וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה: "בושה שאני מואשם", באר שבע: "שבית"ר תבדוק אותו"

8.10.2014 / 14:19

בבאר שבע האשימו את המגן בתקרית עם האוהדים, במהלכה שספג נהמות והגיב בתנועה מגונה. דסה: "ביזיון עבורם"

אדריאן הרבשטיין

זה היה בסך הכל משחק אימון, אבל התקרית שהעיבה על המפגש היום (רביעי) בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע (1:2 לבית"ר ירושלים) העסיקה את שתי הקבוצות בסיום. במהלך המשחק ארעה תקרית בין שחקן בית"ר ירושלים אלי דסה לבין אוהדי באר שבע. עם ירידתו של המגן לחדר ההלבשה הוא ספג מהקהל קללות ונהמות, והגיב בתנועה מגונה לעברם.

עכשיו מגיעה התגובה של באר שבע, והיא חריפה למדי. "אנחנו מגנים כל התנהגות שאינה הולמת", השיבו. "ברור לכולם שהנהמות כלפי דסה אינן על רקע גזעני מכיוון שבבאר שבע משחקים שחקנים מכל הדתות, כמו גם שחקנים שחומי עור. יחד עם הגינוי התקיף שלנו להתנהגות זאת, ראוי שגם השחקן וגם אותם גורמים בבית"ר שבוחרים להלהיט את האווירה יבדקו גם את התנהגותו".

שחקנים בהפועל באר שבע טענו היום: "לפני שהקהל של באר שבע קילל, דסה עשה תנועות ידיים מגונה לקהל. הוא זה שהתחיל בכל המהומה והקהל החזיר. הוא חם על הקהל שלנו כבר תקופה ארוכה ולא ברור מדוע. שיתעסק בכדורגל במקום להתעסק בקהל".

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לפני שהקהל של באר שבע קילל, דסה עשה תנועות מגונות". אוהדי באר שבע/ברני ארדוב

דסה הגיב מאוחר יותר לדברים, וטען כי "בושה וחרפה שמישהו בכלל מעלה על דעתו להפנות לעברי טענה או האשמה. מדובר בהתנהגות ולא של קומץ אשר מבזה את מועדון הכדורגל של הפועל באר שבע. במקום להתנצל ולגנות שוב, לצערי, מישהו מנסה על גבי למצוא חן ולא לצאת חוצץ כנגד התנהגות חרפתית לאורך המשחק כולו. מעניין שכעת אף אחד לא מדבר על כך שהשתבש לי משהו בזיכרון.

אני סולח לאלו שבבורות מתנהגים בחוסר ערכיות ובחוסר חינוך. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לאוהדי הפועל באר שבע הרבים אשר מתקשרים להתנצל בשמו של המועדון. אנו זקוקים ליותר אוהדים כאלו בכדורגל ולהם לתת את הבמה. חג שמח לכולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בבאר שבע הגנו על עצמם. דסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully