וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תאפשר כניסה חינם לארבעה משחקי בית

7.10.2014 / 16:03

מחאת מחירי הכרטיסים צוברת תאוצה. כרטיס למשחקים מול הגדולות יעלה 80 שקלים. וובה בראון יוריד את הסד מידו

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הולך לקראת האוהדים. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

בצל פגרת הנבחרת, בעירוני קרית שמונה כבר חושבים על המשך העונה בליגת העל ומנסים למשוך כמה שיותר אוהדים למשחקי הבית. בינתיים, הודיעו בהנהלת המועדון שהם מחליטים ללכת לקראת האוהדים ובצל מחאת מחירי הכרטיסים, בקרית שמונה הודיעו רשמית שהכניסה למשחקים מול מ.ס אשדוד, הפועל רעננה ושתי הקבוצות מפתח תקוה תהיה חופשית. כמו כן, בקבוצה הודיעו שהמשחקים מול הפועל חיפה, מכבי נתניה, הפועל עכו ובני סכנין יהיו בעלות של 50 שקלים ומול יתר הקבוצות שנחשבות לגדולות, יהיו בעלות של שמונים שקלים בלבד למבוגר וארבעים שקלים לנוער וחיילים.

איזי שרצקי הוא הבעלים השלישי בליגת העל שמאפשר כניסה חינם לאוהדי קבוצתו במשחקי הבית. קדמו לו ג 'קי בן זקן הבעלים של מ.ס אשדוד וגם דורון בן דקון, הבעלים של הפועל פתח תקוה שהחליט לאפשר כניסה בחינם למשחק הבית הקרוב של הקבוצה מול הפועל עכו.

במישור המקצועי, הקשר וובה בראון צפוי להוריד בתחילת השבוע הבא את הסד שמולבש על ידו ולאחר מכן יתברר אם הוא כשיר לחזור לאימונים ויוכל לחזור לפעילות או שמא נדרש טיפול נוסף. השחקן ששבר את היד הוריד כבר את הגבס ומסתובב רק עם סד על היד, כשכעת יירד הסד ביום ראשון הקרוב ואז יתברר אם השבר התאחה לחלוטין. גם טובארנו פינאס עדיין מתאמן בצד בשל מתיחה בברך ובשבוע הבא ינסה לחזור לאימונים, כשאז יתברר אם הוא כשיר למשחק הקרוב של הקבוצה. אחמד עאבד לא התאמן גם כן והוא סובל עדיין מכאבים, אך בקבוצה ינסו להכשיר גם אותו למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully