וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סן פרנסיסקו ניצחה בוושינגטון ב-18 אינינגים

5.10.2014 / 8:26

הומראן של ברנדון בלט קבע 1:2 והכריע את המשחק הארוך בתולדות הפלייאוף. הדודג'רס ניצחו 2:3 את סנט לואיס והשוו

ברנדון בלט סן פרנסיסקו ג'איינטס. Alex Brandon, AP
איזו דרמה. בלט/AP, Alex Brandon

וושינגטון - סן פרנסיסקו 2:1 (ב-18 אינינגים. 0:2 לג'איינטס בסדרה)

משחק היסטורי בבירה הסתיים בעוד ניצחון של האורחים בהפרש של ריצה אחת וכעת הם יארחו את המשחק השלישי, עם מדיסון באמגארנר על הגבעה, בניסיון לסגור עניין עם סוויפ מפתיע. המשחק הלילה השווה שיא אינינגים למשחק פלייאוף בכל הזמנים ונמשך שש שעות ו-23 דקות, שיא פלייאוף.

השיא הקודם, 5:50 שעות, נקבע בפלייאוף של 2005, אז יוסטון ניצחה את אטלנטה. הפותח של אטלנטה באותו משחק היה טים הדסון, שהלילה פתח את המשחק עבור הג'איינטס. הדסון זרק שבעה ושליש מצוינים, עם שמונה סטרייקאאוטים, כשמנגד עונה לו ג'ורדן צימרמן עם שמונה ושני שליש פנטסטיים משלו. אלא שלוושינגטון היו כל העונה צרות עם הקלוזרים שלה ודרו סטורן היה זה ששבר הפעם את השמירה עם דאבל שהרשה על שני אאוטים באינינג התשיעי לפבלו סנדובל. ג'ו פאניק נכנס הביתה, באסטר פוזי נזרק בבסיס הבית בניסיון לקבוע מהפך והנשיונאלס איבדו את היתרון בו החזיקו מהאינינג השלישי.

עוד ועוד מגישים וחובטים עלו ולא הצליחו לייצר שינוי בתוצאה ובינתיים, אסדורבל קבררה ומנג'ר וושינגטון מאט וויליאמס נזרקו מהמשחק. יוסימיירו פטיט משך שישה אינינגים, סיפק שבעה סטרייקאאוטים והרשה רק חבטה אחת, עד שלבסוף, ברנדון בלט, שפספס שני שליש עונה בגלל פציעות, ירה להומראן על הראש של טאנר רורק והכריע את הדרמה המשוגעת הזו.

לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס 2:3 (1:1 בסדרה)

אחרי ההתפרקות הלא צפויה של קלייטון קרשאו, שעלתה לדודג'רס במשחק הראשון בסדרה, הם ידעו שהם חייבים ניצחון. הפעם, למרות שכמעט שמטו גם את המשחק הזה, המארחים הצליחו לצאת עם ידם על העליונה. שתי ריצות באינינג השלישי מול לאנס לין, שסיים עם שישה ושמונה, העלו את לוס אנג'לס ל-0:2, אבל אחרי שזאק גריינקי המצוין הוחלף (שבעה ושבעה), מאט קרפנטר מיד חבט להומראן בן שתי ריצות והשווה באינינג השמיני. בתחתית האינינג, הומראן של מאט קמפ שבר שוב את השוויון וקנלי ינסן סגר את המשחק.

מאט קמפ לוס אנג'לס דודג'רס. Mark J. Terrill, AP
הומראן קריטי. קמפ/AP, Mark J. Terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully