וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "רוצה לחץ על הכדור, ברגע שהם מאבדים תעבירו הילוך"

6.10.2014 / 7:13

המאמן תידרך והזהיר: "קפריסין תבוא עם ביטחון מבוסניה". גוטמן לא ישוחח עם השוערים: "הנבחרת לא תהפוך לשכונה"

קובי אליהו

"קפריסין היא נבחרת שמסתגרת בהגנה ויוצאת להתקפות מתפרצות", הזהיר אתמול (ראשון) אלי גוטמן את שחקני נבחרת ישראל בשיחה לקראת המשחק שיפתח את קמפיין מוקדמות יורו 2016. "זאת קבוצה טקטית שבונה על המתפרצות עם שחקנים מהירים בחלק ההתקפי ולכן אני מבקש לשים לב להתקפה שלהם. שימו לב, יש להם גם נקודות תורפה. נלמד אותם לאט לאט עד יום שישי. יש לנו מספיק זמן. אם נעשה הכל בצורה מושלמת, נוציא תוצאה טובה. שיהיה ברור, הם יבואו עם ביטחון מהמשחק נגד בוסניה". אתמול כזכור הצטרפו לסגל שישה שגרירים - טל בן חיים, רמי גרשון, טוטו תמוז, ביברס נאתכו, בן שהר ועומר דמארי - והלילה הגיעו גם תומר חמד ומונס דאבור. איתי שכטר, ליאור רפאלוב וניר ביטון יגיעו רק היום אך צפויים להשתתף כבר באימון הערב.

גוטמן שוחח עם השחקנים גם על כר הדשא והעביר להם את המסרים הטקטיים שלו. "אני רוצה לחץ על הכדור, זה יהיה משמעותי במשחק הקפריסין", אמר המאמן בשעה שתרגל את הנעת הכדור. "ברגע שהם מאבדים כדור אני רוצה שתעבירו מהילוך רביעי להילוך חמישי". גוטמן ערך אתמול באימון תרגילי הנעת כדור, לחץ ומשחקון פנימי. אליניב ברדה, בן שהר וטוטו תמוז בלטו במשחקון ובתרגול הבעיטות לשער וחלקם יפתחו על הספסל. גם מאור בוזגלו ורמי גרשון ייכללו בסגל.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההתאחדות לכדורגל החליטה לדחות את משחקה של בני יהודה על מנת לאפשר לעוזרו של גוטמן, יוסי אבוקסיס, להצטרף לטיסה מחר. כזכור, בהתאחדות כבר הבהירו לראשי הנבחרת כי המשחק צפוי להיערך בין המחזור השביעי לשמיני. אבוקסיס סיכם עם יעקב אסייג כי הוא יעביר את האימונים בהיעדרו.

אלי גוטמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"למעט מקרים מאוד חריגים, כמו במקרה של בניון, אף שחקן נבחרת לא צריך לקבל הסברים למה הוא בפנים או בחוץ". אלי גוטמן/קובי אליהו

לגבי עמדת השוער, אופיר מרציאנו תורגל אתמול בהרכב השני ולכן ההערכה היא שיפתח. גוטמן נוהג לתרגל את השוער הראשון שלו יחד עם ההרכב השני, וכך נהג לעשות עם דודו אוואט בקמפיין הקודם. גוטמן, יש לציין, לא שוחח עם השוערים שלו, גם לא עם מרציאנו, ולא מתכוון לעשות זאת עד המשחק. "הנבחרת לא תהפוך לשכונה. למעט מקרים מאוד חריגים, כמו במקרה של בניון, אף שחקן נבחרת לא צריך לקבל הסברים למה הוא בפנים או בחוץ. השוערים מספיק חכמים כדי להבין מי פותח". בשיחות פנימיות בין אנשי הנבחרת סוכם להמעיט בשיחות בענייני השוערים, זאת מתוך הנחה כי הדבר יזיק לנבחרת לקראת הטיסה לקפריסין.

היום תערוך הנבחרת אימון כפול, ומחר תקיים אימון בוקר שיהיה האחרון על אדמת ישראל. בימים רביעי וחמישי תקיים הנבחרת אימון ערב בניקוסיה. גוטמן ימשיך לערוך שיחות אישיות עם שחקני ההרכב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully