וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי ובולטימור השלימו סוויפים

6.10.2014 / 7:56

ה-ALCS נקבע: הרויאלס השפילו את לוס אנג'לס איינג'לס וחתמו את הסדרה עם 3:8, האוריולס ניצחו 1:2 את דטרויט בחוץ

שחקני קנזס סיטי רויאלס חוגגים. Orlin Wagner, AP
פשוט מדהים. קנזס סיטי חוגגת/AP, Orlin Wagner

קנזס סיטי - לוס אנג'לס איינג'לס 3:8 (הרויאלס משלימים 0:3 בסדרה ועולים ל-ALCS)

98 ניצחונות היו לאיינג'לס בעונה הסדירה, אבל הם הוסיפו להם בדיוק אפס בפלייאוף והולכים הביתה בבושת פנים מול הקבוצה הכי מרגשת בבייסבול נכון לרגע זה. הרויאלס ממשיכים במסע הקסם הבלתי נתפס שלהם ורשמו סוויפ ראשון בפלייאוף מזה 34 שנים, תוך שהם הופכים את לוס אנג'לס לקבוצה השנייה בלבד מאז 1969 שמסיימת עם המאזן הטוב במייג'ורס והולכת הביתה בסוויפ.

אחרי שני ניצחונות ב-11 אינינגים בלוס אנג'לס, קנזס סיטי הגיעה לאצטדיון קאופמן במטרה לסגור את העסק, אבל ראתה את מייק טראוט יורה להומראן על ג'יימס שילדס כבר באינינג הראשון. אם האיינג'לס חשבו שזה מה שיוציא את הרוח מהמפרשים של קנזס סיטי, הם טעו בגדול. בתחתית האינינג, סי ג'יי ווילסון מילא את הבסיסים, חטף דאבל שהכניס שלוש ריצות מאלכס גורדון והוחלף אחרי שני שליש אינינג בלבד.

הבולפן של האיינג'לס קיבל על עצמו את המשימה, אבל באינינג השלישי, אריק הוסמר, שהופך לאחד מגיבורי הפלייאוף, הפציץ הומראן של שתי ריצות על הקטור סנטיאגו ולמרות שאלברט פוחולס צימק בהומראן משלו, מייק מוסטקאס שלח עוד כדור ליציע ולאחר מכן, הרויאלס הגדילו את היתרון, כאשר בהגנה לורנזו קיין נותן הצגה אדירה. זה נגמר בנוקאאוט ועכשיו קנזס סיטי זוכה למנוחה עד הלילה שבין שישי לשבת, אז תיפתח ה-ALCS.

באד נוריס בולטימור אוריולס. Carlos Osorio, AP
האוריולס ממשיכים הלאה. באד נוריס/AP, Carlos Osorio

דטרויט - בולטימור 2:1 (האוריולס משלימים 0:3 בסדרה ועולים ל-ALCS)

הרויאלס יפגשו בקרב על הוורלד סירייס את בולטימור (איזה משפט שנשמע הזוי עד לאחרונה), לאחר שהאוריולס הגיעו לעיר המכוניות וסגרו את העסק כמו גדולים.

באד נוריס הגיש שישה ושליש שקטים עם שש הכשות וראה את נלסון קרוז מעלה ל-0:2 עם הומראן על דייויד פרייס (שמונה ושישה) באינינג השישי. הדרמה החלה לקראת הסיום, כאשר ג'יי די מרטינס הכניס את ויקטור מרטינס עם דאבל בתחתית האינינג התשיעי, אבל אז באק שואוולטר בחר לתת הולכה מכוונת לניק קסטייאנוס ומיד אחריו, הרנן פרס חבט לדאבל פליי שגמר את המשחק. שואוולטר רשם ניצחון ראשון בסדרת פלייאוף בקריירה הארוכה שלו, האוריולס לקחו סדרה לראשונה מאז 1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully