וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה: "השנה פגענו בזרים, זה מה שהיה חסר לנו"

28.9.2014 / 8:00

קפטן סכנין החמיא לרכש היווני המצטיין: "הוא שחקן של מספרים" והתעודד מהקאמבק באשדוד: "חזרנו בזכות בגרות"

בבני סכנין הייתה אמש (שבת) שביעות רצון מהתיקו באשדוד (2:2). הקבוצה אומנם הייתה קרובה להשלים מהפך מפיגור של שני שערים ולנצח, אבל בצוות המקצועי היו מרוצים במיוחד מהאופי שהציגו השחקנים. המאמן גיא לוי עבר שחקן שחקן בסיום והחמיא להם על היכולת בחלק השני של המשחק. מי שזכה למירב המחמאות מאנשי סכנין הוא יאניס פפאדופולוס עליו אמרו: "אשדוד סימנו אותו כשחקן הכי מסוכן שלנו והוא ידע להשתחרר ולעשות דברים יפים וגם את השער שהחזיר אותנו למשחק. הוא נכס לסכנין ואולי השחקן הכי משמעותי שלנו השנה".

יאניס פפאדופולוס שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"השחקן הכי משמעותי שלנו השנה". יאניס פפאדופולוס/אדריאן הרבשטיין

חאלד חלאיילה אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים מהתוצאה. במחצית הראשונה אני לא יודע מה קרה, פשוט לא הגענו למגרש ואשדוד היו יותר טובים. במחצית השניה התעוררנו קצת, במיוחד אחרי החילופים. שיחקנו את המשחק שלנו, הנענו את הכדור וגם הגענו למצבים שיכולנו לנצל ולנצח. בנינו על זה שניקח פה נקודות, לא כמו עכו שאיבדנו נקודות סתם. היום הצלחנו לחזור למשחק בזכות בגרות של השחקנים. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון, אבל זה עוד מוקדם לדבר על זה. נעשה את המקסימום כדי לשמח את הקהל שלנו וכדי לשחק טב ממשחק למשחק. נגיע מרוכזים כל משחק כדי לנצח".

על פפאדופולוס אמר חלאיילה: "זה זר איכותי מאד שישדרג אותנו והוא שחקן של מספרים. זה מה שהיה חסר לנו בשנה שעברה מהזרים, והשנה פגענו בזרים והם עוזרים לנו לקחת נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully