וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "צפויה לנו חוויה מדהימה"

2.10.2014 / 20:58

מכבי תל אביב נחתה בקליבלנד לקראת המפגש מול הקבוצה של בלאט. לנדסברג לא הגיע עם הקבוצה מאחר שדרכונו אבד

מרקיז היינס, ג'רמי פארגו. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכנים לקרב מול לברון. פארגו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לאחר מסע של כ-20 שעות, הגיעה מכבי תל אביב היום (חמישי) לקליבלנד. השחקנים התקבלו בשדה התעופה על ידי מספר אנשי תקשורת.

בהגיעם למלון, פגשו הצהובים את מאמן קליבלנד דייויד בלאט, שהמתין להם והתחבק עם אנשי הקבוצה. מי שלא הגיע עם יתר חבריו הוא סילבן לנדסברג, שדרכונו אבד ולכן לא יכל להמריא עם הקבוצה. לשחקן כבר הונפק דרכון חדש והוא יצטרף מחר ליתר חבריו. יו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי אמר הערב לוואלה! ספורט: "היו לנו טיסות ארוכות, נחתנו לא מזמן והיה מרגש לראות את דייויד בלאט שהמתין לנו במלון, מרגש מאוד אפילו. אנחנו נאכל עוד מעט צהריים ומשם נצא לאימון".

על המפגשים הרבים שעורכים הצהובים במסעם הוסיף עו"ד מזרחי: "אני חושב שנעשתה כאן עבודה טובה לגבי הקשר עם הקהילות היהודיות גם בסאו פאולו ובריו, כמו גם בקליבלנד ובניו יורק, לשם נגיע בימים הקרובים. אני חושב שזה קשר מצוין שחשוב לשמור עליו".

גארד הצהובים ג'רמי פארגו הוסיף: "טוב לחזור לקליבלנד, צפויה לנו חוויה מדהימה. נעשה את המיטב ליהנות מהכדורסל ולשחק טוב. יהיה אולם מפוצץ, אנחנו רוצים לתת להם פייט ולהקשות עליהם".

כפי שפורסם כאן אתמול, ראשי מכבי תל אביב מפעילים על דייויד בלו לחצים כבדים לשוב לשחק העונה במועדון. פגישה בין שני הצדדים תתקיים בקרוב. בלו אמנם התחיל לעסוק בנדל"ן, אולם על פי גורמים במועדון יש סיכוי לראות את השחקן חוזר לשחק העונה.

הערב צפויה מכבי לערוך אימון פתוח לקהילה היהודית, לאחריו תשתתף בערב גאלה עם קליבלנד. גם ביומיים הקרובים תערוך מכבי אימונים לקראת המשחק מול קליבלנד.

דייויד בלאט מאמן קליבלנד (ימין) עם גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. נועם גלאי, מכבי ת?א, מערכת וואלה! NEWS
כמו בימים היפים. בלאט וגודס/מערכת וואלה! NEWS, נועם גלאי, מכבי ת?א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully