וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "יהיו לנו עוד הרבה עליות וירידות העונה"

30.9.2014 / 19:39

הפועל ירושלים ערכה יום פתוח לתקשורת, הלפרין: "בנינו קבוצה חדשה". פרנקו: "אפילו לא עקבתי אחרי הגרלת היורוקאפ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעוד פחות משבוע הפועל ירושלים תוציא לדרך את עונת 2014/15 בליגת העל עם משחק מסקרן מול מכבי חיפה, וההכנות כבר בעיצומן. האדומים ערכו היום (שלישי) יום פתוח לתקשורת, ודיברו במהלכו על העונה שבפתח.

"בנינו קבוצה שהתחושה בה טובה", אמר המאמן דני פרנקו. "אפשר לשמוע את הצחוקים מחדר ההלבשה עד לכאן. יש אווירה מצוינת וצוות מקצועי שאני מאוד נהנה לעבוד איתו. עד עכשיו זה מרגיש טוב, אני מקווה שנביא את זה גם למגרש".

אתמול הוגרלה ירושלים לבית ה' ביורוקאפ, יחד עם פרטיזן בלגרד, ריטאס וילנה, בנביט, וולגוגרד ופלוישטי הרומנית. תאמינו או לא, אבל פרנקו אפילו לא עקב אחרי ההגרלה. "במתכונת החדשה של היורוקאפ אין הגרלה טובה יותר או פחות", אמר. "אפילו לא עקבתי אחרי ההגרלה. זה היה נראה לי פחות משמעותי. אנחנו רוצים להצליח ולא חשוב לנו אם אנחנו נוסעים לקאזאן, לבלגרד או למקום אחר. אנחנו מתעסקים ביכולת שלנו להגיע לרמה הכי גבוהה באירופה".

יותם הלפרין הוסיף: "מצחיק להגיד אבל אני, ליאור ויניב ואפילו אדם ודרווין מהוותיקים פה. זו קבוצה מאוד חדשה. לטעמי הפועל ירושלים מכוונת למקומות יותר רחוקים ממה שהיא הגיעה עד היום. כל הבנייה פה נעשית בצורה מאוד קפדנית ועם הרבה מאוד חשיבה מאחורי זה. כיף להיות חלק ממועדון כזה בשנים כאלה, אנחנו מאוד מתרגשים. אנחנו מנסים לבנות את עצמנו לאט לאט, בסך הכל היה לנו חודש אחרון טוב. מעבר לזה שלקחנו את גביע ווינר, ההכנה שלנו הייתה טובה מאוד. אני מאמין שעוד יהיו הרבה עליות וירידות. צריך להתרגל אחד לשני".

דני פרנקו הפועל ירושלים. קובי אליהו
הוא אפילו לא עקב. פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully