וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קנזס סיטי ובולטימור עלו ל-0:1 ב-ALDS

3.10.2014 / 8:37

הרויאלס ניצחו בדרמה נוספת, הפעם תוך שהם מדהימים את האיינג'לס עם 2:3 בחוץ ב-11 אינינגים. האוריולס שמו שמונה ריצות באינינג השמיני והביסו 3:12 את דטרויט

מייק מוסטקאס קנזס סיטי רויאלס. AP
הגיבור של קנזס סיטי. מוסטקאס/AP

לוס אנג'לס איינג'לס - קנזס סיטי 3:2 (אחרי 11 אינינגים. 0:1 לקנזס סיטי)

הרויאלס כנראה לא מסוגלים בלי דרמה בפלייאוף הזה ואחרי מותחן של 12 אינינגים בווילד קארד מול אוקלנד, הם הצליחו לנצח בחוץ את הקבוצה השנייה מה-AL מערב וזו שסיימה את הליגה במאזן הטוב מכולן.

נד יוסט בחר לפתוח דווקא עם ג'ייסון ורגאס וקיבל ממנו בתמורה שישה אינינגים די טובים. דני דאפי לעומת זאת, שרבים הימרו עליו כפותח במשחק הזה, נכנס כמחליף והעביר את האינינג העשירי לפני שגרג הולנד המצוין סגר עניין. מנגד, ג'ראד וויבר סיפק שבעה ושישה, אבל זה לא עזר.

הרויאלס עלו ליתרון באינינג השלישי, אבל בתחתיתו, כריס איאנטה השווה בהומראן. הסיפור חזר על עצמו באינינג החמישי, כשדייויד פריז מספק את ההומראן המשווה הפעם. באינינג ה-11, מייק מוסטקאס הימם את האצטדיון עם כדור ליציע ומזה האיינג'לס כבר לא חזרו. המשחק השני יהיה הלילה ב-4:37.

נלסון קרוז עם שחקני בולטימור אוריולס. AP
בולטימור ביתרון. קרוז/AP

בולטימור - דטרויט 3:12 (0:1 לבולטימור)

בקמדן יארדס לעומת זאת, לא הייתה דרמה כזו, אלא בעיקר נוקאאוט מצד האוריולס, ששמו שמונה ריצות באינינג השמיני.

המשחק נפתח בסערה, כאשר נלסון קרוז חובט להומראן בן שתי ריצות והמרטינסים, ויקטור וג'יי די, מיד עונים בסולו הומראנים ומשווים. ניק מרקאקיס החזיר לבולטימור את היתרון והתוצאה נותרה 2:3 מהאינינג השני ועד לשביעי. שם, ג'יי ג'יי הארדי הוסיף הומראן, מיגל קבררה ענה באינינג הבא עם אחד משלו ואז הגיעה ההתפוצצות של המארחים, שסגרה עניין.

כריס טילמן ניצח עם חמישה ושישה, מקס שרצר הפסיד עם שבעה ושליש ושישה, כשהוא סופג חמש ריצות. המשחק הבא ייערך הערב ב-19:07.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully