וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון זכה במדליית זהב בטאלין

28.9.2014 / 18:53

הג'ודוקא שמתחרה במשקל של מעל 100 ק"ג השיג שלושה איפונים בארבעה קרבות. פלצוק, ממיסטבלוב ו-וילדיקן זכו במדליות ארד

אור ששון ג'ודוקא ישראלי. נמרוד סונדרס
בכושר מצוין. אורי ששון/נמרוד סונדרס

נבחרת הג'ודו של ישראל הוסיפה לעצמה היום (ראשון) מדליה נוספת כאשר אורי ששון, שנמצא בכושר מצוין, זכה במדליית הזהב בתחרות בטאלין מסבב אליפות אירופה. ששון, שמתחרה במשקל של מעל 100 ק"ג. ששון החל את דרכו בסיבוב השני וניצח באיפון שהגיע דקה בתוך הקרב את הפולני דמיאן נסיאדקו. לאחר מכן פגש הישראלי את האוקראיני אולכסנדר גורדיינקו ו-ווזארי שהשיג הספיק לו להעפיל לחצי הגמר.

ששון המשיך להרשים בתחרות כשבמפגש שלו עם סטפן סרקייסן, יריב רוסי, הוא ניצח באיפון שהגיע בדקה האחרונה של הקרב, ובמאבק על הזהב נגד יוהאן מטיס האסטוני סיפק ששון איפון שלישי שסידר לו מקום גבוה על הפודיום. ההישג של ששון מצטרף לזכייה במדליית הארד בגרנד פרי זאגרב ובאותה מדליה בטורניר בסלובניה.

נבחרת ישראל הוסיפה לעצמה גם שתי מדליות ארד במשקל עד 100 ק"ג. פטר פלצוק ויעקב ממיסטבלוב אמנם העפילו לחצי הגמר, אבל הפסידו ונשלחו לבית הניחומים. ממיסטבלוב גבר על אולכסנדר רומניוק האוקראיני ואילו פלצוק ניצח את מיקיטה ז'ולודז'ו מבלארוס. ארצ'י וולפמן (90 ק"ג) הודח כבר בסיבוב הראשון ולי קוכמן הפסיד בסיבוב השני. ב-81 ק"ג, אסף חן ניצח בקרב אחד והפסיד בשני, ומתן חאזן סיים את התחרות כבר בקרב הראשון שלו.

אצל הנשים, עומרי קניון (למעלה מ-78 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה. ליאור וילדיקן (עד 78 ק"ג) העפילה לחצי הגמר, אבל הפסידה בו ובהמשך זכתה במדליית הארד דרך בית הניחומים עם ניצחון על נטליה סמול. ירדן מאיירסון לעומתה הגיע לבית הניחומים, ניצחה בקרב אחד, אך הפסידה בקרב על הארד לאליקס רנו-רוי מקנדה.

מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה: "ההישג של טומי ארשנסקי, שסיים חמישי בעולם, נתן דחיפה חזקה לנבחרת, שהציגה שליטה מוחלטת באליפות אירופה לנוער, וגם בתחרות באסטוניה רואים שליטה בכל משקל עם עומק גדול שיש לנו בנבחרת. ההישגים של הספורטאים הם תוצאה של עבודה קשה, ואני מאמין שככה זה גם יימשך". בעוד שבועיים תצא הנבחרת לטורנירים בקזחסטן ואוזבקיסטן להמשך צבירת הניקוד האולימפי. מוקי שגיא וטומי ארשנסקי יחזרו להתחרות עם הנבחרת בטורנירים הבאים.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully