וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 73:74 את מכבי אשדוד

11.10.2014 / 22:50

הירוקים הזיעו מול הקבוצה של ליובין וכבר פיגרו ב-16 הפרש, אבל יכולת מצוינת של ג'ף אלן ודגן יבזורי סידרה להם ניצחון בכורה בליגה לפני הטיסה למסע המשחקים בארה"ב

one
רמי הדר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בכורה בליגה. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

לאחר שהובסה במשחק שהוציא לדרך את ליגת העל מול הפועל ירושלים והתקשתה גם במשחק הגביע נגד עירוני רמת גן, סגנית האלופה מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון בכורה בליגת העל, 73:74 קשה על מכבי אשדוד במשחק מהמחזור השני. חיפה תצא ביום ראשון למסע של ארבעה משחקים מול יריבות NBA ולאור היכולת שהיא הציגה גם הערב, היא בהחלט צריכה לדאוג ממה שמצפה לה שם. הירוקים נראו רע מאוד במחצית הראשונה ופיגרו כבר ב-16 הפרש, אבל יכולת טובה מאוד של ג'ף אלן וארבע שלשות של דגן יבזורי, סידרו להם ניצחון דחוק. מנגד, הקבוצה של ליאור ליובין הגיעה למשחק הזה אחרי הדחה משפילה מהגביע ואומנם הציגה שיפור ביכולת שלה, אך זה לא הספיק לניצחון.

ג'ף אלן היה כאמור גיבור הניצחון הזה עם 18 נקודות לירוקים, דגן יבזורי קלע 14 ודמונטז סטיס תרם 13. אשדוד קיבלה מספרים דו ספרתיים מארבעה שחקנים ובראשם טרל האריסו איוון אסקה שקלעו 15 כל אחד, אבל ליובין יכול להיות מרוצה בעיקר משחקן הרכש הישראלי שלו יהוא אורלנד שאיפס את הידית כמו בימים הטובים וצלף ארבע שלשות בדרך ל-14 נקודות.

דגן יבזורי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
שוב הפציץ מחוץ לקשת. דגן יבזורי/קובי אליהו

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מבולבלת מאוד. יבזורי חימם את הידית עם שלשה כבר בהתחלה, אבל זאק רוזן ואיוון אסקה נכנסו לעניינים והעלו את האורחים ל-5:8 אחרי ארבע דקות. חיפה עוד צימקה, אבל בשלב הזה התעורר יהוא אורלנד שעם שתי שלשות רצופות קבע 9:14 לאורחים. האשדודים כבר ברחו, אבל ברודי אנגלי קבר שלשה 15 שניות לסיום וקבע את תוצאת הרבע: 18:14 לאורחים.

גם הרבע השני לא בישר טובות למארחים. יהוא אורלנד המשיך לטווח מבחוץ, זאק רוזן וג'רמיין הול ניצלו איבודי כדור של חיפה והעלו את אשדוד ליתרון דו ספרתי, 20:30, חמש דקות לסיום המחצית. אורלנד ורוזן קברו שתי שלשות רצופות וקבעו יתרון של 14 הפרש, הקהל כבר איבד סבלנות ושרק בוז לשחקנים. כנראה שהניעור של הקהל עזר. רמי הדר לקח פסק זמן וחיפה חזרה ממנו בטירוף עם ריצת 0:11 בראשותם של ג'ף אלן ודמונטז סטיט וקבעו: 33:36 בלבד לאשדוד בסיום.

שחקן מכבי אשדוד זאק רוזן. מגד גוזני
משחק לא רע שלו. זאק רוזן/מגד גוזני

במקום להמשיך את המומנטום ברבע השלישי, חיפה שוב לא הצליחה לייצר נקודות והרבתה לאבד כדורים. אשדוד ניצלה זאת עם 0:6 מהיר, אבל חיפה הגיבה עם 0:7 משלה כששלשה שלישית של דגן יבזורי קובעת 40:42 בלבד לאשדוד. הרבע השלישי היה של מכבי חיפה. ג'ף אלן, דמונטז סטיט ויבזורי הנפלא שקבר שלשה רביעית במשחק, החזירו את ההובלה לחיפה ודקה לסיום הרבע הירוקים הובילו 50:54. סל נוסף של סטיט קבע: 50:56 לחיפה בסיום הרבע.

אחרי רבע שלישי נוראי שלה, אשדוד עלתה נחושה מההפסקה ופתחה עם חמש נקודות רצופות, אבל המכה העיקרית מבחינתה של חיפה הגיע מכיוונו של אלכס צ'וברוביץ' שביצע עבירה מיותרת וסיים את המשחק עם חמש עבירות. חיפה הצליחה בקושי לשמור על היתרון שלה בזכות ג'ף אלן שהיה בכל מקום ועם 16 נקודות קבע 62:66 לחיפה. הסוף של המשחק הזה היה צמוד מאוד. בר אבן קבע כבר יתרון חמש, אבל מהלך שלוש נקודות של איוון אסקה צימק ל-70:68 בלבד לחיפה, דקה וחצי לסיום המשחק. דגן יבזורי קלע סל בלתי אפשרי וקבע 68:72, אבל שלשה משוגעת של טרל האריס צימקה את הפיגור של האשדודים לנקודה. ג'ף אלן קבע שוב יתרון שלוש לירוקים אבל יובילס חדר לסל ו-20 שניות לסיום התוצאה עמדה על 73:74 לחיפה. אשדוד עשתה עבירה מהירה שהשתלמה לה עם שתי החטאות של ג'ף אלן, אבל אסקה ויובילס החטיאו זריקות נוחות וחיפה חגגה ניצחון דחוק: 73:74 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully