וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים: "זרקו עלינו אבנים בעילוט"

29.9.2014 / 23:26

הירושלים טענו שהותקפו בנצרת: "באווירה כזו אנשים לא יבואו לכדורגל". מאחי נצרת נמסר בתגובה: "היו קללות הדדיות שגלשו"

אוהדי הפועל ירושלים טענו הערב (שני) שאלימות קשה הופעלה נגדם על ידי אוהדי מכבי אחי נצרת. כ-40 מהם הגיעו היום לעילוט, כשבמהלך המשחק, שהסתיים ב-1:1, החל הקהל המקומי לזרוק חפצים ובקבוקי שתייה לעבר יציע האורחים, שנאלצו לרדת לאיזור חדרי ההלבשה על מנת להתגונן.

אוהדי הפועל ירושלים יוצאים מאצטדיון עילוט בליווי משטרתי. אופיר סער,
אוהדי הפועל ירושלים מפונים בליווי משטרתי/אופיר סער

לאחר כ-20 דקות הגיעו מספר שוטרים ליציע והרגיעו את הרוחות, אך אוהדי הפועל ירושלים נותרו נסערים וסיפרו: "אנשים לא יבואו יותר לכדורגל באווירה כזאת. זרקו עלינו בקבוקים, אנשים קיבלו אבנים בגב. זרקו מכל הבא ליד דקות ארוכות. ברחנו כדי להתגונן מכל הגועל נפש הזה. לשוטרים לקח זמן להגיע למקום עד שהכל נרגע. בסוף יצאנו בליווי משטרתי ובליווי צמוד לאוטובוס. זה לא צריך להיות ככה במשחק כדורגל. אנשים באו עם ילדים ולא יביאו לפה יותר את הילדים, מישהו צריך לשים לדברים האלה סוף".

מהפועל ירושלים נמסר: "חבל, זאת לא הפעם הראשונה שהקהל שלהם מתנהג ככה. ההנהלה אירחה אותנו למופת וחבל שהאוהדים שלהם מקלקלים והורסים לכולם". מאחי נצרת נמסר: "בין התפרעות לבין זריקת חפצים יש מרחק רב. היו קללות הדדיות שגלשו. אוהדי הפועל יקרים לנו והיחס שלנו אליהם הוא בכבוד וההערכה. אנו מתנצלים בפני כל אוהד מאוהדי הפועל במידה ונפגע מהתנהגות בלתי הולמת של אוהדי אחי נצרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully