וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שנת שמיטה

10.10.2014 / 6:53

יוסטון נקלעה לפיגור ביתי של 24 נקודות ברבע הראשון וכמעט חזרה, אבל שני פאמבלים קריטיים סידרו לאינדיאנפוליס 28:33 חשוב. משחק ענק ללאק, טי ווי הילטון וג'יי ג'יי וואט

אנדרה ג'ונסון יוסטון טקסאנס מול וונטה דייויס אינדיאנפוליס קולטס. AP
אנדרה ג'ונסון עלה לקבוצה שלו ביוקר/AP

יוסטון (3:3) - אינדיאנפוליס (2:4) 33:28

איזו דרך לפתוח מחזור. משחק ענק ביוסטון הסתיים בניצחון חוץ חשוב מאין כמוהו של אינדיאנפוליס, שפשוט הצליחה להתגבר בשיניים על ג'יי ג'יי וואט המופלא ולהשיג W רביעי ברציפות, למרות ששמטה יתרון גדול.

המשחק נפתח בצורה מושלמת עבור הקולטס ואחרי שהם סיימו את דרייב הפתיחה עם שער שדה, הם הפתיעו עם אונסייד קיק, השתלטו עליו והשיגו טאצ'דאון מהיר. גם הדרייב הבא של הקולטס הסתיים באנדזון, ממסירה של אנדרו לאק לאחמד בראדשו ושנייה אחת לפני סיום הרבע, לאק מצא את קובי פלינר וקבע 0:24 מדהים.

הטקסאנס לא הרימו ידיים ויצאו למלחמה על כבודם. בדרייב שפתח את הרבע השני ריאן פיצפטריק מצא את אנדרה ג'ונסון, שצימק ומיד לאחר מכן, לאק איבד ואריאן פוסטר הפך את זה ל-24:14 בלבד. אדם וינטארי חתם את המחצית של אינדי עם שער שדה, אלא שפוסטר הוריד למינוס שש בלבד עם הטאצ'דאון השני שלו, באמצע הרבע השלישי. הקולטס לא נלחצו ולאק הוביל דרייב נהדר שהסתיים בכדור ל-33 יארד להילטון, שנהנה ממשחק חלומי והעלה ל-21:33.

יוסטון קיוותה לצמק, אבל רנדי בולוק החטיא שער שדה עם פתיחת הרבע האחרון. למזלם של הטקסאנס, יש להם את ג'יי ג'יי וואט, שהשיג טאצ'דאון שלישי העונה (!), אחרי שהחזיר פאמבל של לאק ממרכז המגרש. וואט כיכב בהגנה לאורך כל הרבע האחרון, כשהוא מתקל מאחורי קו ההתנגשות והודף כדורים. לצערו, בדיוק אז, בפיגור חמש ועם שני כדורים בידיים שלהם, החברים שלו החליטו לעשות שטויות. שני הדרייבים האחרונים של יוסטון הסתיימו עם פאמבלים של אנדרה ג'ונסון ושל פיצפטריק והניצחון הלך לאורחים.

לאק היה ענק עם 370 יארד, שלושה טאצ'דאונים, איבוד ופאמבל. הילטון כיכב עם 223 יארד, אחד פחות משיא המועדון. לפיצפטריק היו 212 יארד, טאצ'דאון ופאמבל. ג'ונסון סיים עם 99 יארד ופאמבל משלו ואריאן פוסטר שוב נראה טוב עם 109 יארד, אבל מה זה עוזר לטקסאנס, שספגו הפסד שלישי בארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully