וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד המריא להתרשמות בפטרולול

6.10.2014 / 10:11

המגן-קשר ינסה להרשים את המועדון הרומני בו משחק טוטו תמוז. אם יעבור, בית"ר לא תקבל דמי השבחה. קורנפיין מושך את תביעתו נגד אוהד

one

בווידאו: בית"ר ירושלים והפועל עכו נפרדו ב-1:1

מגן-קשר בית"ר ירושלים שי חדד טס הלילה להתרשמות הדדית של שלושה ימים במועדון הרומני פטרולול פלוישטי. בפטרולול משחק שחקן ישראלי נוסף, טוטו תמוז. את הקשר בין חדד למועדון הרומני יצרו נציגיו של השחקן אדם קידן וגלעד קצב. אם חדד ירשים הוא צפוי להצטרף לקבוצה עד לתום העונה עם אופציה להמשך.

יש לציין כי חדד הוא שחקן חופשי ואם יעבור לחו"ל לא תזכה בית"ר ירושלים לדמי השבחה. חדד גדל בבית"ר ירושלים, יצא לשנתיים השאלה בהפועל רמת גן וחזר לאחר מכן ישירות לקבוצה הבוגרת. הוא סיים את חוזהו בקיץ האחרון ולא המשיך במועדון בעיקר בשל פרשת השביתה, בה סימן אלי טביב את חדד כמי שהיה בין המובילים שלה.

שי חדד שחקן בית"ר ירושלים לפני חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
סומן על ידי טביב. חדד/אדריאן הרבשטיין

יושב ראש בית"ר ירושלים לשעבר, איציק קורנפיין, החליט בעצה אחת עם אשתו למחול לאוהד בית"ר דודי מזרחי, שנתבע על ידו בסכום של 380 אלף שקל, וחויב לשלם על ידי בית המשפט. קורנפיין תבע את מזרחי על כך שקילל את אשתו בקללות אשר גובלות בהטרדה מינית בהפגנה מול ביתם. קורנפיין הסכים למחול בתנאי שמזרחי ישלם סכום של 50 אלף שקל לעמותה לנפגעות הטרדה מינית על פי בחירתו של קורנפיין, וכן ישלם החזר הוצאות משפט עד כה.

מזרחי ביקש את סליחתו של קורנפיין בימים האחרונים אך קורנפיין סירב. בעקבות שיחה עם אשתו החליט היו"ר לשעבר להיפגש היום (שני) עם האוהד ולדרוש ממנו התנצלות פומבית על פגיעה בו ובמשפחתו ולסיים את הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully