וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "לדבר על אליפות באוקטובר זה שחצני"

5.10.2014 / 23:11

מאמן ירושלים שמר על קור רוח אחרי הניצחון המוחץ על מכבי חיפה. 9 ריב' להלפרין: "שמח שעזרתי". הדר: "לא נלחמנו עד הסוף"

דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים עם דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
ניצחון קל מול האקסית. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים פתחה הערב (ראשון) את עונת 2014/15 בליגת העל במשחק שהוקדם מהמחזור השני עם 58:76 על מכבי חיפה. סגנית האלופה, שמשחקה מהמחזור השני הוקדם בשל מסע המשחקים שלה ל-NBA, נראתה רע מאוד ופתחה עונה חדשה מול שניים מהאקסים שלה - דני פרנקו ודונטה סמית' - בצורה צולעת במיוחד.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (אמצע) מול אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפה, דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
ירושלים לא ממש התקשתה. יבזורי וצ'וברביץ' משקיפים על אליהו/אדריאן הרבשטיין

מאמן ירושלים דני פרנקו אמר בסיום: "היה לי מאוד מיוחד לבוא לפה. אני שמח שניצחנו בחוץ נגד קבוצה שעשתה טרום עונה טוב. משחק ראשון הוא תמיד מוקש. שמח על המחצית השנייה, שגם אם לא שטפנו את המגרש עשינו עבודת הגנה טובה מאוד. אם במשחק כזה מסרנו 26 אסיסטים והיינו שותפים כולם למאמץ, אז אני מרוצה.

"לקבל פה 58 נקודות? לוקח את זה באהבה גדולה. חיפה במשחקי אימון הייתה יותר טובה ממה שהייתה היום, הרבה תלוי בדרך בה שמרנו ושהתייחסנו לזה. זו הגישה שירושלים רוצה לשדר. זו ליגה ארוכה, ולדבר על אליפות באוקטובר זה שחצני ואין אצלנו שחצנים".

ברייסי רייט, שהוביל את קלעי ירושלים עם 19 נקודות, אמר בסיום: "עם התוספות של ג'וזף ג'ונס וטוני גפני, קיבלנו עזרה משמעותית בצבע, אבל אפשר לראות שיש לנו הרבה חבר'ה שיכולים לעשות את העבודה ולעזור לנו לנצח. זה חשוב מאוד לפתוח את העונה עם ניצחון ואני שמח שעשינו את זה. אני חושב שעדיין מוקדם לשפוט את הקבוצה ולהשוות אותה לזו של עונה שעברה. כקבוצה אנחנו לא צריכים להרגיש שום לחץ, אלא לבוא כל משחק ולתת את המקסימום".

גארד ירושלים יותם הלפרין: "אנחנו לא מסתכלים על סטטיסטיקה במהלך המשחק, שמח שעזרתי במשחק הזה בפרמטר של הריבאונדים. הכי חשוב שהקבוצה ניצחה. 19 איבודים זה מעל מה שאנחנו מצפם מעצמנו. ב-17 הפרש אתה מרשה לעצמך להוריד הילוך. יש לנו מספיק שחקנים אינטלגנטיים ומנוסים כדי שהמספר הזה לא יחזור".

מאמן חיפה רמי הדר נשמע מאוכזב, אך הודה באמת: "אין ספק שירושלים קבוצה הרבה יותר מוכשרת מאיתנו. התחושה שלי היא שלא נלחמנו עד הדקה האחרונה. זה שהפסדנו לירושלים זה בסדר. ההתפרקות במחצית השנייה באה מהצד ההתקפי, לא היינו מספיק קשוחים. לא הבאנו מספיק אנרגיה למשחק וזה מטריד אותי".

דגן יבזורי, שאכזב עם שש נקודות ו-0 מ-8 מחוץ לקשת, אמר: "לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שיש לנו בעיות. בסדר, אנחנו לא ממהרים להסיק מסקנות. זה משחק ראשון של העונה, הבדלי הרמות בולטים בשלב זה, אבל אני מאמין שנעשה התאמות ושיפורים ויהיה בסדר. לשאול אם יש למורן רוט מקום זו שאלה מצחיקה. ברור שיש לו מקום וברור שהייתי רוצה שיהיה איתנו. הוא חבר טוב והיינו רוצים אותו איתנו. נחכה לראות איזו החלטה הוא יקבל".

ברודי אנגלי: "הפועל ירושלים קבוצה חזקה, היא ומכבי תל אביב מעל הליגה, אבל רצינו לנצח. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, לצערי לא ביצענו מספיק טוב את תוכנית המשחק שלנו. קיבלנו היום שיעור ונקווה שנלמד ממנו למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully