וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויגדורצ'יק: "כדי להגיע למדליה אולימפית צריך לשנות תפיסת עולם"

28.9.2014 / 20:22

מאמנת הנבחרת אחרי מדליית הכסף באליפות העולם: "אנו הנבחרת היחידה שכשהיא זוכה במדליה לא עושים מזה רעש". קושבצקי: "מדהים לעשות את זה על אדמת טורקיה"

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. באדיבות הוועד האולימפי,
"עייפות אך מרוצות". נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/באדיבות הוועד האולימפי

התרגשות רבה הצטברה הערב (ראשון) בקרב המשלחת הישראלית לאליפות העולם בהתעמלות אומנותית באיזמיר אחרי הזכייה ההיסטורית במדליית הכסף. הבנות אלונה קושבצסקי, יובל פילו, קרינה ליחבר, ליהי שוחטוביץ', אידה מיירין וקטרינה לבינה סיימו במקום השני בתרגיל האלות עם ציון מצטבר 16.983 ועמדו על הפודיום לצידן של ספרד ובלארוס בתחרות היוקרתית. ההישג הזה מגיע אחרי הופעה טובה של הנבחרת שסיימה במקום החמישי המכובד בתחרות הקרב רב ועם הישגיה של נטע ריבקין שסיימה את התחרות האישית עם ארבעה גמרים.

המאמנת אירה ויגדורצ'יק סיכמה את החוויה: "אנחנו עייפות, אך מרוצות. כל ספורטאי חולם על מדליה, ועשינו את זה גם באליפות אירופה האחרונה. מראש לא סימנו מדליה כמטרה, אלא רצינו להתברג בגמרים. עברנו תקופה קשה אחרי אליפות אירופה והמלחמה שהייתה. נתקענו בטורקיה בלי טיסות, ואפילו שבוע לפני אליפות העולם לא ידענו בכלל אם אנחנו נצא לתחרות. יש משמעות אדירה מבחינתנו להניף את דגל ישראל בטורקיה".

לשאלה האם ניתן לפתח ציפיות לקראת אולימפיאדת ריו, ויגדורצ'יק נשמעת מעט מאופקת: "כדי להגיע למדליה צריך לשנות תפיסת עולם גם במשרד הספורט וגם במה שקשור למשכורות של מאמנים ובבית של ההתעמלות האומנותית כי אי אפשר להסתובב עוד מאולם לאולם. למרות זאת חשוב לי להודות לאיגוד וליו"ר שנתן למאמנים לעבוד, וגם לוועד האולימפי ולמינהל הספורט. לדעתי המצב הנוכחי לא יספיק למדליה אולימפית".

כסף לישראל באליפות העולם בהתעמלות אומנותית

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
"אנחנו מרוצות ושמחות, והולכות קצת לחגוג". בנות הנבחרת/עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מאמנת הנבחרת התייחסה גם לנטייה להמעיט בערך ההישגים בענף ההתעמלות האומנותית, ואמרה: "אחרי המדליה הקודמת שהבאנו באליפות אירופה הרגשתי שממעיטים מההישג. אנחנו הקבוצה היחידה שאצלה כשזוכים במדליה לא עושים מזה רעש. באיטליה ובבלארוס אחרי שזוכים במדליה הבנות מקבלות רכבים ופנסיה, ואצלנו המצב שונה. אני מרגישה שממעיטים מההישגים שלנו, אבל מי שיודע על ההישגים מכבד אותנו ומאושר לראות אותנו מצליחות. אני אשמח שהענף וההצלחות שלנו יגיעו ליותר בתים בארץ. בסופו של דבר עשינו את ההישג הזה עבור מדינת ישראל".

הקפטנית אלונה קושבצקי הוסיפה: "אנחנו מאושרות, זה הישג מדהים והגענו אליו אחרי חודשים ארוכים של עבודה קשה. אחרי המקום השלישי באליפות אירופה, הגענו למקום השני באליפות העולם ומדהים שעשינו את זה על אדמת טורקיה אחרי כל הקשיים שהיו לנו להגיע לכאן. אנחנו מרוצות ושמחות, והולכות קצת לחגוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully