וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מחזור הפתיחה סוף סוף יוצא לדרך

11.10.2014 / 20:22

מכבי תל אביב תנסה לעצור את המומנטום הרע בנס ציונה (20:50, ערוץ 1), ירושלים יוצאת לנהריה (19:35, 5+ לייב)

צילום ועריכה: קובי אליהו

עירוני נס ציונה - מכבי תל-אביב (ראשון, 20:50, ערוץ 1)

אחרי מסע של 17 יום בברזיל וארצות הברית, שבה אלופת אירופה ארצה לפתיחת העונה. סופוקוליס שחורצאניטיס, שקיבל את האישור הרפואי לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקה הקריטית חזר להתאמן עם הקבוצה, אך לא ישחק מחר. אלכס טיוס סובל מפציעה אך בכל אופן לא ישחק מול נס ציונה ובשני משחקי הליגה הבאים בשל עונש השעייה על היעדרותו מהנבחרת בקיץ. הצהובים רשמו למשחק את ג'רמי פארגו, דווין סמית', בריאן רנדל, אלכס מאריץ' ומרקיז היינס.

במכבי זוכרים היטב כיצד נס ציונה ניצחה בעונה שעברה בביתה 71:72 בביתה, ורוצים להימנע מהפסד נוסף, על אחת כמה וכמה אחרי ההפסדים בגביע ווינר ובגביע הביניבשתי. אצל היריבה עשוי מורן רוט, שחתם לחודשיים בשל פציעתו של מאיר טפירו, הופעת בכורה. קרייג סמית' ינסה לעשות צרות לצהובים בצבע.

"היה מסע די ארוך, לא קל, אך מעניין מאוד", אמר גיא גודס באימון המסכם. "אחרי עשרה משחקי אימון ומשחקי ראווה אנחנו מתחילים את הדבר האמיתי שזה משחק ראשון לא פשוט מול נס ציונה, משם מחכה לנו לו"ז לא קל של חמישה משחקים בשבועיים, וכל משחק יהיה חשוב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים מחר מנטלית ופיזית לקרב קשה מאוד, מול קבוצה טובה, מאוד ביתית. נבוא מוכנים למשחק".

על חזרתו של שחורצאניטיס לאימונים, אמר גודס: "סופו חזר כבר אתמול לאימונים. ברור שזה משנה לך את כל הקבוצה, את כל הטקטיקה, פתאום הכדור נכנס פנימה, הוא צריך זמן מסוים לחזור לכושר כדי שיחזור לקבוצה באופן רשמי. החזרה שלו היא מאוד חשובה וראו את זה בכל משחקי האימון והמבחן שלנו, היה חסר לנו שחקן מטרה בצבע והיה לנו קשה להתמודד עם זה. החזרה שלו מאוד משמחת אותנו. הוא חלק מרכזי בקבוצה אבל כולם צריכים להרים את הרמה בכדי להתחיל לנצח בליגה ובאירופה".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
חזר להתאמן, אך לא יתלבש. שחורציאניטיס/קובי אליהו

עירוני נהריה - הפועל ירושלים (יום ראשון, 19:35, 5+ לייב)

הפועל ירושלים פתחה את העונה כבר בשבוע שעבר, עם משחק שהוקדם מהמחזור השני בו הביסה את מכבי חיפה 58:76. ברייסי רייט הציג אז משחק מרשים, וכעת האדומים רוצים להמשיך במומנטום. המאמן דני פרנקו ביקש להציג אגרסיביות והגנה קשוחה לקראת המפגש. ביום שני תצא הקבוצה לטורקיה, לקראת פתיחת היורוקאפ מול באנביט.

המשחק האחרון של נהריה בליגה העליונה היה ב-17/5/2010, לפני ארבע שנים וחצי. העולה החדשה שחררה לאחרונה את ג'יי אר גידנס שעבר עימה את ההכנה והחתימה את מארק ליונס, כשרוברט רות'בארט שהצטרף בקיץ פצוע ולא יתלבש. נהריה הביסה ביום שלישי את אליצור רמלה מהלאומית 67:94.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ימשיך את המומנטום מחיפה? רייט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully