וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "איך שומרים על לברון? מתפללים"

נועם אשל, שליחנו לקליבלנד

5.10.2014 / 8:35

מכבי תל אביב דרוכה למשחק ההכנה (1:00, 5+ לייב). היינס: "לברון לא מכיר אותנו? מקווה שאחרי המשחק הוא יידע יותר". בלאט: "לקליבלנד זה בסך הכול משחק קדם עונה, אבל כמובן שעבורי הוא מרגש מאוד". לברון: "שמחתי להכיר את בלאט, קל לאמן אותי". צפו בדיווח של שליחנו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן בקליבלנד למשחק שלה הלילה (בין ראשון לשני, 1:00, ספורט 5+ לייב) נגד הקאבלירס. אמנם מדובר במשחק הכנה בלבד, אבל האווירה מסביב להתמודדות, לפחות בצד של אלופת אירופה, היא של לא מעט התרגשות.

הקפטן גיא פניני אמר: "יש אווירה של שואו סביב המשחק בגלל החזרה של לברון לקליבלנד, אבל אנחנו באים לשחק. יהיה כיף, חוויה לכל החיים. איך שומרים על לברון? מתפללים שהכדור לא ייכנס... אני בטוח שבלאט יצליח בקליבלנד. הוא פרפקציוניסט שעובד קשה, הוא החבילה המלאה".

מרקיז היינס הוסיף: "יש הייפ גדול סביב המשחק. נבוא מפוקסים. לברון לא מכיר אותנו? אני מקווה שאחרי המשחק הוא יידע יותר... לקליבלנד יש כישרון עצום, אבל הם עדיין לא מכירים היטב זה את זה, הם רק בתחילת הדרך. המסע הארוך הזה עוזר לנו להיבנות כקבוצה, להכיר טוב אחד את השני על המגרש ומחוצה לו. זה תהליך למידה מאוד חשוב".

גיא גודס מודה: "ההמולה מסביב מפריעה להכנות לעונה"

צפו בראיון המשותף של גודס ובלאט: "מכבי יכולה להתעלות"

אנתוני פארקר עם ניקולה וויצ'יץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מפגש פסגה באוהיו. וויצ'יץ' ופארקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בצד השני יתייצב הלילה דיוויד בלאט. לפני פחות מחצי שנה הוא הוליך את מכבי תל אביב לזכייה ביורוליג ועכשיו הוא עומד על הקווים של קבוצת NBA יומרנית ומחלק הוראות ללברון ג'יימס. "אני בטוח שחשוב מאוד למכבי לייצג בכבוד את המועדון ואת הכדורסל האירופי", אמר בלאט, "מכבי עשתה זאת הרבה בעבר ועם לא מעט הצלחה. הם מתאמנים יחד יותר מחודש ושיחקו כבר 10 משחקים, כמה מהם חשובים מאוד, כולל על תארים שהם הפסידו".

בלאט הוסיף: "לקליבלנד זה בסך הכול משחק קדם עונה, אבל כמובן שעבורי הוא מרגש מאוד. אני מגיע ברגשות מעורבים. עם כל הרצון שלנו לשחק טוב ולנצח, אני צריך לתת דקות לכולם. המטרה היא להגיע מוכנים למשחק הראשון של העונה. יש לי הרבה כבוד והערכה למכבי, ואני יודע איזה כדורסל נראה ממנה. במשחק שלנו תראו קצת אלמנטים של כדורסל אירופי אבל גם הרבהכדורסל סטייל NBA. האתגר שלי פה הוא יומיומי, אבל אני מוכן לקראתו".

ומה היה ללברון להגיד לקראת המשחק? "בינתיים אני מקבל מנוחה באימונים, זה משהו שדיברתי עליו עם המאמן והצוות, במטרה לתת לגוף שלי להתאושש. שמחתי להכיר את בלאט, בינתיים בהתקפה שלנו יש פחות כדרורים ויותר מסירות. הגנתית אנחנו קצת בפיגור, אבל התקפית אנחנו במצב לא רע בכלל. קל לאמן אותי, לכל מאמן יש את השיטה שלו ואני מכבד אותה. אני יכול לעזור כי יש לי אינטליגנציית כדורסל גבוהה, אני חושב... עבורנו זה משחק קדם עונה רגיל אבל עבור בלאט זה בהחלט רגע מיוחד לפגוש את מכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. נועם גלאי, מכבי תל אביב, אתר רשמי
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב/אתר רשמי, נועם גלאי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully