וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "פספסנו, פישלנו. הם רצו יותר"

28.9.2014 / 20:36

הפורוורד על הפסדה של מכבי תל אביב: "הכי חשוב שנשחק יותר טוב". גודס: "אופי של קבוצה נמדד דווקא בתקופות הקשות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי המשטרה משליטים סדר בסיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב איבדה תואר שני בעונת 2014/15 שרק החלה עם הפסד כואב בגביע הביניבשתי לפלמנגו הברזילאית 90:77. אלופת אמריקה הבכיכה את אלופת אירופה שנראתה בהרבה שלבים של המשחק חסרת אונים. ג'רמי פארגו שהיה השחקן היחיד שהגיע למשחק עם 28 נקודות (6 מ-11 מהשלוש) לא הצליח לבדו לסחוב על הגב את הצהובים. רבע אחרון חלש נוסף של מכבי תל אביב שהסתיים בהפסד 26:16 סגר כל סיכוי של הצהובים לחזור לעניינים, והשאיר לגיא גודס כאב ראש גדול מאוד לקראת המשך המסע באמריקה.

בסיום המשחק ירדו אל הפרקט אוהדי פלמנגו שחגגו עם השחקנים. כ-13,500 צופים הגיעו למשחק שנערך בריו וראו את אלופת אמריקה מנצחת בפעם החמישית בלבד את אלופת אירופה ב-27 משחקי הגביע הביניבשתי. שחקני מכבי תל אביב הובהלו מיד בסיום המשחק לחדרי ההלבשה.

פלמנגו גברה על מכבי תל אביב זכתה בגביע הביניבשתי

שחקני מכבי תל אביב מקבלים מדליות כסף בגביע הביניבשתי. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב מקבלים את מדליות הכסף/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

גיא פניני אמר בסיום: "זו הרגשה לא נעימה להפסיד תואר. פספסנו, פישלנו. ברכות לפלמנגו ששיחקה ממש טוב. הייתה כאן אווירה מדהימה של כדורסל, הם רצו יותר וניצחו. אנחנו מבחינתנו צריכים להסתכל קדימה. זו רק תחילת העונה. אנחנו רק אחרי חודש של אימונים עם קבוצה חדשה וכבר משחקים על תואר, זה לא פשוט.

"יש לנו עוד דרך ארוכה ואני מאמין שנשתפר ונהיה יותר טובים. היתה חוויה גדולה כאן באולם, בשביל זה אנחנו מתאמנים כל החיים - כדי להגיע למעמדים כאלה. הלוואי שבכל אולם תהיה כזו אווירה, זה עושה רק טוב לספורט. קליבלנד זה המשחק הבא שלנו וזו עוד חוויה אדירה לשחק מול דיוויד בלאט והשחקנים הכי טובים בעולם, אבל הכי חשוב עכשיו זה להסתכל על עצמנו ולהתחיל לשחק יותר טוב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים פרצו למגרש/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן גיא גודס: "דווקא פתחנו טוב עם 0:7, אבל בזכות הקהל הפנטסטי שהיה פה הם חזרו למשחק. בשורה התחתונה בשלושה רבעים לא ניצחנו, וכשאתה מגיע למשחקים שבהם אתה נאבק על תואר, ההגנה חייבת להיות יותר טובה ופה נפלנו. ספגנו 27 נקודות ברבע הראשון ו-26 ברבע הרביעי שהיה המשמעותי. היה לנו מומנטום בהפרש נקודה והחטאנו שלוש שלשות חופשיות שהיו יכולות לעשות את השינוי, אבל לא הצלחנו וזה לפעמים ההבדל בין ניצחון להפסד. פלמנגו עשתה את הריצה שלה ומשם כבר היה לנו קשה לחזור.

"עם כל הצער אנחנו רק חודש ביחד. כנראה אנחנו עדיין לא מוכנים לרמת האינטנסיביות ולרמת המשחקים האלה, זה לוקח זמן. עכשיו יש לנו קצת זמן לעבוד פה בברזיל וגם בארצות הברית. אופי של קבוצה נמדד דווקא בתקופות הקשות. לצערנו נקלענו לכך כבר בתחילת העונה ואין לנו זמן להתאקלם. אני בטוח שנצמח גם כבודדים וגם כקבוצה ונגיע לתחילת העונה ביורוליג ובליגה הישראלית מוכנים. אמרתי לשחקנים שהכול נמדד דרך ההגנה, אי אפשר לקבל 90 נקודות במשחק מכריע על תואר, זה יותר מדי.

"הייתי גאה מאוד לראות אוהדים יהודים וישראלים עם דגלי ישראל ביציעים. הקהל של פלמנגו היה רועש ומדהים, מזכיר לי את בלגרד ויוון. לצערי לא זכינו בגביע שמאוד רצינו, זכתה בו הקבוצה שיותר מוכנה בשלב זה של העונה. אנחנו נלמד מזה ונשתפר".

פלמנגו חוגגת זכייה גביע ביניבשתי. פיב"א אמריקה, אתר רשמי
פלמנגו חוגגת/אתר רשמי, פיב"א אמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully