וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מוכנים לרודיאו?

4.10.2014 / 19:01

דאלאס ויוסטון, שפתחו את העונה היטב, נפגשות לקרב טקסני רותח במחזור ה-5. שתי המושלמות היחידות עם משחקי חוץ קשים: אריזונה בדנבר, סינסינטי אצל ניו אינגלנד

טוני רומו דאלאס קאובויס. AP
דאלאס רוצה לשמור על הכושר הטוב. רומו/AP

יום הכיפורים מאחורינו, אבל מחזור הפוטבול דווקא לפנינו ומחר (ראשון) ייערך החלק המרכזי של השבוע החמישי ב-NFL. דאלאס ויוסטון יספקו דרבי טקסאני לוהט, אינדיאנפוליס תחכה לבולטימור, דנבר תארח את אריזונה המושלמת וסן פרנסיסקו את קנזס סיטי. בסאנדיי נייט, הפטריוטס החבולים מול סינסינטי, שרוצה 0:4 ובמאנדיי נייט, האלופה סיאטל מגיעה לוושינגטון.

שידורי השבוע:

ראשון, 20:00: דאלאס - יוסטון, METV
ראשון, 20:00: ניו יורק ג'איינטס - אטלנטה, FOX
ראשון, 23:00: דנבר - אריזונה, METV
ראשון, 23:25: סן דייגו - ניו יורק ג'טס, 5+ לייב
שני, 3:30: ניו אינגלנד - סינסינטי, 5+ לייב

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. Charlie Riedel, AP
ינסה להתאושש מההשפלה. בריידי/AP, Charlie Riedel

20:00:

קרוליינה (2:2) - שיקגו (2:2)

נתחיל עם מפגש בין שתי קבוצות מאוד לא יציבות. הפנת'רס ניצחו את שני המשחקים הראשונים של העונה עם הגנה מצוינת ואופיינית, לפני שהתפרקו בבית מול פיטסבורג ואז בחוץ אצל בולטימור וסטיב סמית' ונפלו למאזן חצוי. הברס עם שני ניצחונות חוץ ושני הפסדי בית דווקא, האחרון שבהם תבוסה מול גרין ביי. שיקגו תנסה להמשיך להקשות על משחק הריצה החלש של קרוליינה, שסובל מפצועים רבים. הרוקי דארין ריבס אמור להמשיך לפתוח כרץ האחורי של המארחים.

טנסי (3:1) - קליבלנד (2:1)

הטייטאנס פתחו את העונה עם ניצחון גדול בקנזס סיטי, אבל מאז הפסידו שלושה משחקים במאזן נקודות משותף של 100:34, מה שגרם אפילו לשחקן הקבוצה, ברנרד פולרד הוותיק, לומר השבוע שהוא לא היה מעודד את טנסי כצופה מבחוץ. אולי המפגש עם ההגנה המאכזבת של הבראונס, שבניגוד לשנים קודמות תקועה העונה בקרקעית הליגה, יוציא משהו טוב מהטייטאנס. קליבלנד חוזרת משבוע חופשת, אליו יצאה אחרי הפסד אכזרי בשנייה האחרונה מול בולטימור.

פילדלפיה (1:3) - סנט לואיס (2:1)

בסופו של דבר, הניסים והנפלאות אזלו לפילדלפיה ואחרי שלושה קאמבקים גדולים, היא נעצרה רגע לפני האנדזון והפסידה בסן פרנסיסקו, במשחק בו ההתקפה שלה לא השיגה אף נקודה. עכשיו האיגלס חוזרים לשני משחקי בית, כאשר הראשון מביניהם יהיה מול אוסטין דייויס והראמס, שחוזרים משבוע החופש אחרי ההפסד המרגיז מול דאלאס, במהלכו כבר הובילו 0:21. האיגלס במקום השישי בליגה ביארדים באוויר, הגנת הראמס במקום השלישי נגדם, אבל היא חלשה מאוד נגד הריצה ואולי זו ההזדמנות של לשון מקוי המאכזב להתחיל לספק את הסחורה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
לשון מקוי שחקן פילדלפיה איגלס. Lynne Sladky, AP
חייב להתחיל לתת תפוקה. מקוי/AP, Lynne Sladky

ניו יורק ג'איינטס (2:2) - אטלנטה (2:2)

אחרי שני הפסדים שכללו משחק התקפי מזוויע, התחושה הייתה שהענקים הולכים לעוד עונה אבודה. אלא שאז הגיעו ניצחונות גדולים על יוסטון ובוושינגטון וכעת, אחרי שבוע וחצי של מנוחה, לניו יורק יש צ'אנס לעלות בבית למאזן חיובי. בדרך לשם יעמדו הפאלקונס, שאחרי שהמטירו 56 נקודות על טמפה ביי, חטפו 41 במינסוטה מטדי ברידג'ווטר. גם אטלנטה הלא יציבה במאזן חצוי וגם אצלה ההגנה נראית על הפנים, בעוד זו של הענקים בכחול תיאלץ להסתדר עם מאט ריאן, שמפציץ יארדים בלי הפסקה.

ניו אורלינס (3:1) - טמפה ביי (3:1)

קשה להאמין שמישהו בביג איזי חשב שהסיינטס יהיו בשלב זה כבר עם שלושה הפסדי חוץ ובמאזן עגום כל כך, אבל זו המציאות. הקסמים של דרו בריס, שנמצא במקום השלישי בליגה ביארדים במסירה בממוצע למשחק, לא מספיקים, ההגנה לא מתפקדת בעיקר נגד המסירה והקדושים הובסו בדאלאס לפני שבוע. המפגש מול היריבה החלשה לבית יכול להוציא את ניו אורלינס לדרך חדשה. טמפה אחרונה ביארדים באוויר וגם שאר חלקי הקבוצה, משני צידי הכדור, לא מרשימים בכלל. מצד שני, היא מגיעה אחרי סנסציה גדולה וניצחון בפיטסבורג בראשות הקוורטרבק המחליף, מייק גלנון, אז אולי לא כדאי לזלזל בה. הסיינטס ניצחו בכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

דאלאס (1:3) - יוסטון (1:3)

דרבי טקסאני במיטבו, בין שתי קבוצות שפתחו כמו שצריך את העונה ורוצות להגיע לפלייאוף. הולך להיות מעניין בג'רילנד, שם טוני רומו, שהחל את העונה גרוע אבל הלך והשתפר עם כל אחד משלושת הניצחונות הרצופים של הקאובויס, יפגוש את ה-MVP של העונה עד כה, ג'יי ג'יי וואט הכביר, שבשבוע שעבר השיג את הטאצ'דאון השני שלו העונה. ג'דייביון קלאוני, שנפצע במחזור הפתיחה, ממשיך להחלים אבל לא ישחק לפחות בשני המחזורים הקרובים. זה יהיה הדרבי הרביעי בלבד בהיסטוריה, כאשר יוסטון ניצחה את הראשון ודאלאס את שני הבאים.

ג'יי ג'יי וואט שחקן יוסטון טקסאנס. AP
ה-MVP בינתיים. וואט/AP

דטרויט (1:3) - בפאלו (2:2)

הבילס היו הקבוצה המדוברת של השבוע. התקפת המסירה שלהם רק במקום ה-31 בליגה ואחרי שני הפסדים הם החליטו שצריך לזעזע את העסק. אי ג'יי מנואל נשלח ללמוד מהספסל וקייל אורטון הוותיק יהיה זה שישחק מול הליונס. אורטון מחזיק במאזן 0:4 נגד דטרויט מימיו בשיקגו, אבל יפגוש את אחת ההגנות הטובות בליגה העונה, שבשני המשחקים האחרונים חטפה 7 ו-17 נקודות בלבד. מנגד, מת'יו סטאפורד יהנה מהגנת המסירה החלשה יחסית של בפאלו, בעוד הרצים שלצדו יצטרכו להתמודד עם הגנת ריצה שמדורגת שלישית בליגה.

אינדיאנפוליס (2:2) - בולטימור (1:3)

האוהדים בבולטימור לא ישכחו לעולם את ה-29 במרץ 1984, אז נטשו הקולטס את העיר לטובת אינדיאנפוליס באופן פתאומי. מאז שהקבוצה העירונית הוקמה מחדש ב-1996, כל מפגש מול אינדי הוא הזדמנות לנקמה וכך גם הפעם. אחרי שפייטון מאנינג ניצח את בולטימור שמונה פעמים ברציפות בין 2002 ל-2010, הרייבנס נטלו שליטה וניצחו בשני המפגשים האחרונים. השני מביניהם היה משחק הבית האחרון של ריי לואיס, בפלייאוף לפני שנתיים בדרך לאליפות. למרות כל הצרות מתחילת העונה, בולטימור עם שלושה ניצחונות רצופים. אנדרו לאק לעומת זאת, מסר כבר 13 טאצ'דאונים ומוביל את ההתקפה עם הכי הרבה נקודות ויארדים בממוצע למשחק. יהיה כיף.

ג'קסונוויל (4:0) - פיטסבורג (2:2)

בשנה שעברה ג'קסונוויל פתחה עם שמונה הפסדים רצופים וכולם חששו מעונת 16:0, אבל בסופו של דבר הקבוצה ניצחה ארבעה משחקים. הפעם היא כבר עם ארבעה הפסדים רצופים, כולם תבוסות כואבות מאוד (23.5 נקודות הפרש בממוצע למשחק) ועכשיו, עם החזרה הביתה, היא תנסה להדהים את הסטילרס הלא יציבים, שהצליחו איכשהו להפסיד בביתם במחזור האחרון לטמפה ביי. ההתקפה של פיטסבורג תקתקה מצוין עד למחצית השנייה של המשחק ביום ראשון החולף ומקבלת כאן צ'אנס חלומי לחזור במהרה למסלול הנכון ולהמשיך במרדף אחרי הבנגאלס והרייבנס.

בלייק בורטלס ג'קסונוויל ג'אגוארס. Gregory Bull, AP
אולי הפעם הג'אגוארס ינצחו? בורטלס/AP, Gregory Bull

23:05-23:25:

דנבר (1:2) - אריזונה (0:3)

סגנית האלופה תנסה לעצור את הפתיחה המסחררת של הקבוצה מהמדבר, כאשר שתיהן חוזרות מהמנוחה של שבוע החופש עם כוחות מחודשים. הברונקוס נראו חדים בשני משחקי הבית שלהם בפתיחת העונה, לפני שהפסידו בסיאטל בשחזור הסופרבול אחרי הארכה דרמטית. פייטון מוסר פחות יארדים מהעונה שעברה, אבל מול הסיהוקס הוביל דרייב משווה שהזכיר לכולם למה הוא מסוגל. הגנת הקרדינלס, שספגה רק 15 נקודות בממוצע למשחק מתחילת העונה, תנסה להתמודד עם זה ובמקביל, לתקוף את הגנת המסירה החלשה של המארחים. קרסון פאלמר, שהחמיץ את הניצחון על סן פרנסיסקו, לא ישחק גם הפעם ודרו סטנטון ימשיך לפתוח.

סן פרנסיסקו (2:2) - קנזס סיטי (2:2)

משחק מרתק במפרץ. הניינרס עדיין מסתגלים לבית החדש שלהם וגירדו ניצחון על פילדלפיה במחזור האחרון, כשקולין קפרניק סופסוף נראה כמו שצריך. הצ'יפס פתחו עם שני הפסדים, אבל ניצחו מאז פעמיים ברציפות כולל 14:41 עצום על ניו אינגלנד במאנדיי נייט החולף. ג'מאל צ'ארלס כיכב באותו משחק עם שלושה טאצ'דאונים והוא מוביל את התקפת הריצה הרביעית בליגה ביארדים, שתפגוש את אחת ההגנות הקשוחות במשחק. ב-11 מפגשי עבר, המאזן עומד על 5:6 לניינרס, אבל דווקא קנזס סיטי הביסה את סן פרנסיסקו בשני המפגשים שנערכו בעשור האחרון.

סן דייגו (1:3) - ניו יורק ג'טס (3:1)

כיף לראות את הצ'ארג'רס השנה. השיפור בקבוצה לעומת העונה החולפת ניכר ופיליפ ריוורס יורה יארדים בלי הרף. משחק הריצה לעומת זאת, חלש להחריד ולא מייצר כמעט כלום ומול הגנת הריצה הטובה בליגה, זה הולך להיות עוד יותר קשה מהרגיל. הסילונים, כהרגלם בשנים האחרונות יש לומר, מאכזבים ביותר והפסידו שלושה משחקים רצופים ליריבות מה-NFC צפון. אחרי הביקור בדרום קליפורניה, מצפים לג'טס משחקים מול דנבר וניו אינגלנד ופתאום הם עלולים למצוא את עצמם במאזן 6:1 ועם עוד עונה גמורה. מהביקור האחרון שלהם בסן דייגו הג'טס יצאו עם 14:17 גדול בפלייאוף של 2009/10.

אדי רויאל סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
הדברים מסתדרים לצ'ארג'רס. אדי רויאל/AP, Gregory Bull

ניו אינגלנד (2:2) - סינסינטי (0:3), בין ראשון לשני, 3:30

האם הפטריוטס נמצאים בסיומה של תקופת הזוהר שלהם? רבים רצו להאמין שמדובר רק בפתיחה בינונית של העונה, אבל ההשפלה בקנזס סיטי במחזור האחרון הבהירה שהמצב הרבה יותר קשה עבור החבורה של ביל בליצ'יק ואפילו טום בריידי הודה השבוע שעם ההתקפה שיש לו, הוא לא יצליח להגיע לשום דבר. לפטריוטס יש הזדמנות לצאת מהמשבר עם ניצחון גדול, אבל זה יהיה מאוד קשה מול הקבוצה שמסומנת כטובה בליגה מפתיחת העונה וגם מגיעה אחרי שבוע החופש שלה. התקפת המסירה של הפטריוטס רק במקום ה-30 (!) בליגה ויהיה לא ערב ארוך נגד ההגנה המצוינת של סינסי, שספגה 11 נקודות בלבד בממוצע למשחק העונה. בעונה שעברה הבנגאלס עצרו לבריידי את רצף הטאצ'דאונים, ניצחו וקטעו ארבעה ניצחונות רצופים של ניו אינגלנד במפגשים בין הקבוצות.

וושינגטון (3:1) - סיאטל (1:2), בין שני לשלישי, 3:30

הפציעה של RG3 מנעה מאיתנו דו קרב בין שניים מהקוורטרבקים של דראפט 2012 ובמקום, נראה את קירק קאזינס, שבשבוע שעבר נחת אל הקרקע עם משחק נורא בתבוסה מול הג'איינטס וינסה כעת להתאושש דווקא נגד ההגנה האדירה של האלופה. סיאטל מגיעה רעננה אחרי שבוע החופש וצפויה למרר את החיים לשחקני וושינגטון. הסיהוקס לא התרגשו מההפסד בסן דייגו וניצחו את דנבר אחרי דרמה גדולה. הם יודעים שאחרי המשחק הזה מצפים להם משחק ביתי מול דאלאס ומשחק חוץ בסנט לואיס, מה שיכול לסדר רצף ניצחונות יפה. המפגש האחרון בין הקבוצות היה בפלייאוף לפני שנתיים ואז סיאטל ניצחה ורוברט גריפין השלישי קרע את הרצועה הצולבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully