג'יי ג'יי הארדי עם מהלכי הגנה כבירים באאוטפילד, שמנעו מבולטימור לעלות ליתרון מאוחר במשחק ההפכפך הזה.

אריק הוסמר הכניס שתי ריצות כבר באינינג הראשון עם חבטה מוזרה, אבל האוריולס קיצצו חצי מזה באינינג הבא. באינינג השלישי, דאבל של בילי באטלר קבע 1:3, אלא שאדם ג'ונס סופסוף התעורר וירה להומראן משווה בתחתית האינינג. השוויון החזיק מעט מאוד ובאינינג הרביעי מייק מוסטקאס שלח כדור רביעי ליציע בפלייאוף, לפני שנלסון קרוז השיג שוויון שלישי במשחק. ואז הגיעו מהלכי ההגנה המצוינים של קיין ובאינינג התשיעי, דאבל של אלסידס אסקובר הכניס את הריצה שקבעה 4:5 וסינגל של קיין השלים את העסק.

יורדאנו ונטורה הגיש חמישה ושני שלישי, הבולפן עשה את השאר ולא הרשה כלום לאוריולס. באד נוריס נמשה אחרי ארבעה ושליש בלבד ודארן אודיי ספג את ההפסד השני שלו בסדרה. כעת, הסדרה עוברת לקנזס סיטי, שתנסה לסגור עניין בבית. המשחק השלישי ייערך מחר ב-3:07.

מדיסון באמגארנר סן פרנסיסקו ג'איינטס. Jeff Roberson, AP
באמגארנר ממשיך להיות האיש של סן פרנסיסקו/AP, Jeff Roberson

סנט לואיס - סן פרנסיסקו 3:0 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

כולם בנו על קרב מגישים בפתיחת הסדרה, אולם בעוד שמדיסון באמגארנר סיפק את הסחורה כמו גדול ורשם שבעה ושני שליש עם שבעה סטרייקאאוטים, תוך שהוא משתק את התקפת הקרדינלס, הרי שאדם ווינרייט הוחלף כבר אחרי ארבעה אינינגים ושני שליש ולראשונה בקריירה רשם שתי פתיחת רצופות של פחות מחמישה אינינגים.

ווינרייט גם סבל מהמון פאשלות של ההגנה שלו, שאומנם נרשמה לחובתה רק טעות אחת, אבל למעשה הייתה יכולה למנוע את כל מה שהג'איינטס השיגו מבחינה התקפית. הענקים שמו שתי ריצות באינינג השני ואחת בשלישי כדי לבנות לעצמם יתרון שהחזיק עד לסיום, בעוד באמגארנר גם ניצל בהמשך מ-Balk שהיה צריך לסדר לסנט לואיס לפחות ריצה אחת. המשחק השני ייערך הלילה, ב-3:07.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully