וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "ההיסטוריה בקפריסין לא טובה, המטרה היא 6 מ-6 נק'"

2.10.2014 / 10:00

חלוץ הנבחרת והפועל באר שבע מתכונן למשחק שיפתח את הקמפיין. הרוש מקבל עדיפות בשער בזכות ניסיונו בנבחרת

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל ערכה אתמול את אימון הבכורה שלה לקראת המשחק מול קפריסין, והיום (חמישי) היא תערוך אימון נוסף ואחרון לפני יום הכיפורים. ביום ראשון היא תתכנס מחדש, הפעם עם רוב השגרירים, ותערוך הכנות אחרונות לקראת הטיסה לקפריסין ביום שלישי והמשחק שייערך בסוף השבוע ויפתח את הקמפיין. על פי הערכות אנשי הנבחרת והשחקנים, לפחות תשעה שחקנים כבר סגורים בהרכב של המאמן אלי גוטמן. בעמדת המגן השמאלי המאמן מתלבט בין עומרי בן הרוש לרמי גרשון. לגבי עמדת השוער, אריאל הרוש הוא עדיין המועמד המוביל לפתוח בין הקורות בגלל הניסיון האירופי שלו. בנבחרת אמרו אתמול כי רק לאחר הגעת הלגיונרים ייקבע ההרכב הסופי. "יש שחקנים עם פציעות קלות, גוטמן כמעט סגור על ההרכב אבל זה נתון לשינוי. הוא יבחן גם את הפן המנטלי לפני שיחליט". בניגוד לקמפיים הקודם, בנבחרת הסבירו כי רוב השגרירים מגיעים בכושר טוב: "כל מי שנמצא בסגל ראוי לשחק. הפעם התחרות הרבה יותר גדולה". אלי גוטמן לא הרבה לשוחח אתמול עם שחקניו והסביר להם בחדר ההלבשה: "ארחיב את הדיבור לאחר הגעת הליגיונרים".

אופיר מרציאנו גיא חיימוב אריאל הרוש שוערי נבחרת ישראל עם גיורא אנטמן. ברני ארדוב
מי יפתח בשער? הרוש, חחימוב ומרציאנו עם מאמן השוערים גיורא אנטמן/ברני ארדוב

"כולם שמחים להתחיל את הקמפיין, לבוא ולהתאמן עם הנבחרת. יש ציפיות גבוהות מאוד, לפני המשחק ברור שהמטרה היא שש מתוך שש נקודות, אבל אתם מכירים את ההיסטוריה של הנבחרת בקפריסין. היא לא כל כך טובה. צריך לדבר על שלוש נקודות במשחק הזה, אחר כך נחשוב הלאה", פתח אליניב ברדה את דבריו. חלוץ הפועל באר שבע נשאל האם אחרי השלושער מול מכבי תל אביב הוא הוכיח שמקומו בהרכב. "כשאני בקבוצה השאיפה היא להיות טוב בקבוצה ולהוכיח שמקומי בנבחרת, וכשאני בנבחרת אני רוצה להוכיח שאני הכי טוב. מה שהמאמן יחליט אכבד. הצלחת הנבחרת מעל הכול", אמר ברדה. "שמונה חלוצים? יש כאב ראש טוב לגוטמן. באופן אישי, אני יכול לשחק בהרבה מאוד תפקידים, לא רק כחלוץ. אם יצטרכו אותי בתפקיד אחר אשמח לעשות אותו. אני לא זה שמחליט על הסגל. המאמן החליט שיהיו שמונה חלוצים, אז הם פה".

"אנחנו באים מאוד מוכנים, הליגה התחילה, אמנם באיחור, אבל השחקנים מתחילים להיכנס לכושר טוב. יש לנו שבוע יחד, נתכונן למשחק בצורה הטובה ביותר", סיכם ברדה. "קפריסין יריבה טובה מאוד, עם חלק קדמי מאוד מהיר, נצטרך למצוא לזה פתרונות. אני דוגל בלהתמקד בעצמנו ולהתמקד בדברים הטובים אצלנו. ברגע שנהיה טובים נוכל לבוא ולנצח". ברדה וערן זהבי ערכו אתמול אימון ריצה וגם שאר השחקנים ערכו אימון קל מהרגיל. בנבחרת הסבירו כי המחנה המקוצר לפני הגעת הלגיונרים נועד בכדי לשמור על רמת הכושר הגופני בזמן שרוב מאמני קבוצות הצמרת החליטו להוציא את השחקנים לפגרה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אליניב ברדה ערן זהבי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
דוגל בהתמקדות ביתרונות של הנבחרת. ברדה עם זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully