וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דטרויט וסנט לואיס זכו בראשות הבתים

29.9.2014 / 0:08

דטרויט נמנעה ממשחק מכריע על ראשות ה-AL מרכז לאחר 0:3 במינסוטה, סנט לואיס הבטיחה זכייה ב-NL מערב לאחר שפיטסבורג הפסידה 4:1 בסינסינטי. בוסטון הריעה לדרק ג'יטר

דיוויד פרייס, ג'ו ניית'ן שחקני דטרויט טייגרס. Carlos Osorio, AP
לא לקח צ'אנס. דיוויד פרייס/AP, Carlos Osorio

זה היה אמור להיות ערב של שוברי שוויון, אבל בסופו של דבר לא הפך לכזה ולא נראה העונה את משחק 163 בדרך לפלייאוף. שלושת הסיפורים הגדולים ביום ראשון היו בבתי המרכז של החטיבות וב-AL מערב.

ב-AL מרכז, דטרויט הותירה את גורלה בידיה וניצלה זאת עד תום, כשדיוויד פרייס הצעיד אותה לניצחון 0:3 במינסוטה. פרייס הגיש שבעה אינינגים ושליש מצוינים, והטייגרס זכו בבית בפעם הרביעית ברציפות. קנזס סיטי לא הצליחה לעקוף אותם למרות ניצחון 4:6 בשיקגו על הווייט סוקס.

ב-AL מערב, אוקלנד קרסה קשות בחודש האחרון ומעמדה נשחק. היא הייתה חייבת לנצח בטקסס או לקוות להפסד של סיאטל מול לוס אנג'לס איינג'לס, כדי להימנע ממשחק מכריע על העלייה לשלב הוויילד קארד. האייז דאגו לעצמם עם ניצחון 0:4 שהושג בזכות הופעה אדירה של סוני גריי. המגיש סיים עם תשעה אינינגים מלאים וחמישה סטרייקאאוטים, והאייז יפגשו את הרויאלס במשחק הוויילד קארד. סיאטל, אגב, עשתה את שלה עם ניצחון 1:4.

ב-NL מרכז, סנט לואיס הייתה זקוקה לניצחון על אריזונה כדי להבטיח את ראשות הבית, אבל ג'וני קואטו וסינסינטי עשו עבורה את העבודה. קואטו הגיש שמונה אינינגים משובחים עם שבעה סטרייקאאוטים מול הופעת קריירה של גריט קול, שרשם שבעה ו-12. בסופו של דבר, אינינג שמיני בן שלוש ריצות העניק לרדס את הניצחון וקבע שפיטסבורג תסיים שנייה ותשחק בוויילד קארד. הקרדינלס, בכל מקרה, דאגו לסגור יפה את הסיפור עם 0:1 על אריזונה.

מפגשי הפלייאוף בחטיבות:

AL:

קנזס סיטי - אוקלנד: המנצחת מתארחת אצל לוס אנג'לס איינג'לס.
בולטימור - דטרויט.

NL:

פיטסבורג - סן פרנסיסקו: המנצחת מתארחת אצל וושינגטון.
לוס אנג'לס דודג'רס - סנט לואיס.

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Stephen Senne, AP
שלום ענק, בפעם האחרונה. דרק ג'יטר נפרד מפנוויי פארק עם ניצחון/AP, Stephen Senne

שני אירועים מרגשים אחרים היו הנו היטר של ג'ורדן צימרמן ב-0:1 של וושינגטון על מיאמי והפרידה של דרק ג'יטר מבייסבול, דווקא בפנוויי פארק. ניו יורק יאנקיז ניצחה בבוסטון 5:9, אולם הסיפור היה פרידתו המרגשת של דרק ג'יטר מבייסבול לעיני אלפי אוהדים מניו יורק, כשגם הקהל הביתי, שג'יטר היה לו נמסיס במשך כמעט שני עשורים, מצדיע. הרד סוקס היו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שעושה סנדוויץ' של אליפות בין שתי עונות בהן סיימה אחרונה בבית. בהחלט לא עונה שהאלופה היוצאת תרצה לזכור.

יתר התוצאות:

פילדלפיה - אטלנטה 2:1.
מילווקי - שיקגו קאבס 5:2.
ניו יורק מטס - יוסטון 3:8.
לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 5:10.
סן פרנסיסקו - סן דייגו 3:9.
קליבלנד - טמפה ביי 2:7.
טורונטו - בולטימור 1:0.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדרו מקאצ'ן שחקן פיטסבורג פייראטס. AP
מקאצ'ן ופיטסבורג יסתפקו זו השנה השנייה ברציפות בוויילד קארד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully