וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויטה: "סולח מראש למי שפגע, גם אם הוא לא חפץ בזה"

3.10.2014 / 11:37

השוער סוגר חשבון עם מכבי נתניה לפני יום הכיפורים: "שמעתי הכפשות ועלבונות רבים, אך בחרתי לנתב זאת לכיוון חיובי"

one

בוידאו: לויטה בשער מכבי חיפה מול בני סכנין בגביע הטוטו

פרשיית אוהד לויטה, שעזב לאחרונה את מכבי נתניה בטריקת דלת בעקבות ההחלטה לצרף על חשבונו את אריאל הרוש, יצרה הד לא קטן. מאז לויטה שתק, עבר למכבי חיפה כשוער משנה, והיום – רגע לפני יום הכיפורים, פרסם פוסט ששפך מעט אור על תחושותיו.

"אנחנו נמצאים בתקופה של חשבון נפש, אמת וסליחות. כולכם יודעים ששתקתי בזמן האחרון סביב כל מה שקרה. שמעתי הכפשות ועלבונות רבים, אך בחרתי לנתב את דרכי בנתיבים חיוביים, וכך אמשיך כדי שחשבון הנפש שלי יוכל להישאר שלם", כתב לויטה. "האמת ברורה, אני בטוח, לכל אחד מכם. ובנוגע לסליחות, אסלח מראש לכל מי שבחר לפגוע בי, גם אם לא יחפוץ בסליחתי. המבט שלי מכוון קדימה. אני בפרק חדש בקריירה ובחיים. לעולם לא נדע מה צופן העתיד אך חשוב להתקדם ולא לדרוך במקום".

אוהד לויטה שוער מכבי חיפה, ליד מילאן בויוביץ', בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"האמת ברורה, אני בטוח, לכל אחד מכם". אוהד לויטה/אדריאן הרבשטיין

"בהזדמנות זו, שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולכם", סיכם השוער. "תודה לכם על הכוח והתמיכה שהענקתם לי ברגעים קשים מאוד. כיף גדול להרגיש מוערך בצורה כזו גם בתקופה כמו שהייתה. גמר חתימה טובה ושבת שלום".

"לויטה לא הזכיר את שמה של מכבי נתניה, אבל לכולם ברור למי הוא התכוון. הוא עבר תקופה קשה והיום הוא רוצה לשים הכל מאחוריו", אמרו בסביבתו של השוער. מכבי חיפה לא מתאמנת היום ותשוב רק ביום ראשון. מהאימון ייעדרו שחקני הנבחרת טאלב טואטחה ואייל משומר. האחרון צפוי לפתוח בהרכב הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully