וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב מוכן לאליפות העולם: "המטרה לחזור עם מדליה"

2.10.2014 / 13:00

המתעמל הבכיר שהחמיץ את שתי האליפויות הקודמות יחל הלילה את דרכו בתחרות היוקרתית בסין וינסה לסייע לנבחרת לסיים בין 24 הראשונות בעולם: "אני מרגיש מוכן". מאמן הנבחרת, סרגיי וייסבורג: "מקווה שנוכל לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו". וגם: לוח הזמנים המלא של האליפות

מגד גוזני

בווידאו: אלכס שטילוב ושחר צוברי משוחחים באולפן "הכי טובים שיש"

אחרי ההישגים הנאים ומדליית הכסף שרשמה המשלחת הישראלית בהתעמלות אומנותית, תצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי, 04:00 לפנות בוקר) אליפות העולם בהתעמלות מכשירים בנאנינג, סין. לראשונה תייצג את ישראל נבחרת מתעמלים שתנסה להתברג בין 24 הקבוצות הכי טובות בעולם כדי להקנות לעצמה מקום באליפות העולם בשנה הבאה ואולי בהמשך תוכל לייצג את ישראל גם בריו.

הנבחרת תתמודד כבר הלילה (התחרות מתקיימת בשתי קבוצות). תחילה יופיעו נציגי הנבחרת בתרגיל המקבילים, לאחר מכן במתח, אחר כך בקרקע, בסוס הסמוכות, בטבעות ובקפיצות.

אלכס שטילוב. ברני ארדוב
ינסה להבטיח מקום בגמר הקרקע. שטילוב/ברני ארדוב

בראש הנבחרת עומד הקפטן והמתעמל הבכיר של ישראל, אלכס שטילוב, שינסה כמובן להציג את היכולת הטובה שמאפיינת אותו בשנים האחרונות ולהבטיח מקום בגמר תרגיל הקרקע. כזכור, שטילוב חזר לאחרונה מפציעה, באליפות אירופה הוא סיים עם מדליית ארד ובאליפות ישראל הוא התחרה בשישה מכשירים. המתעמל ממכבי תל אביב, שהחמיץ את שתי אליפויות העולם הקודמות, השיג כבר שתי מדליות במעמד הזה, ארד בלונדון 2009 וארד בטוקיו 2011, וכעת הוא ינסה לזכות שוב במקום על הפודיום.

סרגיי וייסברג מאמן נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים. ברני ארדוב
מקטין ציפיות. סרגיי וייסבורג/ברני ארדוב

יחד עם שטילוב יתחרו המתעמלים אנדריי מדבדב (מועמד להעפיל לגמר הקפיצות), אייל גלזר, יאיר שכטר, מורן ינוקא ומיכאל סורוקין. המאמן סרגיי וייסבורג אמר לקראת התחרות: "כל ארבעת המתעמלים הצעירים יתחרו בפעם הראשונה בבוגרים, וזה קשה מאוד לעשות את המעבר הזה. הם צריכים לעשות את העבודה שלהם, וזה ברור שהנבחרת שלנו חלשה למשל בהשוואה לסינים. ננסה לעשות את המיטב". על שטילוב אמר המאמן: "אני מקווה שהוא יסייע לנו ברמה הנבחרתית כדי לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".

שטילוב עצמו אמר: "עבורי זה מרגש מאוד לחזור לאליפות העולם. ב-2011 זכיתי במדליה וזה מרגש אותי אחרי שהחמצתי אליפויות קודמות. אני מרגיש מוכן לתחרות. ברור שאני מכוון למדליה, אבל עוד לפני כן אני צריך לעבור את המוקדמות כמו שצריך. אני מרוצה שאני אוכל לעזור לנבחרת ואתחרה בשישה מכשירים כדי להיכנס לאליפות העולם הבאה".

אנדריי מדבדב, מתעמל קרקע. ברני ארדוב
מועמד להעפיל לגמר הקפיצות. מדבדב/ברני ארדוב

לוח הזמנים של האליפות

3/10 - מוקדמות לגברים - היום הראשון

4/10 - מוקדמות לגברים - היום השני

5/10 - מוקדמות לנשים - היום הראשון

6/10 - מוקדמות לנשים - היום השני

7/10 - גמר קבוצתי לגברים

8/10 - גמר קבוצתי לנשים

9/10 - גמר קרב רב גברים

10/10 - גמר קרב רב נשים

11/10 - גמר קרקע גברים, גמר מתח נשים, גמר סוס סמוכות גברים, גמר מקבילים נשים, גמר טבעות גברים

12/10 - גמר מתח גברים, גמר קורה נשים, גמר מקבילים גברים, גמר קרקע נשים, גמר מתח גברים

אלכס שטילוב, מתעמל קרקע. ברני ארדוב
ינסה להישאר בפוקוס. שטילוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully