וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סאני עמנואל צפוי לחתום

10.10.2014 / 14:45

בבית"ר רואים בשחקן פוטנציאל גדול, יתכן כי יושאל בשלב ראשון. בית"ר לזטה: "הכסף על קוראץ' יועבר בימים הקרובים"

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, צפוי לצרף למועדון את החלוץ הנבחן סאני עמנואל. עדיין לא ברור אם עמנואל יצטרף מיידית לקבוצה הנוכחית או יושאל, אך בכל מקרה החליט הבעלים כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול והוא מעוניין להחתימו. טביב נסע בסוף השבוע לקפריסין למשחקה של הנבחרת ובתחילת השבוע הבא אמור לנסות לסגור את תנאיו של החלוץ.

בנוגע לאלרואי כהן כבר התקבלה החלטה להחתימו, אך המו"מ בין הצדדים יימשך בתחילת השבוע. גם סאני וגם אלרואי כהן יזכו לתנאי שכר נמוכים יחסית עד לחודש ינואר ואם יישארו לאחר מכן, ישודרגו כלכלית. בית"ר כמובן תרצה אופציה על השניים גם לעונה הבאה. פליפה סיימור הודיע לנציגיו סופית כי לא יגיע לישראל להתרשמות ולכן ירד מהפרק.

שחקני הקבוצה זכו לחופש עד ליום ראשון כאשר הצוות המקצועי מבקש מהשחקנים לשמור על הגוף ומסגרת חיים ספורטיבית ולבוא מוכנים ורעננים. בבית"ר מקווים כי כ-8,000 אוהדים יגיעו למושבה למשחק נגד מ.ס אשדוד ואמרו: "בעונה שעברה אירחנו את הפועל חיפה ובאו מעל 8,000, זה משחק בית וכל הקהל צריך להיות איתנו. אסור לתת להתלהבות של תחילת העונה לדעוך, זה שבוע לפני הפועל תל אביב ובכלל שבוע לפני מסלול של שלושה משחקים בשבוע אחד-הפועל תל אביב, נתניה וקרית שמונה. וניצחון ייתן לנו את הביטחון הכי גדול שיכול להיות לקראת המשחקים האלה".

בית"ר העבירה בסוף השבוע מכתב לזטה המונטנגרית בה היא הבהירה כי הכסף עבור העברתו של זרקו קוראץ' ייכנס מייד אחרי החג. בבית"ר הבהירו כי התשלום נדחה עקב בעיה תזרימית ולאחר שייכנסו כ-6.5 מיליון ש"ח ממס הכנסה הכסף יועבר. בית"ר רכשה את קוראץ תמורת כ-160 אלף יורו. השחקן חתום בבית"ר לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

סאני עמנואל עם סוכנו שחר גרינברג. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
טביב התרשם. סאני עמנואל/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully