וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניו אייג'

6.10.2014 / 8:03

ניו אינגלנד התאוששה בגדול עם 17:43 על סינסינטי, פייטון רשם 4 ט"ד והצטרף לפארב במועדון ה-500 ב-20:41 של דנבר על אריזונה. בפאלו הפתיעה בדטרויט, קאמבק ענק לקליבלנד

קייל אורטון שחקן בפאלו בילס. Jose Suarez, AP
ניצחון חוץ ענק לבילס. ווטקינס/AP, Jose Suarez

המחזור הדרמטי והצמוד ביותר של עונת ה-NFL עד כה הגיע אמש (ראשון), כאשר סדרת המשחקים הראשונה סיפקה אקשן משגע כמעט בכל פינה ברחבי ארצות הברית. בפאלו ניצחה 14:17 את דטרויט בחוץ משער מכריע מ-58 יארד. קליבלנד עשתה מהפך משוגע ורשמה 28:29 בטנסי. דאלאס עלתה למאזן 1:4 בזכות ניצחון בדרבי הטקסאני על יוסטון, 17:20 אחרי הארכה. גם בניו אורלינס הייתה הארכה והסיינטס ניצחו 31:37 את טמפה ביי. קרוליינה עשתה מהפך גדול וניצחה 24:31 את שיקגו המאכזבת. פילדלפיה שמרה בשיניים על ה-28:34 שלה מול סנט לואיס. ניו יורק ג'איינטס השיגה 20:30 על אטלנטה. אינדיאנפוליס ניצחה 13:20 את בולטימור. פיטסבורג ניצחה 9:17 מכוער את ג'קסונוויל.

בסדרת המשחקים השנייה הגיע פייטון מאנינג ל-500 מסירות לטאצ'דאון ב-20:41 של דנבר על אריזונה. סן פרנסיסקו ניצחה במשחק צמוד את קנזס סיטי 17:22 וסן דייגו מחצה את ניו יורק ג'טס 0:31. בסאנדיי נייט, ניו אינגלנד הזכירה לכולם שעוד מוקדם להספיד אותה והביסה 17:43 את סינסינטי, מה שקבע שאין יותר קבוצות מושלמות ב-NFL העונה.

בריאן הוייר שחקן קליבלנד בראונס. Mike Zaleski, AP
איזה קאמבק להוייר והבראונס/AP, Mike Zaleski

דטרויט (2:3) - בפאלו (2:3) 17:14

הבילס הפתיעו את כולם השבוע עם ההחלטה לספסל את אי ג'יי מנואל לטובת קייל אורטון ולפחות במשחק הראשון, הזעזוע עשה את שלו עם ניצחון ענק, שעצר רצף של שני הפסדים. דטרויט נראתה בשליטה ועלתה ל-0:14 בתחילת הרבע השני אחרי שגולדן טייט תפס טאצ'דאון וראשין מאת'יס החזיר חטיפה לאנדזון, אבל הבילס נגסו בהפרש. דן קרפנטר צימק עם שני שערי שדה וברבע הרביעי, כריס גראג והמרה מוצלחת לשתי נקודות קבעו שוויון. לליונס היו צ'אנסים לנצח, אבל הם לא ניצלו אותם ובסוף נענשו כשבשניות הסיום קרפנטר תפר שער ניצחון אדיר מ-58 יארד. 308 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאורטון, 87 יארד כולל תפיסת מפתח לסמי ווטקינס. 221 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למת'יו סטאפורד, 134 באוויר לטייט.

טנסי (4:1) - קליבלנד (2:2) 29:28

הבראונס חזרו משבוע החופש וכנראה ניצלו את כל הכוחות שאגרו שם כדי להיות חתומים על הקאמבק של המחזור והקאמבק הגדול בתולדותיהם. ג'ייק לוקר נפצע כבר במחצית הראשונה, אחרי שמסר לטאצ'דאון ורץ לאחד בעצמו. צ'רלי וויטהארסט ה"ישואי" נכנס במקומו ועם שתי ההשלמות הראשונות שלו תפר עוד שני טאצ'דאונים, אחד מהם ל-75 יארד לג'סטין האנטר, מה שקבע 3:28 לקראת סיום המחצית. ג'ין דראי הצליח לצמק עם תפיסה באנדזון, 12 שניות להפסקה ואותת על הקאמבק, כאשר במחצית השנייה ההגנה של האורחים שיתקה את התקפת הטייטאנס. 6:49 לסיום, טראוויס בנג'מין תפס לטאצ'דאון ו-1:09 הוא עשה זאת שוב, כדי להשלים את המהפך. בריאן הוייר שוב הבריק עם 292 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד בודד. בן טייט שרף את הקרקע עם 123 יארד. וויטהארסט סיים עם 194 וצמד.

ניו אורלינס (3:2) - טמפה ביי (4:1) 31:37 (בהארכה)

דרמה לא חסרה גם בסופרדום, שם הסיינטס כבר ראו איך העונה בורחת להם לפני שהצליחו לחלץ ניצחון על הבאקנירס המסכנים, שאחרי ההפתעה שרשמו בפיטסבורג בשבוע שעבר, כמעט השיגו עוד סנסציה. הפתיחה של ניו אורלינס הייתה טובה והיא עלתה ל-0:13 בתחילת הרבע השני, לפני שהאורחים שמו 24 נקודות רצופות. הסיינטס צימקו בטאצ'דאון, אבל מייק גלנון מצא את רוברט הארון בתחילת הרבע האחרון וקבע 20:31 לשודדי הים. פייר תומאס צימק בטאצ'דאון יפהפה, הסיינטס השיגו סאק ולאחר מכן, גם הצליחו להשוות משער של שיין גרהאם. בהארכה, קיירי רובינסון הוביל את הדרייב המנצח ונכנס לאנדזון מ-18 יארד כדי להכריע. דרו בריס היה מפוזר עם 35 מ-57 (!), 371 יארד, צמד ולא פחות משלושה איבודים. גלנון מסר 249 יארד, צמד ואיבוד. וינסנט ג'קסון תפס 144 יארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טוני רומו, טרנס וויליאמס שחקני דאלאס קאובויס חוגגים. Brandon Wade, AP
חגיגה בדאלאס/AP, Brandon Wade

דאלאס (1:4) - יוסטון (2:3) 17:20 (בהארכה)

היה ברור שהמשחק בג'רילנד יהיה קשוח. כל קבוצה בדרבי הטקסאני קיוותה לעלות ל-1:4 מבטיח והקאובויס, עם ניצחון רביעי ברציפות, היו אלה שעשו זאת בזכות שער מנצח של דן ביילי מ-49 יארד בהארכה, כמה דקות אחרי שהוא פספס הזדמנות להכריע את המשחק עם שער בשניית הסיום של הזמן החוקי. עוד קודם לכן, אריאן פוסטר היה עצום עם 157 יארד ושני טאצ'דאונים על הקרקע ויוסטון חזרה מפיגור 17:7 בשתיים וחצי הדקות האחרונות, אבל זה לא הספיק לה. טרנס וויליאמס (43 יארד ממסירה אדירה של רומו) ודז בריאנט (2 יארד) תפסו לטאצ'דאונים, כשבריאנט מוסיף גם תפיסה מדהימה בהארכה, שסידרה את השער המנצח. 324 יארד, צמד ואיבוד לטוני רומו, שממשיך לא להראות כמו טוני רומו שלמדנו להכיר. דימארקו מארי הופך במהרה לרץ המפחיד בליגה ורשם 136 יארד. ריאן פיצפטריק מסר 154 יארד ואיבוד.

קרוליינה (2:3) - שיקגו (3:2) 24:31

הברס ישבו השבוע, יגרדו את הפדחת וינסו להבין איך הם שמטו את המשחק הזה, שיכול היה להחזיר אותם לדרך המלך אחרי התבוסה הביתית מול גרין ביי. הפנת'רס לעומת זאת, אחרי שניים וחצי משחקים גרועים, מצאו מחדש את ההגנה המצוינת שלהם ושיתקו את התקפת האורחים במחצית השנייה. ג'יי קאטלר פתח מצוין ולמרות שקרוליינה הובילה מהחזרת פאנט ל-79 יארד מצד פילי בראון, הקוורטרבק של הברס מסר לשני טאצ'דאונים ורץ לאחד בעצמו כדי לקבוע 7:21 ברבע השני. 12 שניות למחצית, קאם ניוטון מצא את גרג אולסן באנדזון והקאמבק החל. ברבע הבא, הפנתרים השוו עם ריצה קצרה של כריס אוגבונאייה וברבע האחרון הם השלימו את המהפך, כאשר אולסן תופס לטאצ'דאון שני. 255 יארד, צמד, איבוד ופאמבל לקאם ניוטון. 289 יארד, צמד, שני איבודים ופאמבל לקאטלר. מאט פורטה תפס ל-105 יארד, אבל רשם פאמבל מכריע.

פילדלפיה (1:4) - סנט לואיס (3:1) 28:34

האיגלס כמעט הצליחו לפשל ולשמוט ניצחון של 100 אחוז, אבל רק כמעט. פילי שייטה במשך שלושה רבעים, כאשר היא משיגה טאצ'דאונים מפאנט חסום ומהחזרת פאמבל ועוד שניים ממסירות של ניק פולס לריילי קופר וג'רמי מקלין, מה שקבע 7:34. שלוש שניות לתום הרבע השלישי, בנג'מין קאנינגהאם צימק בריצה ל-14 יארד וברבע האחרון, אוסטין דייויס המפתיע מצא את קני בריט ל-30 יארד ואז את בריאן קוויק לטאצ'דאון השני המשותף שלהם במשחק ופתאום, רק שש הפרש. עם הכדור האחרון שלה, סנט לואיס כבר הגיע לחצי המגרש של פילדלפיה, אבל לא יותר מזה. פולס רשם 207 יארד, צמד, איבוד ופאמבל. לשון מקוי רץ ל-81 יארד. דייויס היה פנטסטי עם 375 יארד, שלושה טאצ'דאונים, אבל גם שני פאמבלים.

סדריק ת'ורנטון, קונור בארווין חוגגים טאצדאון של פילדלפיה איגלס. Matt rourke, AP
האיגלס כמעט שמטו את הניצחון, אבל הם ב-1:4/AP, Matt rourke

ניו יורק ג'איינטס (2:3) - אטלנטה (3:2) 20:30

מפה לשם, הג'איינטס כבר עם שלושה ניצחונות רצופים ואטלנטה עם שני הפסדים רצופים, אחרי שהמטירה 56 נקודות על הראש של טמפה ביי. הענקים נעזרו בשני הרוקים שלהם, מאט וויליאמס ואודל בקהאם ג'וניור במשחקו הראשון בקריירה, שרשמו טאצ'דאונים והפכו את התוצאה מ-20:10 ל-20:24 בסיום הרבע השלישי ותחילת הרביעי. את השאר כבר עשתה ההגנה וניו יורק נראית טוב. איליי מאנינג היה אחראי עם 200 יארד וצמד. מאט ריאן מסר ל-316 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. חוליו ג'ונס תפס ל-105 יארד.

אינדיאנפוליס (2:3) - בולטימור (2:3) 13:20

לא המשחק הכי יפה לצפייה בלוקאס אויל סטדיום, אבל גם לקולטס כבר יש שלושה ניצחונות רצופים. המחצית הראשונה הסתיימה רק עם שערי שדה וב-3:6 למארחים, לפני שדוויין אלן תפס כדור באנדזון ואנדרו לאק רץ לעוד טאצ'דאון בעצמו. ג'סטין פורסט עוד הצליח לצמק, אבל ברגעי הסיום ההגנה של אינדי עצרה את ג'ו פלאקו וסטיב סמית'. לאק מסר 312 יארד והסתפק הפעם בטאצ'דאון בודד לעומת שני איבודים. פלאקו רשם 235 יארד ואיבוד.

ג'קסונוויל (5:0) - פיטסבורג (2:3) 17:9

אין הרבה מה לכתוב על המשחק הזה, בו ההתקפה האיומה של הג'אגוארס פגשה את הסטילרס הבינוניים, שלפחות לא עשו פאדיחות כמו בהפסד הביתי לטמפה ביי במחזור הקודם. מייקל פאלמר תפס טאצ'דאון לקראת סיום המחצית הראשונה וברייס מקיין החזיר פיק סיקס ברבע האחרון, רגע אחרי שהסטילרס איבדו כדור. בן רות'לסברגר סיים עם 273 יארד, טאצ'דאון ופאמבל. בלייק בורטלס רשם 191 יארד ושני איבודים.

סי ג'יי מוסלי שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AJ Mast, AP
הקולטס עם ניצחון יפה/AP, AJ Mast

סן דייגו (1:4) – ניו יורק ג'טס (4:1) 0:31

אלה לא היו כוחות מהפתיחה, ואם לשפוט על פי המשחק הזה, עוד משחק נפל של הג'טס, רקס ריאן לא צפוי למשוך ימים רבים כמאמן הסילונים. סן דייגו שלטה מן הפתיחה, והרשתה לשני הקוורטרבקים, ג'ינו סמית' ומייקל ויק, להשלים מסירות ל-74 יארד. ביחד. בצד ההתקפי נתן פיליפ ריברס את המנה הרגילה שלו – 288 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד אחד חסר משמעות, כשברנדן אוליבר נהנה על הקרקע עם 114 יארד וטאצ'דאון ואנטוניו גייטס קוטף צמד באוויר.

סן פרנסיסקו (2:3) – קנזס סיטי (3:2) 17:22

הניינרס לא מלקקים דבש בביתם החדש, בו קיימו שלושה משחקים, הפסידו באחד וניצחו בשניים בהפרש של חמש נקודות. סן פרנסיסקו ביצעה מהלך נועז בתחילת הרבע הרביעי, כשעם הטעיה במהלך פאנט השאירה את הכדור בידיה, עלתה ליתרון וסללה את הדרך לניצחון, אותו חתמה עם איבוד אווירי של אלכס סמית' כשתי דקות לסיום. פיל דוסון רשם חמישה שערי שדה מוצלחים, כולל שניים מעל 50 יארד (52, 55). קולין קפרניק רשם 201 יארד וטאצ'דאון, סמית' סיים עם 175 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד.

דנבר (1:3) – אריזונה (1:3) 20:41

פייטון מאנינג הגיע למשחק הזה חדור מטרה – למסור לטאצ'דאון ה-500 בקריירה ולהצטרף לברט פארב כשני הקוורטרבקים היחידים בהיסטוריה שעשו זאת. היה חסר לו אחד, אותו השיג כבר ברבע הראשון עם מסירה לג'וליוס תומאס, והוא הוסיף שלושה מאוחר יותר, כדי להגיע ל-503, חמישה פחות משיאו של פארב. לאף אחד אין באמת ספק שיגיע למטרה, כנראה כבר בשבועיים הקרובים.

מאנינג התקשה במחצית הראשונה, בה איבד שני כדורים, אבל עדיין רשם משחק מאנינגי טיפוסי – 479 יארד וארבעה טאצ'ים. דמריוס תומאס היה המוציא לפועל עם משחק מפלצתי של שמונה תפיסות, 226 יארד וצמד. ג'וליוס תומאס הסתפק ב-66 יארדים, אבל גם הוא קלט שני כדורים באנדזון. 118 יארד בלבד לדרו סטנטון בקרדינלס.

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Joe Mahoney, AP
בדרך לשיא. פייטון/AP, Joe Mahoney

ניו אינגלנד (2:3) - סינסינטי (1:3) 17:43

יכול להיות שלפטריוטס עדיין יש לא מעט בעיות ויכול להיות שהבנגאלס עדיין יגיעו רחוק העונה, אבל לפחות בסאנדיי נייט הזה ניו אינגלנד הזכירה לכולם שעוד מוקדם להספיד את הקבוצה שהגיעה לחמישה סופרבולים מאז תחילת המילניום. אחרי ההשפלה בקנזס סיטי, הפטריוטס ידעו שהם חייבים להגיב ועשו זאת עם המון סטייל, כשסטיבן רידלי בריצה וטים רייט בתפיסה קובעים 0:14 ברבע הראשון וההגנה בולמת את האורחים מאוהיו על 3 נקודות בכל המחצית הראשונה. טאצ'דאון של מוחמד סאנו צימק ל-20:10 אחרי החזרה מחדרי ההלבשה, אבל רוב גרונקובסקי תפס כדור באנדזון ושש שניות לאחר מכן, קייל ארינגטון החזיר פאמבל לטאצ'דאון וסגר עניין. אי ג'יי גרין רק צימק וסטיבן גוסטקובסקי השלים את התוצאה עם שלושה שערי שדה ברבע האחרון וחמישה במשחק כולו. טום בריידי מסר הפעם 292 יארד עם צמד וללא איבודים. גרונק תפס 100 יארד, רידלי רץ 113 ושיין ורין עוד 90. אנדי דלטון סיים עם 204 יארד וצמד. ההפסד הזה של סינסי קבע שאין יותר קבוצות מושלמות בליגה.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
חזר לחייך. בריידי/AP, Steven Senne

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully