וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: משחקי הכיף

11.10.2014 / 8:00

פילדלפיה מארחת את הג'איינטס, דאלאס מגיעה לסיאטל, בפאלו מחכה לניו אינגלנד. המחזור השישי ב-NFL מבטיח הרבה אקשן

איליי מאנינג שחקן ניו יורק ג'איינטס. AJ Mast, AP
ניצחון רביעי ברציפות לג'איינטס? מאנינג/AP, AJ Mast

נקודת האמצע של העונה ב-NFL מתקרבת אלינו והשבוע, במסגרת המחזור השישי, נקבל כמה משחקים נהדרים באמת. דנבר מגיעה למדולנדס לפגוש את הג'טס המתפרקים, בפאלו וניו אינגלנד יתכתשו במשחק חשוב ב-AFC מזרח, סינסינטי תנסה להתאושש מול קרוליינה, סיאטל מארחת את דאלאס השועטת ובסאנדיי נייט הענק, פילדלפיה מחכה לניו יורק ג'איינטס.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: סינסינטי - קרוליינה, FOX
ראשון, 20:00: בפאלו - ניו אינגלנד, METV
ראשון, 23:00: סיאטל - דאלאס, FOX
ראשון, 23:00: אטלנטה - שיקגו, METV
ראשון, 23:40: אריזונה - וושינגטון, 5+ לייב
שני, 3:30: פילדלפיה - ניו יורק ג'איינטס, 5+ לייב
שלישי, 12:30: סנט לואיס - סן פרנסיסקו (דחוי), FOX

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. Jim Mone, AP
הפאלקונס ינסו להתאושש מול הברס. מאט ריאן/AP, Jim Mone

20:00:

טנסי (4:1) - ג'קסונוויל (5:0)

קרב תחתית ב-AFC דרום ובליגה כולה. הטייטאנס היו קרובים לקטוע רצף של שלושה הפסדים, אבל איכשהו שמטו יתרון ביתי גדול מול קליבלנד והעונה שלהם גמורה כבר מעכשיו. ג'ייק לוקר, שנפצע והוחלף מול הבראונס, ינסה להתאושש ואם לא, צ'רלי וויטהארסט ימשיך לפתוח. הג'אגוארס סופסוף סיפקו משחק הגנתי ראוי, אבל ההתקפה שלהם לא קיימת והם הפסידו גם לפיטסבורג. ה-16:0 בדרך? בחמש העונות האחרונות, כל קבוצה ניצחה משחק אחד משני המפגשים העונתיים.

טמפה ביי (4:1) - בולטימור (2:3)

אחרי הניצחון המפתיע בפיטסבורג, הבאקנירס כמעט חוללו עוד סנסציה בניו אורלינס, אבל הפעם שמטו יתרון והפסידו בהארכה. מייק גלנון ממשיך להראות טוב ולא בטוח שג'וש מקאון יחזור לעמדת הקוורטרבק גם לאחר שיחלים מהפציעה. הפעם מצפה לגלנון התמודדות קשה מול הגנת העורבים, שבינתיים מציגה יכולת חלשה מאוד נגד המסירה. בולטימור נעצרה עם הפסד באינדיאנפוליס אחרי שלושה ניצחונות וכעת יש לה הזדמנות לתקן לפני סדרת משחקים קשה (אטלנטה בבית, סינסינטי ופיטסבורג בחוץ).

ניו יורק ג'טס (4:1) - דנבר (1:3)

למרות שאנחנו יודעים שבפוטבול הכול יכול לקרות ולמרות שהסילונים מארחים, המפגש הזה נראה לפחות על הנייר די חד צדדי. ג'ינו סמית' סופסל בתבוסה המשפילה של הג'טס בסן דייגו, אבל יפתח שוב על חשבון מייקל ויק. רוב חלקי הקבוצה של ניו יורק עובדים באופן סביר, אבל התקפת המסירה במקום האחרון בליגה ביארדים למשחק וככה אי אפשר לנצח. תבוסה נוספת, ומעמדו של רקס ריאן יהיה מעורער מתמיד. פייטון השיג את שלו וחצה בשבוע שעבר את רף 500 היארדים. חשוב מכך, הוא ודנבר חזרו לנצח אחרי ההפסד בסיאטל ושבוע החופש והם לא רוצים להפסיק, כאשר מסתמן קרב עיקש מול סן דייגו העונה. אם פייטון ישיג חמישה טאצ'דאונים, הוא ישתווה לברט פארב במקום הראשון בכל הזמנים.

מינסוטה (3:2) - דטרויט (2:3)

ה-NFC צפון צפוף כרגיל וכל משחק, בוודאי כזה שבין שתי יריבות לבית, יכול לקבוע המון בסיום העונה. הווייקינגס קיבלו קצת חופש לאחר שהובסו בגרין ביי ביום חמישי שעבר. הם גם מקבלים בחזרה את טדי ברידג'ווטר, שלא שיחק בלמבו פילד וינסה לשפר את הנתונים העגומים של התקפת המסירה המדורגת 28 בליגה. ההגנה של דטרויט נמצאת בטופ של ה-NFL, אבל ההתקפה נתקעה לחלוטין והקבוצה הופתעה מול בפאלו בבית בשבוע שעבר, מה שהופך את המשחק הזה לקריטי עבורה. קלווין ג'ונסון פצוע ועלול להחמיץ את המשחק.

ווס וולקר דנבר ברונקוס. LM Otero, AP
הברונקוס יחגגו גם במדולנדס? וולקר/AP, LM Otero

בפאלו (2:3) - ניו אינגלנד (2:3)

לפתע פתאום, המשחק הזה הפך לקרב בין שתי מובילות ה-AFC מזרח והבילס ישמחו לנצל את ההזדמנות כדי לתת הצהרה, אבל שליטת הבית הבלתי מעורערת, שיצאה מהמשחק המביך בקנזס סיטי עם ניצחון ביתי ענק על סינסינטי, לא מוכנה לתת לזה לקרות כל כך מהר. בפאלו לא יציבה העונה ואחרי שאי ג'יי מנואל סופסל לטובת קייל אורטון, היא פתאום ניצחה בדטרויט. הבילס מחזיקים בהגנת הריצה השנייה בטיבה בליגה, הפטריוטס בהגנת המסירה השלישית בטיבה וצפוי לנו קרב מסקרן במיוחד. ניו אינגלנד ניצחה את כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ובסך הכול 25 מ-27 האחרונים.

סינסינטי (1:3) - קרוליינה (2:3)

הבנגאלס הגיעו לפוקסבורו בתור הקבוצה האחרונה עם מאזן מושלם בליגה ומלאי אמונה, אבל יצאו עם הזנב בין הרגליים ויצטרכו להתאושש במהרה, כי כבר עכשיו מחכה להם עוד משחק קשה מאוד והם ללא אי ג'יי גרין, שפצוע ויחמיץ לפחות את המשחק הזה, אם לא יותר. קרוליינה הייתה קרובה להפסד שלישי ברציפות, לפני שהצליחה לבצע מהפך מצוין בבית מול שיקגו. סדר המשחקים של הפנת'רס רצחני ביותר ואחרי המפגש הזה מחכים להם משחק חוץ בגרין ביי, משחקי בית מול סיאטל וניו אורלינס ומשחק חוץ בפילדלפיה, כך שכל שבוע הוא מבחן עבור קאם ניוטון והחבורה שלו.

קליבלנד (2:2) - פיטסבורג (2:3)

למרות שהמאזן שלה עומד רק על 2:2, קליבלנד היא אחת הקבוצות הכי מסקרנות בינתיים העונה וכל זה כשג'וני מאנזיל עוד רואה משחקים מהספסל. בריאן הוייר הוביל את הקאמבק הגדול בתולדות המועדון, בדרך לניצחון בטנסי ועכשיו הבראונס רוצים לנצל את הביתיות מול פיטסבורג הלא יציבה. בהתחשב בעובדה שאחרי המשחק הזה הם נוסעים לג'קסונוויל ואז מארחים את אוקלנד וטמפה ביי, ניצחון כאן יכול להציב את קליבלנד בעמדה מצוינת. הסטילרס, אחרי המשחק ששמטו בבית נגד הבאקנירס, חזרו לנצח עם הגנה טובה והתקפה מתחת ליכולתם בג'קסונוויל. בינתיים הם ניצחו והפסידו לסירוגין מתחילת העונה וכעת הם רוצים לעצור את הרצף הזה מול הקבוצה עליה גברו 33 פעמים ב-38 המפגשים האחרונים.

מיאמי (2:2) - גרין ביי (2:3)

משחק מרתק בסאן לייף. ארון רוג'רס נראה כמי שמצא את המוג'ו שלו בשבועיים האחרונים וגרין ביי ניצחה בשיקגו ואת מינסוטה בתוצאה כוללת של 27:80. עכשיו רוג'רס צריך להתמודד עם הגנת מיאמי, שהתאוששה בניצחון על אוקלנד משני מחזורים חלשים וגם מגיעה אחרי שבוע מנוחה. ריאן טניהיל עדיין לא מספק את קפיצת הרמה שכולם הבטיחו וינסה לעשות זאת מול הגנת המסירה השישית בטיבה בליגה העונה. הרצים של הדולפינס יצטרכו לעזור לו מול הגנת הריצה של הפאקרס, שמדורגת אחרונה ב-NFL.

אדי לייסי גרין ביי פאקרס. Mike Roemer, AP
העסק מתחבר לפאקרס. לייסי/AP, Mike Roemer

23:05-23:25:

אוקלנד (4:0) - סן דייגו (1:4)

הריידרס הם אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה ללא ניצחון. לפני שבוע החופש שלהם, הם פיטרו את המאמן דניס אלן ומינו כמחליף את טוני ספראנו, שיצטרך לקבל כמה החלטות ויהיה חייב לשפר את מצב ההתקפה, שתחת דרק קאר הרוקי שמה העונה 51 נקודות בארבעה משחקים. הבעיה היא שכבר במשחק הראשון אחרי הזעזוע, אוקלנד תצטרך להתמודד מול פיליפ ריוורס, שנמצא בכושר שיא. הצ'ארג'רס דרסו 0:31 את הג'טס במחזור האחרון ונכון לרגע זה, הכול הולך להם והם עם ארבעה ניצחונות רצופים. שבועיים לפני הביקור בדנבר, לקבוצה של מייק מקוי אסור ליפול בחור השחור, בו הפסידו בעונה שעברה.

אטלנטה (3:2) - שיקגו (3:2)

שתיים מאכזבות העונה עד כה נפגשות בג'ורג'יה דום למשחק שכבר עכשיו יש לו תחושה של "להיות או לחדול" עבור שתיהן. אטלנטה ניצחה את שני משחקי הבית שלה העונה, אבל הפסידה שלוש פעמים בחוץ כולל התפרקויות הגנתיות במינסוטה ובניו יורק מול הג'איינטס בשני המחזורים האחרונים. הברס לא הצליחו לשמור על היתרון המוקדם שבנו בקרוליינה וספגו הפסד שני ברציפות, כאשר גם ההגנה שלהם לא מתפקדת וחוטפת 69 נקודות בשני המשחקים הללו. להגנות הללו מצפה ערב ארוך מול שניים מהקוורטרבקים הטובים בליגה, מאט ריאן המארח וג'יי קאטלר האורח, כך שייתכן ונקבל כאן חגיגת נקודות. הניצחון האחרון של הברס באטלנטה היה ב-2002.

סיאטל (1:3) - דאלאס (1:4)

משחק נהדר בסיאטל בין האלופה לקבוצה העולה מטקסס, שמגיעה עם ארבעה ניצחונות רצופים והמון אופטימיות. סיאטל ניצחה את דנבר בשחזור הסופרבול, יצאה לשבוע חופש וחזרה עם ניצחון בוושינגטון. ההגנה שלה שוב עוצמתית והיא ראשונה נגד הריצה, וגם במשחק הריצה, כאשר ראסל ווילסון מככב על הקרקע, אבל מוביל את התקפת המסירה ה-30 בטיבה בלבד בליגה. לקאובויס יש את התקפת הריצה השנייה בליגה ביארדים למשחק, בראשות דימארקו מארי הכביר, שפתח את העונה בצורה חלומית ויעמוד בפני המבחן הכי קשה שיש.

אריזונה (1:3) - וושינגטון (4:1)

עם כל הסימפטיה לקירק קאזינס, בוושינגטון רואים איך העונה שלהם הולכת לפח מהר מאוד וההפסד לסיאטל היה השלישי ברציפות, כאשר ההתקפה לא ממש מתפקדת בשני המשחקים האחרונים למרות שמשחק המסירה נמצא במקום החמישי בליגה ביארדים. הקרדינלס נחתו לקרקע ואחרי שחטפו 45 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים גם יחד, הם יצאו מדנבר עם עוד 41 כאלה ועם הפסד ראשון העונה, כך שהם מקבלים הזדמנות מצוינת להתאושש.

לארי פיצג'רלד שחקן אריזונה קרדינלס. AP
הקרדינלס רוצים לחזור לנצח. פיצג'רלד/AP

פילדלפיה (1:4) - ניו יורק ג'איינטס (2:3), בין ראשון לשני, 3:30

וואו, איזה קרב מצפה לנו בעיר האחווה. האיגלס השאירו מאחור את הפסד הבכורה שלהם העונה בסן פרנסיסקו ולמרות שכמעט פישלו במחצית השנייה הפעם, הם ניצחו את סנט לואיס. בכל אחד מארבעת הניצחונות של פילדלפיה העונה היא הגיעה לפחות ל-30 נקודות וההגנה של הענקים, שברצף שלושת הניצחונות של הקבוצה מאז פתיחת ה-2:0 ספגה 51 נקודות בלבד, תקווה לעשות את העבודה גם הפעם. זה יהיה המפגש ה-165 ביריבות הארוכה הזו, כאשר בעונה שעברה כל קבוצה ניצחה דווקא בחוץ ובשלוש העונות האחרונות הן חלקו ביניהן את המפגשים הדו-שנתיים. הג'איינטס יאלצו להסתדר ללא הרץ הבכיר שלהם, רשאד ג'נינגס, שנפצע ויחמיץ מספר שבועות.

סנט לואיס (3:1) - סן פרנסיסקו (2:3), בין שני לשלישי, 3:30

הראמס האומללים לא מצליחים לעמוד בקצב הרצחני של שלוש היריבות ל-NFC מערב, אשר אחת מהן היא סן פרנסיסקו, שמצדה יודעת שכל הפסד עלול להשאיר אותה מאחור במאבק מול אריזונה וסיאטל. אוסטין דייויס ממשיך להראות נהדר מאז שנכנס לתפקיד הקוורטרבק וסנט לואיס השיגה תחתיו 31 ו-28 נקודות, אבל הפסידה פעמיים בגלל ההגנה, שאומנם מדורגת ראשונה נגד המסירה, אבל גם 29 נגד הריצה. התקפת המסירה של הניינרס, עם קולין קפרניק, חלשה מאוד העונה, בעוד שאר חלקי הקבוצה נראים מצוין. אחרי שני ניצחונות בהם ההגנה בלטה, הגיעה הזמן שקפרניק יחזור לספק את הסחורה וכאן יש לו הזדמנות טובה, שבוע לפני הנסיעה לדנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully