וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרשאו התפרק, הרויאלס ממשיכים להדהים

4.10.2014 / 19:00

כוכב הדודג'רס חטף 8 ריצות, סנט לואיס ניצחה 9:10. קנזס סיטי שוב גברה על האיינג'לס ב-11 אינינגים, 1:4. מהפך ו-6:7 לבולטימור על דטרויט, הג'איינטס ניצחו בוושינגטון

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. Ross D. Franklin, GettyImages
מה קרה לו? קרשאו/GettyImages, Ross D. Franklin

בולטימור - דטרויט 6:7 (0:2 לאוריולס בסדרה)

לכולם היה ברור שהבולפן של דטרויט בעייתי מאוד ואחרי ששמו שמונה ריצות באינינג השמיני של המשחק הראשון, האוריולס הסתפקו בחצי מנה הפעם, אבל גם זה הספיק להם למהפך ענק וניצחון שמקרב אותם לשלב הבא. ווי יין צ'ן התרסק באינינג הרביעי והרבה חמש ריצות וביניהן הומראן בן שלוש ריצות לג'יי די מרטינס הרותח, אבל קווין גוסמן שהחליף אותו סיפק שלושה אינינגים ושני שליש כמעט חלקים ואפשר לבולטימור לעבוד על הקאבק שלה. ג'סטין ורלאנדר היה סביר והוחלף בכניסה לאינינג השישי ואז, סינגל של סטיב פירס ודאבל מנקה בסיסים של דלמון יאנג קבעו את המהפך. הסדרה עוברת לדטרויט, המשחק הבא ייערך מחר ב-22:45.

וושינגטון - סן פרנסיסקו 3:2 (0:1 לג'איינטס בסדרה)

ג'ייק פיבי היה מצוין במדי הג'איינטס מאז הגיע בטרייד מבוסטון והוא הזכיר לכולם למה הוא מסוגל, כמה ניסיון יש לו ועד כמה הוא רוצה טבעת אליפות שנייה ברציפות. פיבי סיפק חמישה ושני שליש ולא הרשה כלום להתקפת הנשיונאלס. מנגד, הענקים הגיעו לסטיבן שטרסבורג ושמו עליו ריצה אחת באינינג השלישי ואחת ברביעי. באסטר פוזי הפך את זה ל-0:3 בחלק העליון של האינינג השביעי, לפני שהומראנים בתחתית האינינג מהמבחטים של ברייס הארפר ואסדרובל קבררה סידרו סיום דרמטי. סנטיאגו קאסייה עמד בלחץ וסגר את המשחק. המפגש השני ייערך הלילה, החל מ-0:37.

אריק הוסמר שחקן קנזס סיטי רויאלס. Colin E. Braley, AP
כמה אופי יש לרויאלס. הוסמר/AP, Colin E. Braley

לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס 10:9 (0:1 לקרדינלס בסדרה)

וואו! ממה נתחיל? אולי מהעובדה שקלייטון קרשאו, לדעת רבים ה-MVP של העונה ב-NL, הפך למגיש הראשון בהיסטוריה שסופג שבע ריצות ומעלה בשני משחקי פלייאוף רצופים? אולי בזה שקרשאו הפסיד לראשונה (!) בקריירה ב-68 משחקים בהם הקבוצה שלו שמה על הלוח לפחות ארבע ריצות? הכול עבד חלק לדודג'רס מול סגנית האלופה, עד שהמגיש הטוב מכולם התפרק לרסיסים. קרשאו הרשה לרנדל גריצ'וק הומראן מפתיע בפתיחה, אבל התאושש והחל לעבוד, כשהוא משיג עשרה סטרייקאאוטים. הדודג'רס הגיבו בהתאם ועלו ל-1:6 באינינג החמישי ופתאום, המשחק התהפך. מאט קרפנטר צימק בהומראן באינינג השישי ואינינג אחד לאחר מכן, קרשאו חטף וחטף, כולל דאבל מנקה בסיסים של קרפנטר ורגע לאחר מכן גם הומראן בן שלוש ריצות של מאט הולידיי. הדודג'רס עוד צימקו לקראת הסיום, אבל טרבור רוזנטל השיג את האאוט האחרון על יאסייל פויג וסיים משחק פתיחה אדיר לסדרה המבטיחה הזו. המשחק הבא ייערך הלילה, החל מ-4:37.

לוס אנג'לס איינג'לס - קנזס סיטי 4:1 (אחרי 11 אינינגים. 0:2 לרויאלס בסדרה)

הצרות של עיר המלאכים לא הסתיימו עם ההתרסקות של הדודג'רס. האיינג'לס, ששלטו ביד רמה ב-AL לאורך העונה, נמצאים על סף הדחה מהירה וסנסציונית מול הקבוצה הכי משוגעת של הפלייאוף הזה. אחרי ניצחון ב-12 אינינגים בווילד קארד על אוקלנד וניצחון ב-11 אינינגים במשחק הראשון של הסדרה, נד יוסט והחבורה הלוחמנית שלו שוב באו לעבוד שעות נוספות. הרויאלס עלו ליתרון באינינג השני, אבל אלברט פוחולס השווה בשישי. באינינג ה-11, בומבה ליציע מהמחבט של אריק הוסמר הכניסה שתי ריצות והשאירה את האצטדיון בהלם, כאשר האורחים מצליחים אפילו להגדיל את יתרונם עד לסיום האינינג. יורדנו ונטורה סיפק את הסחורה עם שבעה וחמישה, מאט שומאכר נתן שישה ושישה לאיינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully