וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם דאעש שנהרג התאמן במועדון אגרוף בנצרת

12.10.2014 / 0:08

על פי מספר עדויות, אחמד חבשי שנהרג היום בשירות דאעש התחרה באליפות ישראל בשנה שעברה. מאמן בנצרת: "כל הזמן אמרנו שיש בו משהו מוזר". יו"ר איגוד האיגרוף: "מביך שהאיגוד עולה לכותרות בגלל מקרה כזה ולא בגלל דוגמה לדו קיום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאמן בנצרת ונהרג בשירות דאעש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחמד חבשי בן ה-23 מאיכסאל שנהרג היום (שבת) בלחימה תחת ארגון דאעש באזור רמאדי ממערב לבגדאד היה קשור לענף האגרוף בישראל כאשר הוא התאמן תחת מועדון "איגרוף כפפות הזהב כוכבי נצרת". לדברי אנשי המועדון, חבשי התאמן למשך תקופה קצרה במועדון, אבל בשנתיים האחרונות הם לא נתקלו בו. על פי מספר עדויות, חבשי אף התחרה בשנה שעברה במסגרת אליפות ישראל שנערכה בכפר יסיף.

"קשה להגדיר אותו מתאגרף", אומר עימאד מוסלם, מאמן במועדון. "נתקלנו בו בפעם הראשונה לפני בערך חמש שנים, אבל זה לא מישהו שיכול היה לייצג את ישראל בתחרויות כי הוא בעצמו לא ידע מה הוא רוצה מעצמו. הוא היה נראה לנו תמיד כמו אדם מסכן עם מחלות נפשיות. הוא הגיע לאגרוף בגיל מבוגר, היה לו זקן מוזר ובכל הזמן הזה שהוא היה אצלנו אולי היה שותף לקרב אחד, לא יותר".

מוסלם ממשיך ומתאר את חבשי: "לא היה לו פוטנציאל להצליח כי הוא הגיע בגיל מבוגר יחסית. שאלתי אותו תמיד שאלות על הזקן וגיליתי דרך זה שהוא לא חושב טוב. לא יכולתי לדמיין שהוא יגיע למצב כזה שהוא יילך להילחם עם דאעש. פעם אחת הוא אמר לי שכשהוא לומד למבחנים במכללה ומשנן את החומר, הוא מקלל את אלוהים. שאלתי אותו למה, והוא אמר שהוא לא יודע. כל הזמן אמרנו שיש בו משהו מוזר. לא מזמן שאלתי מישהו עליו, ואמרו לי שהוא ברח לחו"ל, כנראה לסוריה".

מיכאל ברקן, יושב ראש איגוד האיגרוף, אמר שהמקרה הזה מעמיד את הענף במבוכה: "אני חסיד גדול של שיתוף פעולה ודו קיום ומבחינתי ספורט זה הדבר החשוב ביותר שיכול לקדם את דו הקיום. אני באופן אישי לא מכיר אותו ומהבירורים שערכנו התברר שהוא לא הופיע באף קרב פורמלי. זה נושא שאנחנו צריכים לטפל בו ובמסגרת הנהלת האיגוד אנחנו נחשוב איך לדאוג שמקרים מהסוג הזה לא יחזרו על עצמם. עצוב לי ומביך שאיגוד האיגרוף עולה לכותרות בנסיבות כאלה ומקווה שבעתיד הענף יתרום לדו קיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully